- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
válasz Nathan Boggs #36899 üzenetére
No igen, most már a bejutás könnyen megy csak azok a nyavalyás crashek.
Amúgy mi történt, utóbbi pár napban nem vagy ts-en.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Szőrös #36902 üzenetére
Elrendeltek túlórát a hétre, szóval minden nap 07:30-19:30-ig dolgoztam De remélhetőleg helyre állt a rend, elérte a túlóra a célját...
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PoeDameron
aktív tag
Közben néztem a friss videót, amiben egy injekciós cuccal átszúrva az űrruhát gyógyított a srác magán.
Tudom hogy ez csak egy ideiglenes megoldás, de tényleg felvetődik, hogy űrben történő közelharcnál, illetve űrben történő gyógyításnál mennyiben veszik figyelembe, hogy ha sérül az szkafander, annak következményei vannak. Hogyan gyógyítasz meg valakit szkafanderen keresztül? Illetve hogyan éled túl az űrt, ha átlövik a ruhát. Oké itt már vastagon belejátszik az igény a játszhatóságra, de mondjuk izgalmas lenne ha egy űrben történő közelharcban ha átszakad az űrruha, az végzetes lehetne, és mondjuk ilyen szituban nem az életerő csökkenne, hanem az űrruhának a páncélzata, és akkor van vége, ha valamely pontján átszakad. Eh oké, ez már súlyosan az álmodozás kategória.update: esetleg személyi pajzsot tudnék még elképzelni, tehát tulajdonképpen olyasmi lenne az űrruha, mint egy űrhajó, hogy lenne pajzsa meg burkolata, és akkor van vége ha ezeket átlövik. Na jó, megyek zabálni, sokat agyaltam ezeken a dolgokon ma is fölöslegesen.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PoeDameron #36904 üzenetére
Vének háborúja stílusú okosruha, nanobotokkal, amik kipótolják a lyukakat Az ilyeneken nem kell fennakadni, 900 év telik el addig. Bő 100 éve még lovaskocsikkal jártunk, most meg nézz körül, hogy mi van mindenhol, el se tudjuk képzelni, hogy hová fejlődhet a világ akár 50-100 év múlva, nem hogy majdnem 1000 év múlva. A lényeg, hogy 900 év múlva egy tűszúrás/átlövés ne okozzon már problémát egy űrruhának
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
PhilBrick
őstag
Egy defektmentes abroncs már ma sem sci-fi, az öntömítő ruha se legyen már megvalósíthatatlan...
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Nathan Boggs #36905 üzenetére
Ez most olyan mint a gravimezős magyarázatod , de szerintem nem szabad ennyire megengedőnek lenni, nyomás alatt kell a fejlesztőket tartani, hogy kreatív megoldásokkal igyekezzenek reális technológiai megoldásokat kitalálni. Tehát ha valamit lehetetlen megcsinálni, azt ne akarják eladni hogy nekik mégis sikerült, hanem találjanak egy olyan megoldást, amiben megkerülik a lehetetlen faktort.
nowan, lehet ilyen ruha, de akkor is csináljanak majd neki egy keretrendszert, hogy ne az legyen hogy bármilyen könnyű felszerelésben-sisakban kinn flangálsz az űrben és kapod a találatokat, az a ruha befoltozza magát. Legyen olyan öltözék ami képes rá, legyen olyan ami nem képes rá például. Tehát hogy ne tisztán a fantáziánk pótolja ki a lukakat.
[ Szerkesztve ]
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PoeDameron #36907 üzenetére
Nem értek egyet, a játék szar lenne a gömb alakú gravitációs mezőkkel (bár ezekkel is megmagyaráztam már neked, hogy hogy lehetséges létrehozni a platformon gravitációt).
Szóval itt, ha a játék megkívánja, inkább mondják azt, hogy "megoldották", mint hogy szar legyen játszani vele. Ennyi.
Szerk.: Arra meg jelenleg végképp ne pazarolják az energiát, hogy elkezdik kidolgozni ennek a fizikai hátterét, mert nem az a lényege a játéknak. Valószínűleg sok embert nem is érdekel.
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Szőrös
veterán
válasz PoeDameron #36907 üzenetére
Ennél a baromságnál perpill sokkal fontosabb dolguk is akad amivel foglalkozniuk kell.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malibutomi
nagyúr
Korbemaszkaltam most egy Gladiust a platformon, allat az a hajo.
Eddig is tetszett, de nagyon bejon...az meg a Teri a kedvenceim...kar hogy nem igazan harcolos hajok kellenek nekem.
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #36907 üzenetére
Az űrruha képes rá, a farmer és póló nem. Ennyi.
További marhaságaid megosztására ezt a fórumot javaslom!
[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
Az a baj hogy ha minden ilyen apróságra oda kell majd figyeljünk. Hogy jaj meglőttek, és ugyan kinyírtam a másikat de szökik a levegő.. és akkor most kell keresnem egy tapaszt ami az űrben is működik, ja és akkor már levegőt is mert hát elfogyott, kiszökött a lukon..... CTRL+ALT+DEL játék bezár, levélírás a CIG nek hogy adják vissza a pénzem.
Ez lenne belőle A gravitációs kérdésnél meg azt látom hogy (2950 ben mutatják be az új hornetet asszem a timeline szerint, szóval valahol ekörül járunk. ) egy ezer évvel ezelötti emberke magyarázza hogy ezt nem tudja elképzelni hogy nem gömb alakú hanem van ahol van és van ahol nincs és ez lehetetlen....szerintem egy 1000 környékén élő emberke se hinné el nekem hogy a "tűzzel működő fémszekér mért mozog magától és mi az hogy van olyan erős mint 120 ló, bele se férnek."
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PhilBrick #36911 üzenetére
Ha "ennyi", akkor tucatlövöldét csinálnak belőle. Azért szurkolsz, hogy középszerű legyen az FPS része, én meg azért szurkolok, hogy csináljanak itt is valami extrát, és Chris Roberts ebben bizony velem van, nem pedig a te Crysisokon szocializált agyaddal.
KO2, nem azt mondom hogy játszhatatlanná kell tenni a játékot azzal, hogy belelőnek az űrruhába és ennyi volt a lövölde rész. Csak az a feladat, hogy elkerüljék azt az illúzióromboló részt, hogy bekaptál 30 találatot, a ruhád szétszaggatva, testedben a golyók, és azért még te tüzelsz és felgyógyulsz. Hogy kerülhetik el? Hát például úgy, hogy személyi pajzsot kapunk és az űrruhának is lesz egy páncélzata, amit nem lehet csak úgy átütni, illetve ha sikerül, akkor meg felszreléstől függően azt is lehetne kezelni valami tömítőanyaggal. Viszont ha pl. átmegy rajtad egy golyó, az már nem olyan lenne, hogy gyógyulgatsz, hanem annak hatása lenne és vissza kellene kecmeregni valami gyógyító részlegbe, ahol a robot feljavít. Most csak ugye vázoltam egy hitelesebb sérülési procedúrát annál, mint ami általában megszokott, és amiért itt küzdenek a srácok, hogy ragadjunk csak abba.
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Sajnos a H offline is fagyogat. Megváltozott a Connie sebessége. 50/170/700 volt, most 50/185/880.
-
Drenadar
Topikgazda
nem lesz sose valósághű, mint ahogy a legtöbb FPS játékban sincs benne pl az, hogy beragadnak a fegyverek/nem robban a gránát...
bőven jó lesz a játék úgy ahogy, majd még csiszolnak rajta... csak oldanák meg, hogy ne legyenek fagyások és a szerverre be lehessen lépni...
múltkor beengedett a játék, és minden ajtónál volt egy kb 5 másodperces késés... nagyon élvezetes játék volt, de az ALT+F4 megoldotta a hibát!!!
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz PoeDameron #36913 üzenetére
Ezen kívül rengeteg olyan dolog van, amivel kitűnhetnek a többi FPS közül és még a játékélményt sem rontják el. Már most úgy tűnik, hogy nem tucat FPS lesz, sok FPS-t próbáltam, itt is harcoltam, szóval tapasztalatból mondom.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
Malibutomi
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
laci_8519
tag
Leszedtem én a 2.0h-t és gondoltam csinálok videót, hogy fut a játék ezzel a patch-el.
Hát nem voltam elragadtatva. 1080p-ben Very High beállításon volt, hogy lement 20-ra az FPS. Korábban 45 alá nem ment sehol.
A 4K meg egyenesen gyalázatos. 20 FPS-nek már lehet örülni Low-on. Ez korábban 30 körül volt Very High-on..
Tegnap az egyik RAM-om tönkrement, de nem hiszem, hogy ez lehet a probléma, mert érdekes módon még 4K-ban sem használta ki a 8 GB-ot. Ráadásul a 6 GB VRAM-ból még 4-et sem használ. Helyenként 4052-ig ment fel max. Korábban ez is 4-5 GB körül volt. Vagy nálam van valami probléma, vagy ez a patch sikerült ilyen jóra megint.Akinek meg van hozzá a gépe nézze már meg 4K-ban, hogy fut neki, mert ezt nem akarom elhinni, hogy ennyire rosszul megy. Adatlapomon megtalálható a gépem. Annyi különbséggel, hogy csak 8 gb ram van most.
Itt van a 2 videó akit érdekel nézze meg. Van benne pár érdekes jelenet is.
4K-hoz kell idő míg feldolgozza, de 1080p, már elérhető. ott is.
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #36913 üzenetére
Extrák, amiktől összetettebb és érdekesebb lesz a harc a középszerűtől:
- súlytalanság
- Fegyverek és eszközök fizikai korlátai
- A páncél a mozgási sebesség mellett a látótérre is hatással van
- Végtagsérülések hatása a mozgásra
- Telepíthető fedezékek és csalikDolgok, amik csak szivatnák az embereket és a frusztráció mellett kevesebb eladott példány eredményeznének:
- Teljes tehetetlenségi modell EVA közben (ehhez kapcsolódó érdekes vitalink)
- Megragasztom szintidőn belül a ruhámat minijáték, miután megsoroztak valahonnan de sikerült fedezékbe futnomSe CR, se más nincs veled, én pedig SystemShockon szocializálódtam.
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PhilBrick #36919 üzenetére
Ezzel én egyetértek. Szerintem egy normális páncélozott űrruhának nagyjából a Fallout 4 Power armorjához kellene hasonlítania, tehát olyan kellene lennie, mintha egy mini mech-be ülnénk bele, aminek vannak különböző értékei, oxigénszint, páncélzat bizonyos szintjei. A könnyű szkafandernek, amilyenekben most futkároznak önfeledten a gamerek viszont mondjuk csak személyi pajzsa lehetne, és ha azt átlövik akkor bajban van a jóember. Tehát mondjuk egy idegen űrhajóba egy páncélozott szkafanderben, egy mini mechben mennénk felderíteni, példaként berakom a Fallout megoldását, ami hangulatában ehhez illeszkedik.
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #36920 üzenetére
Már megint fel akarsz találni valamit, ahelyett hogy használnád a keresőt és olvasnál!
Űrruha kategóriák definíciója két és fél éve.
Harci űrruhák részletesen három hónapja.A következő TNGS-ben pedig Class IX űrruhát fognak tervezni az indulók!
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PhilBrick #36921 üzenetére
A vita nem azon volt, hogy lesz-e nehézpáncél, hanem hogy oké-e az, hogy az űrruhát szétlövik az űrben, és utána én vele együtt gyógyulgatok harc közben például. Fogadjuk-e el ha így lesz a játszhatóság érdekében. Ezen vitázgattunk. A nehézpáncél témára úgy keveredtünk, hogy vázoltam egy verziót hogy hogyan lehetne megkerülni a hagyományos sérülésrendszert úgy, hogy az űrben például nem mi sérülünk elsősorban, hanem az űrruha, viszont ha már mi is sérülünk, annak súlyos következményei legyenek. És itt ugrott be, hogy ehhez például egy olyan feeling kellene nehézpáncélnál, mint a Fallout power armorja. Amit Chrisék terveznek az hasonló a képek alapján, csak még ugye kérdés a tartalom, tehát hogy a ruha páncélzata az a játékban mit is fog jelenteni, olyan lesz mint egy pajzs amit le kell rombolni, vagy olyan lesz mint egy tankpáncél, hogy át kell ütni, illetve ha átütik az mivel fog járni a játékosra nézve például az űrben, és ha semmi extra következmény, akkor azt mivel indokolják.
-
PhilBrick
őstag
válasz Volfram42 #36922 üzenetére
Nincsismit. Amikor megy LIVE-re a 2.0, gyakorlatilag úgyis újra kell majd tölteni az 1.3 helyett.
(#36923) PoeDameron
Oké, akkor nézz úgy a mostani rendszerre, hogy nem az ember, hanem a ruha sérüléseit mutatja. Aztán ha nagyon sérült a ruha, akkor kilyukad és meghalt a viselője.[ Szerkesztve ]
-
KO2
aktív tag
Meglepő kép fogadott a Vanduul Swarmban
Sajnos se irányítani se kiszállni nem engedett Régi hiba, de velem először fordult elő
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Srácok ez a freeflight hogy működik? Haver regisztrált, gondolom kapnia kellene egy konfirmációs emilt, de semmi.
-
Volfram42
senior tag
Ki is próbáltam a PTU-t, de elfelejtettem írni. Nagyon durva. Sok videót néztem már, de nem adja vissza azt amikor először quantumjump-ol az ember. Jó hangos volt, majdnem meg is ijedtem.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
Már megint az ment 70 hsz-en át, hogy miért nem 100%-ban valósághű minden? Csak mert akkor vegyük ki a kvantum ugrást is, aztán utazzunk éveket a következő bolygóig Nem gondolnám hogy védőpajzs, kvantum és térugrás mellett abba kellene belekötni, hogy hogy javul meg az űrruhád.
Arról nem is beszélve, hogy ez még mindig egy játék. A célja a szórakoztatás. Nem kérhetünk fél éves tanfolyamot mindenkitől csak azért hogy tudja hol kell elindítani a hajót, vagy javításnál egy több éves szakszervízes tanfolyamot. Igen, ég a hajtómű, láthatóak a lézersugarak, van hang az űrben, üvegburkolat van a hajókon és millió olyan dolog van, ami az élményhez hozzátartozik. Ezek mellett a lehető legtöbb olyan reális dolgot megpróbálják szimulálni, ami
1: nem megy a játékélmény rovására
2: nem köti dupla egyetemi doktorátushoz a játék vezérlését
3: nem szükséges szuperszámítógép a szimulálásához
4: nem vesz el a sci-fi élménybőlszerintem nem kellene fizika tankönyvet lobogtatni, hogy ez márpedig nem így kellene hogy legyen. Csináljanak egy összetett és kvázi-reális játékot, amiben több mindenre kell odafigyelni mint az arcade játékokban, de játék marad.
Amúgy meg nanobotokkal és hasonlókkal nagyon sok dolog megmagyarázható. Aki viszont perceket akar eltölteni azzal hogy egyáltalán felkapcsolgassa a hajtómű-indító segédturbina erőforrásrendszerét, annak ott a rogue system
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #36937 üzenetére
Pontosan.
/támogat
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
BOGO07
tag
válasz Menthirist #36937 üzenetére
Ezekkel én is egyetértek Játék legyen először és csak azon belül "szimulátor".
-
Mattyokar
tag
minden másra ott a mastercard...
