- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
frame>24
addikt
igen, de Apophis elég tapasztalt rts-ismerö, több totyikban láttam írásait, és szókimondásuk ellenére fájdalmasan igazak...
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Apophis
őstag
Természetesen ez mind feltételes mód. Grafikára annyit, hogy a Blizz ebben is jó, ami a skálázhatóságot illeti. A TfT és a WoW is - bár alapból sem gépigényesek - különösebb vizuális minőségvesztés nélkül butíthatók és jól állítható az effektparádé is, míg más játékoknál ezek többnyire nem választhatók ilyen jól külön, ha valamit leveszel, bűn ronda lesz az egész.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Reas
tag
egyáltalán nem értek veled egyet
1sztem kell újítás, és speciell nagyon örülök az új unitoknak
2valószínű hogy a blizzard nem annyira hülye hogy felborítsa a balance-ot, azért mert eddig csak a protossból láttunk újat szépet, és nagyot, nem azt jelenti nem lesz másik oldalon nem lesz új, sőt biztos hogy lesz
3nem minden részlet új, van kb 3 új junit, a többi meg csak fejéldött (zealot ->charge, a pókból--->immortal, eltűnt a carrier, és lett egy - igaz jóval erősebb - mothership)
4ez ízlés kérdése: sztem tök jól néz ki az aktív pajzs
5nagyon hülyén nézne ki a hpbar, ha vmit irányítasz, akkor lent úgy is látod mi helyzet, nem kell semmi más
''ne kelljen 5-9-re az épületeket berakni, a macro az 1-ben rengeteg felesleges időt rabolt.''
ezt kérlek mondd el mire gondolsz, nem értem
köszi -
mr.geeZ
aktív tag
A WC3 tényleg nem rpg, ez biztos, tényleg nagyon kicsi a diverzitás, nekem, mint starcraft, vagy pl. wc1 rajongónak mindigis alapvetően az egységek száma és mozgása marad az rts szíve, és nem kedvelem a hős rendszert. A Starcraftban is vannak, de úgysem lehet őket kihasználni rendesen, hiszen nagy a kockázat, így nem rohangál mig mindenki velük, így marad meg a klasszikus formájában a játék. Remélem Blizzardék is eleget fejlesztettek az rpg vonalon más játékokban, és ide nem hozzák be csak a szokásos starcraft szintjén (épületben nyersanyagért fejlesztés - új képesség).
Kicsit énis azt érzem, hogy túl sok lesz az egység, az ember nem fogja tudni eldönteni, hogy épp melyiket gyártsa, a túl sokféle egység pedig méginkább megköveteli a sok bindolást, és tökörészést, hogy az összes egység képességét ki lehessen használni. Bonyolultabb lesz, mint felszállni egy boeing 747essel. Kattingató és billentyűnyomkodó világbajnokság rulez.Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
Az SCben az egységeket és az épületeket a számbillentyűkre lehet rakni, ha valaki igazán effektív haditechnikát akar, az berakja a gyárakat, hisz egy szám és egy betű és már épül is az egység, így sosincs feleslegesen álló nyersanyag, a rally pointtal pedig a kész egység már megy is rögtön a helyére. Tényleg kéne egy ilyen panel, klasszikus hiba, hogy az ember elfelejt egységet gyártani a harc hevében, pedig sok a res.
Nyilván a kolléga a versenyeken sem ismeretlen, és azért mondja ezeket az észrevételeket, hiszen az sc, mint az egyik legjobb valaha kreált multis játékkal folyamatosan játszanak a mai napig versenyszerűen, és ott hidd el, sokat számít, hogy az ember a harcmezőn látja az egységei HPját, vagy le kell néznie a menüre, és kitalálni, hogy melyik kijelölt egység, a sok közül, aki épp a fronton van. A csillogó villogó, a gépet néha pár ms-re belassító effektek pedig nagyon is sokat jelenthetnek, amennyiben elterelik a figyelmet, vagy lassítanak.
[Szerkesztve]Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
Poctar
senior tag
Remélem a jó öreg Carierek-et nem hanyagoltál el és benne vannak a gaméban.
A videókat nézve szép a grafika. De valahogy az épületek és az egységek kicsit furcsának tűnnek számomra. Bár biztos vagyok benne, hogy ha játszok a gaméval akkor már nem lesz ez a helyzet. De addig is várni kell és gépet cserélni. -
Reas
tag
mostmár be van jelentve, mindenki próbál minnél többet és többet megtudni, és mivel mostmár nyitott kártyákkal játszanak, sokkal nehezebb titokban tartaniuk vmit
de az is lehet hogy ez a taktikájuk
én is nagyon kiváncsi vagyok, hogy mikor jön ki,de igaz amíg nincs hivatalosan is kimondva, ezek messze nem biztos információk
ugorjuk ezt át, majd meglásssuk kinek lesz igaza
akinek k750e vagy w800a van: csináltam egy scII témát (sIIct), sztem király lett itt a link:
(van még rengeteg játék téma háttér az ftp-n emellet)
[link] -
frame>24
addikt
(már valaki elmlítette asszem), de nekem is a siege tank volt furcsa...mint vmi átdolgozott dragoon, vazze. :-§
láccik , h megin' a protoss az ultimate faj, aminek egyesített, minden-ellen-jó unit-ja van--->mádörsip (mint annak idején a carrier - ja és ezt szerintem kihagyják belöle)
továbbá szvsz a többi fajnál nem várható hasonló (egyesített) erejü fegyver(egység), zergnél sose vót, terrannal video alapján marad az atom.▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
mr.geeZ
aktív tag
Végülis ez egy rts, azt remélem, hogy régebbi gépeken is (2.4ghz+) menni fog, kisebb felbontásban, vagy kevesebb effektel. A Blizzard eddig figyelt erre, jó lenne, ha a WC3-éhoz hasonló rendszerkövetelményekkel lehetne játszani.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
-
mr.geeZ
aktív tag
válasz frame>24 #315 üzenetére
Kell hogy legyen valami ellenpontjuk a másik 2 fajnak is ezekre az egységekre. A siege valahogy esetlennek tűnt, biztos lesz még pár újítás, az atom egyszerűen nem eléggé használható (bajos a cloak, és a hosszú becsapódás miatti odafigyelés), a mothership, mint egy bevethető egység, előnyösebb.
A zergeknek(nydusw), protossoknak van ezekszerint olyan lehetőségük, hogy bárhova generáljanak egységeket, biztos lesz a terranoknak is lesz hasonlójuk.
De a zerg még így is nagy fejtörést okoz, nagy fejlesztés kell neki, mert a számbeli fölény, ami eddig működött, mostmár egyszerűen nem elég.Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
MODERÁTOR
válasz frame>24 #315 üzenetére
A mothershipnek csak a speckó tulajdnoságai ütősek, azok meg csak nagyon korlátozottan használhatóak, nincs végtelen energy. A demóban mondták is, hogy egymás után a három speckó használata esélytelen, direkt cheateltek, hogy bemutathassák. Ha meg kifújt a speckó, mindjárt nagyon sebezhetővé válik.
***
-
frame>24
addikt
hát igen, de vajon MI lesz az ellenpont? Terran-atom - önmagába valóban kevés és bajos...terranról így ötletem sincs
Zerg - ott arra gondolok, talán még jobban arra fogják gyúrni, h ''át-evolválható'' lesz több egység is vmely másikba, illetve tán lesz vmi rövid idö alatt lehívható tömegtermelés vmely egységböl...▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
Djuree
félisten
az atomnál mi a szarnak kellett ekkora piros folttal jelölni a helyét. így lehetetlen lesz jól ledobni, még a vak is látja hova fog menni (igazából sem látnád ha a fejedre esik, csak mikor már késő ).
miért nem volt jó a kis piros pont volt hogy egyszerre hat atom ment...a régi szép idők...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Reas
tag
-
Apophis
őstag
Ultimate egysége gyakorlatilag csak a tossnak van. A kerit is csak azért lehet olyan jól kihasználni, mert némi microval szépen egyesével szét lehet velük mindent szedni, sérülés nélkül. Ez a toss egyik különleges képessége, bár főleg T ellen, ráadásul viszonylag könnyen védhető, így remélem, marad a Carrier. A másik két ''végső'' unit, a BC és Ultralisk nem tud semmi extrát, ''csak'' brutális armorral, tonna HP-val és jó sebzéssel bírnak. A BC-t nem is nagyon használják (nem is illik a T módszerhez), viszont az ultra alappillére az endgame Z stratégiának, az ultraling+swarm kombónak, mint damage sponge, hiszen a 6 armorjával a legtöbb alapunit alig sebzi (milyen mókás, mikor egyedül beszabadul a fejlesztetlen marine-ok közé). Remélem, ő is marad Engem alapból az új Z egységek érdekelnek, hiszen T és P kaphat egy valag robotot, vagy extra fegyverzetű gyalogost, de a zergnek teljesen új lényeket kell tervezni, ami nehéz feladat.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
-
mr.geeZ
aktív tag
Tényleg nagyon jól használható egység volt, és teljesen univerzális, ha az is megmaradna, tényleg nagyon sokat kéne fejleszteni a másik két fajon, hogy egyensúlyba legyenek. Kérdés, hogy a videóba bemutatták-e az összes protoss egységet, vagy csak az újításokra mentek rá? Szerintem A, és nemlesz keri.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
mr.geeZ
aktív tag
Én őszinténszólva nem szeretem a BCt, elég esetlen, még ha sok van belőle sem elég jól védhető, önmagában az esetlensége látszik többszöris a videóban. Ha a yamato területre hat, akkor lehet valami haszna is talán.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
frame>24
addikt
naja, de mire 2 x 12-öt összehozol, addigra 1 skilled játékos rég agyonver..
SC1 pörgös volt, én pl. párszor beszívtam a hat zerglinges tactic-ot...(~5perc asszem)
vagy, marine+medic rush...v mass dragoon...v zealot rush... v early dark....v egyszerü drop a csicskákra...ezek ellen nem jutsz el még 2 BC-ig sem...
Volt 1 érdekes srác, az úgy tolta, h szinte csak lurker+defiler, utóbbi folyamatosan felhöben tartotta a lurkikat, kevesebb damage...eccer-kéccer bejött neki, de szerintem költséges (sok defiler kell+lurkerek eleve..), idöben is sok elérni..
mass vulture-aknázás nem teccett.....
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
mr.geeZ
aktív tag
Ez igaz, de a multik során egyszerűen túl jól fel lehetett készülni ellenük, főleg a terran és a protoss ellenfél ellen volt nehezen bevethető a jólfelkészült ellenfél ellen, és ehhez túl drága. Mondjuk elég mapfüggő a használhatóságuk.
Bass is a strong instrument, you can't allow yourself to play it weakly, with no authority.
-
Djuree
félisten
válasz frame>24 #337 üzenetére
igazad van, ritkán lehetett alkalmazni, csak defenzív játékos ellen volt elég idő.
én is ilyen vagyok.
első a jó védelem, aztán egy mindent elsöprő attack...legtöbbször eredményes...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
tényleg, kéne egyet starcraft 1-ezni multiban, nem gondoljátok?
ja egy örök kérdés:
nektek ment az 1 xp alatt? nekem csak egy kis hack fájlal. azt mondják az eredeti megy xp alatt, csak az íratott nem, de nekem eredeti van és mégsem megy.LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
frame>24
addikt
mindegyik megy XP alatt, csak föl kell rakni 1.14f patch-et asszem az a legutóbbi, de ott is már csak 1-2 koreiai helyesírási hiba van javítva
▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
bpx
őstag
ez nem teljesen helytálló
zerg ellen 2*12 bc nem sokat ér, eldob 2 plague-t, és az összes bcdnak marad 1hp-ja
protossnál meg ott a da, a feedback területre hat, szóval elég gyorsan öli a bcket az is
multiplayerben egyedül a TvTben van értelme a bcnek, de ott is olyan ritka mint a fehér holló -
Djuree
félisten
hát igen, de ezért mondtam hogy nem egyben kell vinni őket, hanem sok kis darabban, persze nem egyszerű.
persze az én népem a proton, jó kis darkoknál nincs jobb
elején pár zealot meg foton, aztán egyből darkok mihelyst lehet, és mehet az ihajj-csuhaj...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Hujikolp
őstag
tudtátok, hogy kiemelt lett a téma?
-
frame>24
addikt
hmmm, pedig védelemben szvsz terran a legjobb...bunkik, elé radarok, azok elé + supply depok, bunkik mögé + pár siege...
proto. védelem ugye ~csak foton cannon, ez ellen:
- terran: ''nuclear launch detected'',
- zerg: defiler+mamut
- protoss: hernyó v carrier...
vazze, télleg kéne jáccanunk
[Szerkesztve]▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
-
frame>24
addikt
jah, nekem is ment össz. verziJó, csak gondoltam, vkinél hátha az a gebasz...
1.15--> jeeee, download, és partizok 1-et...úúúúú - vajon mi lehet a change-list? - majd csekkolom, de valszeg megen csak helyesírást javítottak x. bonus-map-en▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Gyúrósok ide!
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- OpenWRT topic
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- További aktív témák...