Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrfire

    őstag

    Visszatérve a multirew ship-ekhez, így belegondolva, csak annyit kell tenniük, hogy egy többszemélyes hajó jóval erősebb legyen, mint az árának megfelelő mennyiségben vásárolható kisebb hajók. És akkor nem az lesz, hogy egy 9 Retailatorból álló flottával jobban megéri majd mászkálni, mint egy Javelinnel, hanem az emberek motiválva lesznek, hogy org szinten vásároljanak nagyobb hajókat, és a tagok a kis hajóik helyett ezeket vezessék együtt.
    Másik megközelítésből pedig az unalmasabb posztokat, mint a lövész, tényleg csak azok fogják végezni, akik le vannak gatyásodva, vagy nincs jó hajójuk. Amúgy meg a legtöbb nagy hajóra is elég az a kb. 3 ember, akik a fontosabb melókkal elvannak rajtuk.
    Nem azt mondom, hogy nem lenne szórakoztató egy hajón dolgozni, csak annak az egy hajónak sokkal hatékonyabban kell üzemelnie, hogy az emberek ne érezzék azt, hogy ha saját maguk mennének egyedül egy kisebb hajóval, akkor hasznosabbak lennének, vagy több pénzt kereshettek volna.

    (#23364) Yllgrim
    Jól egyszerre kezdtünk rá a témára megint. :)
    CR szeretne pár minijátékot is, így simán lehet azt is, hogy pókerezik a legénység, amíg nincs más, eljátszák egymás közt a zsoldot. :D Már a pilóta fog unatkozni inkább, mint a többiek. Csak ne az legyen, hogy a radart meg közben elfelejtik figyelni. :)
    Szerencsére a rendszerek közötti lassú kommunikáció miatt nem lehet távolról csatlakozni semmilyen módon. Max átírnám akkor a lore-t és beletennék valami hiperkommunikációs technológiát, aminek a használatáért egy valag pénzt kell fizetni, és akkor rá lehet csatlakozni realtime ilyen robotokra. De én nem tartom szükségét annak, hogy a távoli felhasználó sérüljön, csak simán ha nincs ott lesz egy két dolog, amiből kimarad, és egy két achievmentes cucc, amit nem kap meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák