- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 11 - népalma
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ÁdiBá
addikt
válasz Formaster #30776 üzenetére
Persze.
Processzor órajele van jelentős befolyással a teljesítményre.
Jelenleg 4.6Ghz fut a processzor.
Atom nagy 4v4 csatában 70-80Fps FullHD kimaxolva.
Amúgy változó. Pálya függő hogy megy, egyik pályán 150FPS átlag, másikon 280-270 CF-el.
Egy kártyával se megy sokkal rosszabban mert nem a kártya kell neki igazán hanem a processzor az is inkább két szálon, magas órajelen.ÁdiBá
-
oxox
addikt
válasz Formaster #30858 üzenetére
megverni a master ligásokat, vagy beilleszteni a képet???...ha az utóbbi akkor csökkenteni kellett paintben a méretét....ha a master ligások verése....push-t fogni, ellentámadásban, tank marine Petinél voids, sentry, és néhány gw units nálam....és nem kevés gyakorlás együtt
DPeti Te meg húzzá' aludni!
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Alg
veterán
-
h.adam.92
őstag
válasz Formaster #30896 üzenetére
persze, hogy fogja, de elérni már nem fogja. mivel ahogy néztem a tempestnek nem lesz 22-es light radius-a(mint ahogyan a letalpalt siege tanknak sincsen 13-as). ezért kell a tempest elé valami sereg vagy obs. de ha a fentebb leírt lategame PvZ szituációt vesszük, akkor a tempestek előtt egy sereg van, és a vipernek nincs akkora range a behúzásán, hogy behúzza. mire odaérne, már rég kilövik.
[ Szerkesztve ]
-
oxox
addikt
válasz Formaster #30970 üzenetére
egy fontos dolgot kihagytal..fungal-al leszedhetok a cloak unitok....dt, obs, ghost, banshee...tehat nem kell kulon detector...az infestor szerintem a legerosebb zerg egyseg....vagy legalabbis a legsokoldalubb, mint tossnal a sentry, vagy terrannal a medic (bar ez talan kicsit kilog a sorbol)....
(#30972) Winner_hun -grat ....mar nekem is a gyemant a cel
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
Reaper Peter
csendes tag
válasz Formaster #30970 üzenetére
Az infestor tényleg jó egység, de nem könnyű kezelni (legalábbis nekem az). A marine-ok ellen tényleg hatásos a fungal, ha nincs sok medivac, de a protoss egységeken nem igazán sebez sokat szerintem. A neural parasite pedig... hát nem tudom. BC-t már kaptam el vele, de tankot vagy colót még nem igazán, vagy ha mégis, akkor is csak pillanatokra, mert rögtön kifókuszálják utána (meg úgy egyébként is). De szinte biztos, hogy a jobb infestor használat a kulcs a fejlődéshez az én szerény szintemen.
Amúgy köszi neked is a választ. -
oxox
addikt
válasz Formaster #30996 üzenetére
forge-al...fentebb irtam, hogy palyatol fugg, hogy lent ffe, vagy 1base...es cannonal probalom a zerget hatraltatni....4gate, 3gate robo nem vallt be nekem...inkabb hatraltatom, es expelek...tulajdonkeppen terran ellen is ez a taktikam, csak ott droppal szoktam operalni...
cyla - tudom, de gyakran nem egyezik a mozgoatlag a megerzeseimmel, ill. a match historymmal sem
random teamben probalgatom a terrant...
valaki irjon le pls valami egyszeru sorrendet...mondjuk mmm-hez, mikor jojjon masodik supply, factory, stb...[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz Formaster #31142 üzenetére
en ezt nem tapasztalom...igaz tossal jatszok...nalunk az esetek 90%-ban fast expre mennek (ha dupla van akkor az egyik tuti roach)...mostanaban probalkozunk a tank+marine+gw+ vision void-ra...egesz jo korai jatekban.
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz Formaster #31144 üzenetére
1v1-ben platina vagyok, teamben gyemant szint...hat igen arany meg nagyban a rush-okrol szolt....ha megtudod viszont fogni, akkor 90%- hogy nyertel (nyilvan ugy, hogy nem buktal sok szedot)....gyemant szinten pedig kifejezetten orulok, ha sajtolni probalnak az elejen...(altalaban DPetivel jatszok /terran, es azt siman lehet fogni....10-bol 9-szer fogjuk...az egyet is altalaban azert bukjuk, mert nincs scout, vagy nem hagyok kint probe-t, es varatlanul er minket a dolog...)
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
föccer
nagyúr
válasz Formaster #31142 üzenetére
Dupla random volt az ellenfél, viszonylag védhető naturallal, így eleve 15 expre játszottam. Amikorra átértem a dronnal, akkor láttam, hogy jön a 12 ling. :-/
Utána náztem, hogy Péter nem falazta az egyébként is széles rámpát, így majdne ki is léptem.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
steveetm
őstag
válasz Formaster #31540 üzenetére
Egy mod-nak édesmindegy, hogy honnan jön az adat, amit módosítani kell. Most, ha csak memóriában tárolja, az ugyanaz, mintha vinyón hekkelné át. Nem kihívás egy bármilyen hekk-nek. Az, hogy látható a production tab, az inkább egy design error. Értem ezt úgy, hogy játék közben, minden játékban résztvevő embernek rendelkezésére áll az összes információ, csak a kliens szűri ki neki, amit szerinte nem láthat. Egy fokkal logikusabb lenne, ha a két fél azután kapná meg a "teljes replayt", miután kilépett az egyik fél, így az összes production tab hack esélytelen lenne.
Egyébként ezekhez nagyon még mod sem kell, elég csak adatfolyamot figyelni, ahol pl. az összes láthatatlan egység megjelenik, és akár csipoghat neked, ha valami láthatatlan érkezik, már mekkora előny És ehhez különösebb tudás sem kell, sajnos.Igazából az ilyeneket kiszűrni, mármint a programokat, modokat, 100%ra sose lehet, report és remélhetőleg foglalkoznak az üggyel, akkor járunk a legjobban, ha az adott illetőt banolják.
Üdv.: steveetm