Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BOGO07
tag
Na vége lett a vásárnak
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #36646 üzenetére
De mondjuk egy hornet-aurora csatát már simán lehet tesztelni kvantum tekintetében. Összecsap a két gép, aurora bekap némi találatot, és elkezd menekülni. Kérdés: el tud-e menekülni a hornet közvetlen közeléből ha akar?
-
Diopapa
addikt
válasz PoeDameron #36652 üzenetére
Ha az Aurora bekap egy találatot a Hornettől, akkor már nincs pajzsa.. Szóval nem megy sehova..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
BOGO07
tag
válasz PoeDameron #36654 üzenetére
Hát ha elveszi a hajtóművektől az energiát akkor nincsen előrébb
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
vaakuum
addikt
válasz PoeDameron #36654 üzenetére
Amit eddig repültem aurorával, meg hornettel, nem tudom elképzelni, hogy az aurora otthagyja a hornetet, ha lőtávból indulnak...
[Aurora] vs. [Hornet]
Nem lehet kérdés az eredmény.... ha igen, akkor ott nagy anyázás lesz a Hornetesek részéről...
Max azt tudom elképzelni, hogy ha radartávon észleli, és a hornet sem tudja hirtelen, hogy kire kell menni a sok célpont közül, akkor éppenhogy meg lehet lógni. Legalább az esélyt meg kell hagyni mindkét félnek olyan esetre, amikor egyenlő feltételle indulnak:
Az aurora nem tudja, hogy ki, honnan és mikor jön felé/érte, a Hornetes meg nem tudja, hogy pontosan mikor is jelenik meg a radarján az a cél, akit ő keres, csak scanneli az aszteroidákat meg roncsokat, amik radartávba kerülnek neki.
Én valahogy így csinálnám...de hogy CR mit gondol, az majd néhány "soon" múlva kiderül"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
PhilBrick
őstag
válasz vaakuum #36657 üzenetére
Azért annyira nincs nagy különbség a kettő sebessége között.
Tegyük fel hogy azonosítás 5000m-ről, utánégős sebességkülönbség 100 m/s. Ha akar, el tud menekülni. Persze több az esélye, ha ledobja a konténerét. És ez így rendben is van.[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
Az a 99.5m eleg jol nez ki meglesz ez meg iden, van egy olyan erzesem, foleg h lesz karacsonyi vasar is
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
warcat
veterán
Nincs sok értelme még erről elmélkedni/vitázni, kb az összes stat képlékeny.Direkt figyelmeztetik az újoncokat ugyebár,hogy ne statok alapján vegyenek hajót.
Ezer féle hihető módon meg lehet oldani.hogy ne csak egy gombnyomás legyen a menekülés - viszont nyilván úgy kellene beállítani,hogy pl a fenti Aurora-Hornet szituációban az Aurora pilótájának ne csak arra legyen módja,hogy a babaolajat applikálja a megfelelő testrés(z)ére,ugyanekkor a Hornet sem maradhat mindig hoppon.
(mint a természetben, gazella-oroszlán)Mielőtt nagyon vérmeseket kívántok,azért gondoljátok át,hogy A-ból B-be utazva nem biztos,hogy jó móka,ha az összes jöttment fapados npc kalóz kirántja pl a Carrackot és egyenként le kell lőni mindet miközben a pajzsodat is alig karcolják.
Bízzuk ezt a fejlesztőkre,aztán ha prezentáltak egy "Hát ilyesmire gondoltunk"-verziót,már szét lehet szedni
EA: It's in the crate!
-
PoeDameron
aktív tag
válasz vaakuum #36657 üzenetére
Aurorának lesz egy alapsebessége, egy utazósebesség, amiről vész esetén maximumra kell gyorsítania úgy hogy megmarad a pajzsa. Amíg az aurora gyorsít, addig kell elérnie a hornetnek legalább egy rakétával. és ennyi a támadóidő. Nem tudom ez mennyi, de szerintem el kell tudnia menekülni az aurorának. Viszont ha elbambul a pilóta, kicsit később fogja fel, hogy valaki pályázik a bőrére, akkor izgalmas.
Persze warcat, csak ugye már lehet játszogatni ezzel a kérdéssel, és jó lenne ha CR-ék is észrevennék hogy ez egy itt egy kérdőjel most. Hogyan lesz az üldözés kibalanszolva? CR-t meg kellene kérdezni. Szerintem a kvantumsebesség elérését kell megnövelni.
De egyébként a napokban ment a Star Wars 4-6, és ugyanezzel a problémával szembesült Darth Vader mikor a Millenium Falcont üldözte. Az a gép az bárhonnan fénysebességre váltott volna, ha működik a hajtóműve. Nem működött, ezért belerepült egy aszteroidamezőbe, Vader meg utána küldte a flottát miközben nem tudhatta, hogy a Falcon nem tud fénysebességre kapcsolni. Nem is értem miben reménykedett, semmi esélye nem volt nekik elkapni azt a gépet, ha működik a hajtómű, azt meg nem tudhatta, hogy nem működik. Eh, hülye vagy, Vader.
[ Szerkesztve ]
-
Yllgrim
őstag
válasz warcat #36661 üzenetére
Ha helyesen ertelmezzuk a feladatkoret a Hornetnak, akkor az nem egy elfogo vadasz, hanem egy igazi dogfighter. Nem fog gyorsan hasitani, de ha odamegy hozza a bunyo akkor eleg eselyei vannak. Aurora lehet meg fog lepni elole, de ha harc van, akkor egyenlo pilota skillek mellett a Hornet elveri mint jeg a hatart.
Ha pariba rakjuk pl a Sabre vs Super Hornet, 1v1-ben nem allnek le korozni az SH korul mert jo esellyel lever, de sunyi (ninja) modon hatulrol raugorhatok, megszorhatom raksikkal meg a 4 loveggel megsorozhatom, az eleg is lehet.
En nem statok alapjan vettem a hajokat, hanem:
1. melyik tetszett kulsore igazan,
2. melyik all legkozelebb ahhoz amit csinalnek feelingre, felszereltsegre, elmenyfaktorra.
3. melyikre volt keret(#36662) Cris99: Ha minden jol megy olyan karacsonyi ajandekot rakok a "fa" ala hogy csuda (nem tartok karacsonyt)
[ Szerkesztve ]
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Yllgrim #36664 üzenetére
Megjegyzem Ylgrim meglepett egy komplett SQ42 meg teljes játék + aurora gifttel, én magam sem hiszem még el, de Star Citizen lettem. Köszönöm szépen!
Ylgrim
Igen igen, csak ne az legyen a vége, hogy csak akkor van légiharc, ha mindkét fél harcolni akar, mert akkor a kalóztámadások nem fognak működni. De persze majd meglátjuk. Kitalálhatnak erre 600 dolgot, késleltethetik a kvantumugrást, követhetővé tehetik kvantum közben a hajót, stb stb. .
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz warcat #36661 üzenetére
Pedig ez biza pl ED-ben is pontosan így van Főleg ha valami értékes rakományt viszel, nagyon nagy eséllyel rángatnak ki supercruise-ból az npc kalózok
@(#36665) PoeDameron
Grat és üdv közöttünk! Találkozunk ingame!
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
macy
addikt
válasz Diopapa #36666 üzenetére
Ezt alá tudom támasztani. Volt olyan, hogy 6 ugrásnyira kellett vinnem a cuccot és minden ugrásból kikapott az npc. Mondjuk az más tészta, hogy meg se tudott karcolni. De volt olyan is, hogy kiszedett, leléptem, jött utánam. És még akkor is lőtt a nyomorultja mikor leszálltam az állomáson. Igaz zsernyák volt és kalóz cuccot szállítottam
-
veterán
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #36668 üzenetére
S5 kineticet szeretném feldugni a s*ggébe..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
PhilBrick
őstag
Usernevet kérünk!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz PoeDameron #36665 üzenetére
+ Yllgrim: Én tudtam ám előre.
Kérdés, hogy ez vajon emberiség elleni bűntettnek számít-e...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
macy
addikt
Még mindig nem tudom hogy találok vissza a kezdő állomásra ha egyszer eljövök onnan. Meg a kézifegyvert hogy lehet elővenni? Már végignyomkodtam mindent.
-
Eniral
tag
hali ,hogy tudok felmenni PTU-ra ?
-
laci_8519
tag
Megnyomod az 1-est és előveszi. Értelem szerűen ha felveszel egy másikat az a 2-es lesz. Ha jól emlékszek akkor a H-val rakod el.
Az állomásra én sem találtam vissza.
(#36675) Eniral: Ha kaptál meghívót akkor a kliensben jobb oldalt van egy Live/PTU fül. Kiválasztod a PTU-t és letölti.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
A pisztoly az 1-es gomb. A puska, ha felvetted, a 2-es. J-vel lehet elrakni.
Az ugropontoknak meg lesz neve, bug miatt nincs most.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Diopapa #36666 üzenetére
Köszi mindenkinek, de ez ugye a kisebbik akadály volt, a problémám nekem sosem ez volt, hanem hogy procit + videokártyát is cserélni kell, no meg ramot még, meg ha ezt már így lecseréltem akkor valszeg alaplapot is, meg kell joy. Lassanként összerakok egy játékra még épp elég szettet, kicsit jobb kártya, kicsit jobb proci,és akkor nem kell alaplap, rakok még bele ramot, aztán az elég lesz arra, hogy elfoglaljam a jól megérdemelt bengalt. A hangár golfautójával.
