- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
h.adam.92
őstag
válasz Winner_hun #33846 üzenetére
Szerintem ökörség a fungal-on akármilyen változást csinálni. Akár növelik a sebzését, akár nem a marine-okat így is 2-vel szedi szét, a többi egységre meg csak a lefogás miatt kell használni. Egyedül az infested terran-ok sebzésével vagy attack speed-jének változtatását nem ellenezném.
-
Huma
addikt
Ha kíváncsiak vagytok a véleményemre, szerintem nagyon gyerekes a SC2 grafikája. A SC univerzum nagyon hangulatos és darkos, valahogy nem illik hozzá ez a stílus. Én szeretem beleélni magam a játékba és ehhez nagy segítség ha az egységek tényleg úgy néznek ki mint ahogy az ember elvárja.
Hangulatos grafikájú játékként pl a Disciples 2-t tudom megemlíteni.
Vagy más nincs ezzel így? Csak én rühelltem anno Diablo 2-ben a lila meg neonzöld csontvázakat?Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Huma
addikt
válasz execute93 #33856 üzenetére
Miért? Lekerekített, elnagyolt, duci/bumszli egységek és épületek. Műanyagos hatás mindenen.
Mennyivel jobban nézne már ki ha nem ilyenek lennének. Ezt még megfejelhetnék azzal, hogy minden egységnek lenne pl tíz változata ami csak annyiban térne el, hogy nagyon picit másképp nézne ki mint a szabvány egység. Pl az egyik tanknál jobboldalt egy sérülés, a másiknál baloldalt egy rozsdafolt, a harmadiknál egy halálfej van odafestve. Sokkal élethűbb és hangulatosabb lenne. Eltűnne a klónhatás a játékból.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
JNashville
senior tag
Szerintem semmiképp sem gyerekes a hatás, ebből a szempontból tök jó az SC2, mertek az első rész után az art directorok bevállalni egy irányváltást. Nekem az első két dolog, ami eszembe jutott anno, hogy ez a legvagányabb sci-fi és western összeházasítás, amit valaha láttam, a másik meg a Firefly című kultsorozat, amiből szerintem elég sokat merítettek a karakterek és a díszletek terén is.
Azt szerintem a Blizz is tudja, ha nagyon darkosra, alienesre veszik a figurát, azzal egy fiatalabb réteg (10-14 éves korosztály, akik aligha a saját pénzükből veszik meg a programot) jelentős része kiesik.
MARVEL AT HIS MIGHT!
-
Huma
addikt
Engem érdekel. És hidd el, ha lehetne választani az általam felvázolt és a jelenlegi verzió között akkor az emberek 95%-a az enyémet választaná.
Persze nem annyira fontosak, de a játékélményhez nagyon sokat hozzáadnak az ilyen apróságok.(#33860) zuzu000 :
Az még nem túl nagy változatosság.(#33859) JNashville:
Firefly nagy kedvenc.
Szerintem a mai 10-14-éves korosztály már megbirkózna a darkos fílinggel. De ha mégsem, akkor lehetne egy gyerekmódot bekapcsolni amivel olyanná válna minden mint amilyen most és már meg is oldódott a probléma.[ Szerkesztve ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
-
rt06
veterán
erre tenyleg szukseg van mar megint?
Politikailag korrekt, valamint munkahely- és gyermekbarát aláírás, amiben egyáltalán nincsen p*na.
-
BeLucZ
addikt
Hát ha ez neked gyerekes, inkább nem mondok semmit ...
SC2-nek fullos grafikája van, próbáld meg kimaxolva full HD-ban, szerintem önmagában megér egy misét, én legalábbis ennél szebb látványvilággal bíró RTS-t nem láttam még és akkor még nem említettem az effekteket, robbanásmodellt, maradjunk annyiban, hogy sok millió embernek megfelel , csak nem lehet annyira rossz nem ?![ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Nem sértésböl, sejtem hogy azon a gépen jàtszol, ami a profilodban szerepel. Ebböl az jön le, hogy kb 1024x768-ban tolod, igy ne is csodàlkozz a duci egységeken, a jàték 16:9 képarànyra optimalizàlt. A differencia ég és föld.
Tovàbbà mikor egy 4v4-es full supplys mérközésben, talàlkozik 1600 egység, az àltalad felvàzolt jelenséggel nem lenne az a processzor, ami elvinné a jàtékot. Arrol ne is beszéljünk, hogy az emberek 99,9999% teljes mértékben elégedett az egységekkel, valamint senki sem nézi 10 apm felett, hogy melyik egységnek milyen szörös a hàta. Ez nonszensz lenne ebben a témàban.
[ Szerkesztve ]
-
Huma
addikt
válasz BeLucZ #33868 üzenetére
Félreérted. Nekem nem azzal van bajom hogy rossz a grafikája (mert nem az) hanem azzal, hogy gyerekesen néz ki.
(#33869) euzsolt:
Már rég másik gépem van csak nem írtam át. Neked is csak azt mondhatom amit BeLucZnak. Nekem elsősorban nem szebb grafika kell, hanem komolyabban (komorabban) kinéző. Ez szerintem nem dobná meg jelentősen a gépigényt.(#33871) sith7:
Valahogy úgy. Rátapintottál a lényegre.[ Szerkesztve ]
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
kovsol
titán
Esetleg valami kis low level team game ?
May the Force be with you!
-
Tuco Ramirez
őstag
válasz Eyesis #33836 üzenetére
Gondolom még mindig az infestor a bánatod tárgya. Platinás terranként tudhatnád már, hogy az infestor countere a ghost. 2 snipe lövés és meg is purcan tőle. De az EMP is megteszi ha már félig van az infestor energiával. Ha van hozzá cloak fejlesztve és nincs a közelben zerg detector, akkor meg sima vadkacsalövészet...
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
föccer
nagyúr
Engem érdekel. És hidd el, ha lehetne választani az általam felvázolt és a jelenlegi verzió között akkor az emberek 95%-a az enyémet választaná.
Miért vagy benne ennyire biztos? Engem pl kifejezetten zavarna, hogy nem 30 féle egység 30 féle kinézetét kellene megjegyeznem, és a csatákban, azzal kötném le a figyelmemet, hogy melyik egység micsoda. Mondjuk egy ütközetben, ahol 200-250 EPM-el próbál a játékos mikrózni, ott kifejezetten hátrányosnak látom. A top játékosok sok esetben még ezt a grafikát is a minimális szintre lebutítják, hogy minél kevesebb zavaró elem legyen. Ne vonja el a figyelmét.
Szerintem a játékosok 20% sem használná.
üdv, föccer
Építésztechnikus. Építőmérnök.
-
execute93
őstag
http://cdgalaxis.hu/PC/20264/starcraft-2-kiegeszito-heart-of-the-swarm-collectors-edition.html
Berendelve!MAGYAR VAGYOK! SZABAD VAGYOK! MAGYAR FÖLDÖN ITTHON VAGYOK
-
Huma
addikt
válasz föccer #33877 üzenetére
Miért kellene 30 féle egység 30 féle kinézetét megjegyezni? Pl nem tudsz megkülönböztetni egy trabantot egy ferráritól? Attól még, hogy az egyik trabantnak ki van törve a bal hátsó üvege vagy a jobb indexe, egyértelműen felismerhető.