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #36937 üzenetére
Nem a realitás igénye a jó kifejezés ide, hanem hogy legyen az SC univerzumnak egy keretrendszere, amiben a saját szabályai le vannak fektetve, és ha felteszek egy kérdést, hogy valami miért van úgy ahogy, akkor legyen a SC-nek erre egy válasza. Nem szeretnék bele logikátlanságokat. Az űrruhával meg az a helyzet, hogy az egy külön minijáték lehetne, nem a játszhatóság kárára menne, hanem épp ellenkezőleg, egy űrruha olyan lehetne mint egy mini űrhajó, lehetnének fejleszthető részei, illetve egy olyan világban ahol fontos hogy ne lőjék le a karaktert és erre kidolgoznak egy sérülés-halálozás protokollt, ott az űrruhának is sokkal fontosabb szerepe van, és erre is jó lenne ha kidolgoznának egy annál bonyolultabb rendszert, hogy eltérő sisakkijelző, és a páncélos több sebzést nyel el valamivel. Mint ahogy szerintem nem is lesz ennyire egyszerű, csak még nem látjuk hogy mit hoznak ki belőle, és csak a reményeimet fejeztem ki, hogy legyen energiaszintje, oxigéntartálya, legyen páncélzata amit kijelez, lehetne pajzsa is, attól függően, hogy az a páncél mennyire fejlett. El tudok képzelni olyan brutális oűrruhát, amiben ha belemászom egy sötét idegen űrhajóba akkor is teljes biztonságban érzem magam, mert olyan mint egy mech, szóval felkapcsolom a reflektorait, aztán dübörögve trappolok végig és ha találkozom valami aliennel, azt eltiprom mint egy csótányt.
-
PoeDameron
aktív tag
Egyébként ez olyan mint a cockpitnál, mikor azon veszekedtünk, hogy oké-e az ahogy megcsinálták, és nyafogtam egy nagyot, hogy nem érzem a cockpitnál a vasat a pilótafülkében és minden nagyon digitális, és le lettem oltva hogy ne akarjak már jobbat, aztán közben a fejlesztők már ezerrel dolgoztak az átdolgozott cockpitokkal! Így lesz mindennel, amit én gyengének érzek, azt a fejlesztők sokkal inkább annak érzik, és átalakítják, az én igényeimnek megfelelően. Kész pasz!
-
Mattyokar
tag
válasz PoeDameron #36941 üzenetére
Ahogy Nowan írta, ott a játékötletek topic az RSI fórumon
Csak tudod, minél bonyolultabb egy rendszer, annál több a hibalehetőség (itt: gameplay bug. Meg persze az erőforrás-igény), stb stbNincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
PhilBrick
őstag
válasz PoeDameron #36941 üzenetére
"El tudok képzelni olyan brutális oűrruhát, amiben ha belemászom egy sötét idegen űrhajóba akkor is teljes biztonságban érzem magam, mert olyan mint egy mech, szóval felkapcsolom a reflektorait, aztán dübörögve trappolok végig és ha találkozom valami aliennel, azt eltiprom mint egy csótányt"
De b@meg, legalább azt olvasd el, amit külön neked linkelek! Mégegyszer.
"Class IX – Full blown mech suit. Somewhere between a space suit and the power loader from Alien. These repair the outsides of large ships, move heavy objects in hangars, etc"
Tehát lesz ilyen és még hét másik fajta is.Az összes többire pedig: nem, nem lesznek ilyenek. Ez nem Space Engineers. Nem akar az lenni és mi sem akarjuk, hogy az legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz PoeDameron #36942 üzenetére
Megint mit szívtál te szerencsétlen ? Végig azt pofáztuk neked, hogy a fejlesztők megcsinálják rendesen a fülkéket mert ezt már az elején megígérték.
A többi agymenéseddel meg fáraszd az rsi fórumon a fejlesztőket, itt nem olvassák.#36944 nowan : nem olvas ez lóf@szt se, mióta itt van ezt csinálja...