-
Szőrös
veterán
Jó lett ez a peccs, 10/10 kresselt a kliens. Mondom én, hogy mire elérünk a 2.0 zs-hez talán már használható lesz bár eddig elég erős visszafejlődés tapasztalható.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Razzul
senior tag
válasz PoeDameron #36663 üzenetére
De miből gondolod, hogy ez már most problémás terület? Még ki se jött livera a 2.0, még 100-szor változhatnak a dolgok, de te már most tudod, hogy ezzel baj van és javítani, változtatni kell?
(#36661) warcat, (#36666) Diopapa, (#36667) macy:
Szerintem a kirántás nem lesz problémás dolog. Ez egy olyan változó, amivel azelőtt kell számolni, mielőtt nekivág az útnak az ember. Mennyire nagy rá az esély, hogy az adott területen kalózokba ütközik? Ha kirántják akkor meg tudja-e védeni magát?
Amúgy azt már lehet tudni, hogy a hajó típusa, mérete befolyásolni fogja-e, hogy milyen egyszerű kiszedni?
[ Szerkesztve ]
Stat crux dum volvitur orbis
-
Razzul
senior tag
válasz Szőrös #36685 üzenetére
Valszeg az F javítással csak az ingame stabilitásra fókuszáltak, ami a visszajelzések alapján drasztikusan javult és nem érdekelte őket, ha mást elcsesznek eközben. Szerencsére hamarosan jön a G verzió, amivel elvileg ezeket a bugokat fogják eltaposni. Aztán majd meglátjuk hogy tényleg sikerül-e.
Stat crux dum volvitur orbis
-
laci_8519
tag
válasz ttamashu #36689 üzenetére
Szerintem még 4-5 lesz mielőtt kijön live-ra. Amikor be tudtam jutni, már elég stabil volt. Egyszer sem dobott ki. Viszont egy halál utáni ébredésnél kénytelen az ember kilépni, mert bebugzódik az egész. Valamiért egy idő után az fps is leesik, mintha betelne a VRAM. Ezt nem néztem meg, csak gondolom. Bár az én esetemben ez érdekes lenne, de nem elképzelhetetlen.
Bugok még vannak szép számmal, azokat 2-3 patch és kiküszöbölik szerintem. A fagyásokra is rászámolok még 2-t max.
Jövő hétre jó lesz.
J vagy K lesz az utolsó.Ez a halál utáni ébredés így leírva elég érdekes, de ha egyszer így van.
-
Szőrös
veterán
Na most bejutottam, 7 percig tartott, freeze volt, crashelt. Ennek még nagyon sok kell, hogy "live" legyen.
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
ttamashu
aktív tag
-
Nathan Boggs
senior tag
De van Back gomb
Amúgy a bejutás szerintem simán annyi, hogy most 50k-val több ember próbál belépni egy olyan heylre, ami az eddigi tömegnek is kicsi volt
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
laci_8519
tag
válasz GypsFulvus2 #36693 üzenetére
Egy gtx 770-nél amikor elfogyott a VRAM ugyan ezt produkálta, de merem remélni, hogy most nem az történt.
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Razzul #36681 üzenetére
Minden egy nagy kérdőjel, amíg CR nem magyarázza el szépen hogyan lesz majd. Pillanatnyilag van egy kvantumhajtás, viszont nincs hozzá még magyarázat, hogy pl. egy fejvadász küldetés, vagy kalóztevékenység az ennek függvényében mégis hogyan fog kinézni. Persze talán korai erről beszélni, de az ember agyalhat rajta. Hogy például milyen irányba mehetnek el, mi járhat a tervezők fejében, illetve mi az ami problémát okozhat ha mégis így maradna.
-
Razzul
senior tag
Mustang Omega 0:38:33-as kör Old Vandervalon.
(Természetesen sérült hajóval és afterburnerrel, de akkor is durva teljesítmény)
Stat crux dum volvitur orbis
-
BOGO07
tag
válasz Razzul #36699 üzenetére
Ha bejön az új booster rendszer sokkal érdekesebbek lesznek a versenyek szerintem meg persze gyorsabbak/pörgősebbek is.
Amit igazán megnéznék az 1 olyan verseny ahol mindenki decoupled módban repül Első pár kör biztos roncsderbi lenne de ha beletanulnak a versenyzők akor sokkal izgalmasabb és látványosabb lenne.