Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    nagyúr

    válasz zoltannagy #5592 üzenetére

    Na igen, szerintem az már egy óriási achievement, hogy a prevgen címek gyakorlatilag mindegyike fut Decken, minden másra ott a Steam Link (amint összerakom a PC-t). ;]
    Azon érdemes lehet lamentálni amúgy, hogy vajon szükséges fejlesztések történnek-e a nextgen only címeknél, amik miatt kevés lesz a mobil hardver. A Spider-Man, Elden Ring, Death Stranding nagyrészt statikus open world mind, kocka felhőkarcolók meg épületek, fák meg kövek egymáson, kevés mozgó objektummal, említést sem érdemlő fizikával, nyilván nem lesz túl megterhelő a hardver számára. Na ehhez képest a Returnal egyetlen pár perces boss harcában annyi effektet kell kirajzolni frame-enként, amit a pókos játék 30 órájában összesen nem, szóval nem meglepő, hogy megreccsen a Deck. :D
    Vagy ott a tökéletesen futó Uncharted összevetve a hulladék Last of Us-szal, ránézésre nincs sok különbség köztük, de valójában egy komplett új fizikai motor, két nagyságrenddel jobb AI, sokkal részletesebb modellek vannak az utóbbiban. Még ha jó is lenne a port, egy Steam Decknél 1280x800-on pont rohadtul mindegy lenne, hogy hány pixelből áll a karakterek szempillája meg milyen szép dús mindenkinek a haja. :D
    Az FSR mondjuk rendesen ki fogja tolni szerintem az eszköz élettartamát, főleg most a 3.0 megjelenésével.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

  • nincsnév007

    őstag

    válasz zoltannagy #5592 üzenetére

    nekem annyival jobb hogy nekem ezek az AAA-s játékok megvannak Ps4-re vagy series s-re, így ezeket nem is akarom decken játszani, de egy ETS2 már nincsen konzolra, így az most nálam az pörög folyton a decken :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák