- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Bemutatkozott a Polestar Phone
Hirdetés
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syz
senior tag
Eddig is utáltam a zergeket,ezentúl még jobban fogom.Atomot nekik Megnéztem minden videót amit csak lehetett,ha a balanszot eltalálják a fajok közt akkor semmi sem fogja majd meg ezt a játékot hogy ismét a stratégiai játékok királya legyen. Egyébként pedig az új játékok fejlesztőinek oda kell figyelni az optimizáltságra mert senki sem fog 1 játékért gépet fejleszteni kéthetenként,szóval nem lesz gond a gépigénnyel itt sem
"Egy nap 24 órából áll..egy rekeszben 24 db sör van..Ez nem lehet véletlen!
-
spyduck
nagyúr
azért remélem tisztában van mindenki vele, hogy ez a játék nem nagyon fog kijönni 2008 végénél előbb!
Ha belegondoltok abba, h még alig van kész néhány eber meg épület! Az is hosszú idő lesz mire az alkészül de mire megcsinálják a küldetéseket!
Mondjuk azt nem értem miért csak 40 ember dolgozik rajta! Meg mi tart nekik eddig mert azt mondják 2003 óta dolgoznak rajta! -
Muton
addikt
az épületekkel szerintem sok gond nincs (a videókban látni, h a grafikája megvan).
ami szerintem a sok időt elviszi, az egységek és az épületek tulajdonságainak finomhangolása, h kb uo erősek legyegyenek a fajok, és mindennek meg legyen az ellenfeleaz meg nem baj, ha 2k8 Q4-ben jön ki, mert addigra kapkodás nélkül letudom majd a Mafia II-t
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Hujikolp
őstag
zerget
-
Hujikolp
őstag
-
Hujikolp
őstag
Hahó! Új egység
-
Hujikolp
őstag
Régen úgy pörgött a totyik, mint qva a lavorban Mostmeg?
-
Quarius
csendes tag
-
Hujikolp
őstag
Már megkérdezték, és adtak is rá választ
-
Gh0sT
addikt
válasz Polacheck #667 üzenetére
Elnézést, hogy belepofátlankodok, de hadd védjem meg a kollégát. Ha jól látom, akkor a publikus Bétáról van szó, ami tudtottam mindenki számára szabadon letölthető és tesztelhető. Maximum annyit tudok elképzelni, hogy regisztrációhoz kötött a tesztelés, de úgy gondolom ezért még nem járna figyelmeztetés.
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
spyduck
nagyúr
Amúgy lehet kicsit le vagyok maradva de ti milyen BÉTÁról beszéltek????????????????
Talán megjelent vmi teszt verzió? -
Gh0sT
addikt
"StarCraft II béta???
Minden idők egyik legjobban várt játékának folytatása hamarosan bétafázisba kerül. Legalábbis belső források ezt jelentették...
2007. november 9., 21:23
Ráadásul nem is akárki kottyintotta el a hírt. Enoyls, azaz Rob Pardo az egyik fórumon reagált a rajongók kérdéseire, kommentjeire, ugyanis egyre többen kezdték hiányolni Pardot Azerothból, aki maga is nagy WoW fanatikus.
Enoyls elárulta, hogy rengeteg dolga van, nem nagyon jut ideje hódolni hobbijának és a kommenthez hozzáfűzte, hogy jelenleg gőzerővel a StarCraft II-ön dolgozik, melynek megjelenése annyira közel van, hogy nem hinnénk el - állítja Pardo. Ez egyben azt is jelenti, hogy a béta világhálóra kerülése a nyakunkon van.
Persze konkrét dátumokkal nem állt elő Pardo, de bízunk benne, hogy nem csak az agyunkat húzza... "MOD: nagyon fos ez az új bekezdés szintű formázás...
[ Szerkesztve ]
Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
Muton
addikt
nem vagyok hajlandó kompromisszumot kötni, akkor vga csere lesz
sőt, egy belkin n52te-t is be akarok szerezni amint lehet, h mire kijön a sc2 már hozzá is legyek szokva (mert azt mondják az is idő, nem is kevés).
meg mondjuk ha kicserélném a háttérvilágítást fehér fényűre, még jól is nézne ki
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Hujikolp
őstag
Elindult a starcraft2 .hu
plusz a blizzard oldalűán megjelent a starcraft története is
-
Muton
addikt
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
alien_
őstag
Swarm is coming.
-
grimetime
tag
varjuk
-
Hujikolp
őstag
Nah, kezdenek hamarosan a zergekről is szállingózni a képek és az infók. (blizzard) gamestaron tessék rákeresni
-
alien_
őstag
-
alien_
őstag
Ezt nem is figyeltem
Hát, Protoss meg Terra már most überbrutálállat, pedig még nem is láttunk minden egységet, az egyensúlynak pedig meg kell lennie, szóval lesznek itt húzós zerg egységek! Pláne zergeknél lesz jó az új kijelölési rendszer... Nem kell majd 1-7 ig bindelt csapatokban nyomnom a hydrákatSwarm is coming.
-
Bibby
addikt
A harmadik terran képen azok a védelmi lövegek is jól néznek ki.
Ελευθερια η θανατος
-
Muton
addikt
ha én csinálnám, már évek óta kész lenne, már a 3 is
amúgy most a zergekkel kezdeném, mert az sc-ben a terranok voltak először, a bw-ban a protik és ha fejlesztenék, akkor azokat csinálnám meg először, akik a történetben először jönnének (és most a zergeken lenne a sor). persze ezt laikusként mondom, mert nem vérprofi rts-fejlesztő volt a jelem az oviban
a protikat meg csak a kihívás miatt szerettem, mert szerintem az a faj igényelt a legtöbb ügyességet
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Quarius
csendes tag
Sztem pedig a fejlesztők tökéletesen tisztában vannak azzal hogy a tökéletes egyensúly a nyerő egy ilyen játéknál és már csak ezért is arra törekszenek. Egyébként pedig a fejlesztők között sztem bőven van mind három fajnak szimpatizánsa és azok nem hagyják hogy elgyengüljön bármelyik is Úgyhohy nagyon remélem hogy ennyi idő alatt ujra sikerül nekik egy halhatatlan játékot kihozni.
-
Quarius
csendes tag
Sztem a terran igényelte a legtöbb ügyességet és ezt annak ellenére mondom hogy csak azzal nem voltam jó sosem. Nagyon durva dolgokat tudnak azzal csinálni az igazán profik. Persze meglehet hogy itt is mindegyikhez tökéletesen ugyanannyi ügyesség kellett mivel annyira kiegyensúlyozottak a fajok