Hidd el, a 90% használná. Csak azért gondolod ennek az ellenkezőjét mert nincs lehetőséged megtapasztalni az én verziómat. Tudod, mindent meg lehet szokni.Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
Tuco Ramirez
őstag
Azt próbáld megérteni, hogy az egységek kinézete huszadrangú kérdés az SC2-ben. Makrójáték, az egységek mikrózása, multitasking, mapcontrol, gyors döntéshozatal és utasitáskiadás, ezekről szól a játék, nem arról, hogy mondjuk 3 marine közül az egyiknek sebhelyes az arca, a másiknak meg szakadt a ruhája. A lényeg, hogy minden egység egyértelműen azonosítható legyen és az is hogy kihez tartozik, és ezzel nincs is probléma. Ha játék közben ha azzal foglalkozol, hogy gyönyörködsz a kizoomolt egységeidben, az tuti vesztés. Ilyesmire a multiban egyszerűen nincs időd játék közben, legfeljebb easy AI ellen, vagy single módban.
WoT ID: Tuco_Ramirez74 SC2 ID: Peter 1714
-
Huma
addikt
válasz szilva01 #33882 üzenetére
Nekem megfelel a jelenlegi grafikája is. Csak szerintem lehetett volna sokkal jobb is. Szóval emiatt nem fogom kukába dobni.
Kár érte, mert sokat dobott volna a játék hangulatán. Az a baj, hogy a Blizzard már rég nem az a cég ami volt. Régen sokkal igényesebb munkákat adtak ki a kezeik közül, ma meg már mindent feláldoznak a pénz oltárán.Tudják, hogy a tömegek beérik a kevesebbel és ezért nem is erőltetik meg magukat.
Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.
-
oxox
addikt
válasz DarthPeeter #33863 üzenetére
Azt hiszem ha tobbet jatszanank mar masterben lennenk ...a 2v2 tuti volt, a 3v3 sz.r...tobbet ne is hivj ismerosok elleni kuzdelembe szerintem...ha van este 1-2 oram jatszani, akkor azt elvezni szeretnem (es nekem az nem az, hogy 15percig csak farmolok, aztan 2perc alatt nullazzuk egymas sereget....)...vagy ha mar valamiben megallapodunk, akkor azt tartsa is be mindenki, megha beis sz.pta azert mert nem gondolt a megallapodaskor valamire, vagy a jatek elejen...
Huma - a velemenyed elmondtad, megertettuk, koszonjuk...mi szeretjuk ezt a jatekot igy ahogy van...miota is, kb 2-3 eve...tovabb ne offold a topicot...nekem sem tetszett az elejen a grafika (megnezheted a hsz-aimban), megbaratkoztam vele annyira, hogy sac/kb 5000 lejatszott partynal tartok, jatsz vele (letoltheto probavervzio), ha nem tetszik ne jatsz vele, ha tetszik szivesen latunk...de a milett volna ha, meg igy-ugy kellett volna csinalnival felesleges szemetelni a topicot. thx
oxox
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
oxox
addikt
válasz DarthPeeter #33863 üzenetére
elfogyott a szerk idom
ma estet nem igerem...rajottem napkozben, hogy a cenzurammal ma jubilalunk (ma 10eve boldogitjuk egymast )...mondjuk 5-re ment dolgozni (meg holnap is koran megy), esha este 9kor mar alszik (hacsak nem lesz jubilalo extras felnott tartalom ), akkor lehet erkezek
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
DarthPeeter
aktív tag
Gratula nektek! Hát a gyémántosok, már nem sűrűn tudnak meglepni, én is érzem, hogy jobban megy a game, mint anno. Ha jobban odafigyelünk a mapkontrolra, akkor sztem meglesz az a master.
Én este már nem biztos, hogy leszek, pont, hogy a délutánom a szabad, de sebaj, majd holnap pótoljuk -
Eyesis
őstag
Nem tudom mi történt velem, de hotsban 190-240 közötti apm-em van Vagy rosszul számol, vagy kihozza belőlem a maximumot a hots ja és iylen 404 average unspent resource volt és 88%os supply eff
Eyesis
-
föccer
nagyúr
Ha valaki szeretni a MineCraftot és szeretne HotS bétáért versenybe szállni, és nem nézte Sirius tegnapi bejelentő videóját, akkor katt ide és hajrá!
üdv, föcce
Építésztechnikus. Építőmérnök.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...