Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • taylorzs

    csendes tag

    válasz taylorzs #47155 üzenetére

    A Sony KD55X9005 HDMI-ARC DENON Avr hangkimaradás problémával kapcsolatban szereztem egy két tapasztalatot. Gondoltam megosztom más ne cumizzon, ennyit.

    Probléma
    7.0 -n egy jó ideig kábelen volt a routerre kötve a TV, aztán áttértem WIFI-re, mivel így kevesebbszer volt hang problémám.
    8.0 Oero frissítés után állandóan elmegy a WIFI kapcsolat, így már eléggé bosszantóvá vált a hang issue. Kb használhatatlan volt a TV.

    Úgy tűnik megszületett a probléma forrása. . Bár még nem teljesen 100%, de nagyon gyanús.

    Denon AVR-X2400H-n olykor szoktam használni a beépített SpotifyConnect-et Tv nélkül. Az is lehet, hogy az is elég ha csak bekapcsolom az AVR-t vagy valami mást csinálok rajta.

    1. Eset: Ki van kapcsolva a TV, bekapcsolom az AVR-t hallgatom a Spotify-t, bekapcsolom a TV-t, általában megy a hang egy ideig, (youtube, gyári video, VLC, KODI, Spotify TV app), utána szakad vagy teljesen elmegy.

    2.Eset: Ki van kapcsolva a TV, bekapcsolom az AVR-t hallgatom a Spotify-t, majd kikapcsolom az AVR-t. Aztán egyszer a jövőben bekapcsolom a TV-t. Ekkor vagy nincs hang vagy szakadozik.

    Milyen megoldást sikerült találnom?

    Ha nem megy vagy szakadozik a hang (TV, AVR be van kapcsolva), akkor
    1. kikapcsolom az AVR-t,
    2. majd kinyomom a TV-t távirányítóval szimplán, tehát nincs reboot
    3. Tv-ből kihúzom a HDMI-ARC-t, majd visszadugom
    4. Bekapcsolom a TV-t

    Eddig működik a módszer, legalábbis úgy tűnik, (kopp-kopp) lekopogom.
    Szerencsére vezetéken keresztül, WIFI-vel azóta még nem próbáltam, remélem nem is lesz rá szükség...

    UI: Android TV-t továbbra sem vennék még egyszer a jövőben...

Új hozzászólás Aktív témák