[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz PoeDameron #36941 üzenetére
De ezt egyetlen játékban sem éred el, mert minden játék, és minden kitalált világ komplexitása kisebb mint a valós világé, tehát hiába találják ki jól a történetet pl meg a világot, attól még ha azt kérdezed hogy miért nem alakult ki náluk olyan rezisztens baktériumtörzs, ami a fejlett ember antibiotikumfüggésével együtt alakul ki, akkor arra nem lesz előre kitalált válasz. Minden kitalált világba bele lehet kötni kivétel nélkül. Természetesen belerakhatnák hogy ne csak az űrruha legyen fejleszthető, hanem a beletehető modulokat is magadnak rendelhesd össze a globális netről, vagy kicserélgethesd a szűrőbetétedet valami távoli bolygóról származó anyaggal, de már így is feature creepként bélyegezték meg, tehát mindenképp meg kell húzni egy szintet, ami befér jelenleg. Illetve erre mondtam a szimulációt is, igen, szimulálhatnának még ezer más dolgot is, lehetne 150 különböző item slot az emberen (ruhákon, fegyvereken, sisakon, stb), de ha mindezekkel foglalkoznának, egyrészt gép nem lenne a talpán ami bírja, másrészt pedig még rászámolhatnál extra pár évet, mire mindet megcsinálják, és pláne kibalance-olják. Mert ez is a gond, ez lesz már most is, a jelenlegi komplexitás mellett is egyrészt eszméletlen nagy a bugok lehetősége (és a száma is), mert minden ilyen egy újabb rendszert ronthat el, illetve minden ilyen extra elem egy újabb változót hoz be a lehetőségek közé, amiket egyensúlyba is kellene hozni, amit már így sem lesz egyszer, ha egyáltalán lehetséges. Mert 100 ezer variációt kibalance-olni könnyebb mint 100 milliót.
lesznek táposabb űrruhák (már most is vannak), amik jobban bírják a sebzést és ellenállóbbak viszont lassú vagy benne és alig látsz. És testre lehet szabni majd egy szinten a kinézetedet. Ennek ellenére nem hiszem hogy most pont arra lenne erőforrásuk és kapacitásuk hogy a jelenleginél (amiket már elmondtak) is összetettebb rendszert alkossanak. Csoda lesz ha ezt is meg bírják csinálni. Idővel lehet hogy majd jön, de ez is még évek kérdése, nem még hogy az. Elég lesz a vagy 7-8 féle szintű űrruha + item slotokba tehető eszközök + egy rakat civil ruha. Nekem mindenképp.
Amúgy ezt mondták a shieldeknél is, hogy az eredeti elképzelésük pillanatokon belül több ezres variációra ugrott. És NEM kell 1000 féle választható pajzs, pláne ha jó ha 10 közül válogat az ember.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
KO2
aktív tag
válasz BOGO07 #36939 üzenetére
Úgy van. A játék legyen szórakoztató.
De hogy a másik oldal mellé is álljak kicsit:
Én nem vetném le magam egy épület tetejéről ha beletennének egy realisztikusabb módot is. ( ami természetesen teljesen más szerveren lenne és csak azoknak akik ki akarják próbálni ). A realisztikus talán nem a legjobb szó. Talán a "nehezebb" jobban illene arra amire gondolok.
Ugye az már most is benne van a normális játékban hogy neked mint élő embernek a gép elött kell ügyesnek lenned, minél ügyesebb vagy, annál jobban fog menni a játék, és nem befolyásolja ezt egy skill amit 2 hónap alatt szerzel és ad +20% életpontot. Hisz ugye itt nincs képességfa stb. Ez így jó is !Ebben a másik, nehezített módban viszont el se tudnál vezetni például egy Hull E-t egyedül . Nehéz lenne elsajátítani egy hajó irányítását, bonyolultabb lenne . Nem lenne az hogy veszel egy bányászhajót , egy szállítóhajót esetleg egy harcra épített gépet is, és csak úgy cserélgeted őket. Hisz mindegyiket bonyolult lenne irányítani, és természetesen másképp kéne bánni a különböző tipusú hajókkal. Arra akarok kijukadni hogy itt nem lehetne csak úgy átülni egy másik gépbe és 2 perc alatt hozzászokni. Meg lennének becsülve azok akik Hull-E-t tudnak vezetni, azok akik mindenféle rásegítés nélkül ügyesen tudnak lőni, akik szerelni tudnak ( ez is sokkal nehezebb lenne). És nem azért mert kell egy skill amihez még 2 hét kell hogy a karakterünk megtanulja, hanem azért mert gondolkodni kell és nekünk belejönni.
Ha egy mondatban lenne muszály összefoglalnom: egy olyan módot is szívesen látnék a normális mellett ahol mondjuk egy Hull-E hez nem úgy keresnénk pilótát hogy "na kinek van kedve most ezt vezetni?" hanem: " Hol van Géza, ezt ő tudja elvezetni úgy hogy meg is érkezzünk...."
Ilyen játékmód sohasem lesz, mert csak kevés elhivatott embert érdekelne, és nem érné meg energiát ( és ugyebár pénzt) belefektetni. De álmodozni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Szőrös #36945 üzenetére
Egy büdös francot, amikor vitáztunk erről senki nem említette, hogy készülnek a jobb cockpitok, hanem az a szöveg ment, hogy inkább kussoljak, teljesen jó az ami van. Pont mint általában minden témában.
Arra vezetem vissza, hogy vallási fanatikusként egyszerűen nehezen fogadjátok el, ha valakinek a meglévő tanok nem felelnek meg, és mintegy SC-jezsuitaként vetitek rá magatokat a kritikus hangokra. De megbocsátok, mint Lojolai Szent Teréz a máglyán. Bocsáss meg nekik Chris Roberts, nem tudják mit cselekesznek! Kezedbe ajánlom lelkemet!
nowan, köszi, idáig abból indultam ki amit elénk raktak, könnyű, közepes, nehéz páncélokból, ezt a szöveget nem bogarásztam ki, sorry morry. Látjátok ezek szerint megint találkozott az én fantáziám és a fejlesztőké, és akik itt leoltottak hogy ne akarjak bonyolultabb rendszert azok most láthatják, hogy Chrissel egy rugóra jár az agyunk, tehát nyugodtan hallgassatok mostantól rám gyakorlatilag mindenben.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
csak hogy ehhez kb mintha egy fél másik játékot kellene fejleszteni. A jelenlegi játékmechanika ugyanis úgy van kitalálva, hogy lehessen. Úgy vannak a felületek kialakítva, úgy vannak a teendők kialakítva, úgy van minden kialakítva. Ha azt akarnád hogy el se tudd vezetni a Hull E-t egyedül, akkor ott már tovább kellene alakítani a hajó irányítását, pl kivenni az automata pilótát, és odaadni a usernek hogy akkor nesze, kezeld a 15 irányhajtóművet. Aztán kenődne is fel a falra, arról nem is beszélve hogy messze nem bírná normálisan irányítani (nem véletlen hogy ma is sok ilyen automatizálva van már, a jövőben miért ne lenne).
Ami pedig szerintem a legfontosabb: az emberek mekkora része igényelné ezt? Nem hiszem hogy 1% felett lenne azok száma, akik már a repülést is 2-3 emberrel együtt szeretnék megoldani (még ha ma egy atomtengeralattjáró vezetését is elvégzi 2-3 ember, és ebbe már kb minden benne van). +50% melót pedig beletenni 1% kedvéért, ahelyett hogy az emberek 100%-ának tartalmasabb és bugmentesebb általános játékot nyújtanának, szerintem nem kellene. Én legalábbis nem örülnék neki. Nem hinném hogy a nagy tömeg vérprofivá vállna a jelenlegi hajó irányítás mellett is, vagy hogy ne lenne kihívás akkor ha igazán jól akarják csinálni.Amúgy meg harcoljátok le Poe-val hogy most akkor 1 ember is el kell hogy tudja irányítani az Idris-t, vagy kettő kelljen már a közepes hajókhoz is
Az meg hogy mennyire nehéz átszokni majd a másikra, akkor derül ki, amikor a tényleg nagy hajók is bekerülnek. Jobb szeretném ha a Connie is már másként viselkedne mint a vadászok, bár most még az első köreit repüli, később még sokat változhat, de a nagy hajók szerintem mindenképp máshogy fognak repülni. Átszokni pedig egy bmw-ről egy IFA-ra nehezebb mint egy bmw-ről egy mercedes-re.De igen, álmodozni lehet Meg írni magadnak egy ilyen játékot Viszont tényleg a többségre kell a figyelemet szentelni, nem pár "deviánsra"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED