- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Android szakmai topik
- Earfun Air Pro 3 - te is, fiam, Bluetooth?
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor 90 - modellalkat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Mégis kap egy utolsó nagyobb frissítést a Redfall
gp A készülő update többe között offline módot is elhoz azok számára akik még mindig kitartanak a játék mellett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #6498 üzenetére
Az uzemmeleg motor merese jaratas nelkul megvolt, akkor mutatott 72-t. Direkt test a muszerfal ala... egyenesen a akkumlatorrol huzzam? Hanyas kabellel (2.5-ost hasznaltam a hatso ajtora, elmeletileg abbol meg van)?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Na sziasztok. kérdésem lenne megint. Ha kinyomott fékkel állítom le az autót, a fékem kb 5 másodperc után visszakeményedik.
Szóval valami gond lesz a fékrásegítőmmel, vagy "csak" a vákumcső csereérett?[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Nem tudom, milyen lehet, amikor ezt fékezés közben a rásegítő nyomja vissza a pedált, valamit érzek én is, de nem olyan számottevő, hogy ezt valami hibának tudjam be.
A motornak nincs alapjárata, ezért nincs fékrásegítés, az apapjárattal meg már volt gondom, de általában csak koszos karburátor volt az oka.
Azért írtam, mert nem emlélkszem rá, hogy ilyen hamar elment volna a fékrásegítő ledöglés után.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Hazaértem és megnéztem. Alapjáraton sziszegést nem hallottam.
Viszont adhatnátok tippet az alapjáratra. Pozsonyban ma esett, és azután ment el az alapjárat, hogy rendesebben elkezdett esni.
Egész nap - szóval 8 órát állt az autó, semmi változás. Nagy nehezen kiértem a pozsonyi gödrös-pocsolyás utakról, majd a második faluban hirtelen visszaállt az alapgáz. Valamim beázhatott? Egyszer már mondta Mágus, hogy a kisebbik slusszpléh hiányzik, lehet megint az volt a baja?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #6596 üzenetére
Szia. Szerintem ezt csináltam én is. Lécci írd le óvodás szinten, mint csináljak. esetleg fényképezd le.
Amit én csináltam: Lekapcsolt gyújtásnál gombáról lehúztam a kábelt, piros tű a gombára, fekete a lehúzott kábelhez, Ohm mérő 2000 Ohm határon.Kb. 5 perccel hazaérkezés után, motorhőmérséklet így nézett ki.
93asban esetleg nincs másféle gomba? Eléggé bütykölt műszerfalam van.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Vótam tegnap szervizben. Vákuumcsőnek semmi baja, viszont keresem az új fékrásegítőt...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Az új gagyi... Nálunk felvidéken meg van sok bontott. Tudom, hogy lutri. Meg lehet azt valahogy állapítani, jó-e vagy nem?
Állástól tönkremehet? Mert ha nem valószínű. akkor otthon biztos van egy
Csak az 300km...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #6744 üzenetére
Az mit jelent, hogy félúton forr? Ha azt vesszük, hogy 6 liter az összes hűtővíz, a 2 liter több mint sok.
Én elég sokat szívtam a hűtőfolyadékkal, de ha a csöveknél futott el, akkor annak volt nyoma.
Állás közben nem fogy a hűtővíz?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #6759 üzenetére
Angyalom, 3 euroert vettem VIKAs kupakot, es tart is. Nekem van valami egyéb gond, mert én lefelejtett kupakkal is megjártam 60 kilométert forrás nélkül - bár akkor eleve lyukas volt a rendszerem.
kicsit más: Mi lehetett az az alkatrész: réznek néztem, kis kupak max fél centi magas, 1-1,5 centi átmérő. Valahol a hűtővíz körét zárta. Nekem lyukas volt, nem láttam tőle, hogy fogyna a víz, de ha keveset mentem vele a motor aljáról párolgott a víz, jött mindenhol a vízgőz. Amikor a szerelő cserélte, le kellett szednie a kipufogót a motorról.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #6795 üzenetére
Nekem szinten formanom van. Nekem valahol 3/4-en van a mutató standardon (ugye nálunk felvideken folyton világítani kell, lakott településen belül is), és elég sokat mászkál még magasabbra.
A nyomásomra viszont nem panaszkodhatok, másnap is szusszan, ha nyitom a kupakot.
Viszont dugóban már volt, hogy a piros tartományban is járt a mutató, így annak, hogy cserélgetted a gombát, mert van amelyik rosszul mutat, nagyon megörültemIn a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Sziasztok. Közeledik a tél, nekem meg szépen fütyül a szél az ajtók mellett. Mit lehet vele tenni?
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Sziasztok
Ma meghoztam a gépsárkányt a szervizből, már meg is tud állni Sefteltem 2 használtat is bagó pénzért, annyit is értek. Egyik teljesen pocsék (pedig autószerelőtől van, szerinte tökéletes), a másik meg Forman Prima-ból volt, és ott teljesen más a pipa nyílása...
Végül új lett bele (nem tudom milyen gyártmány, de asszem egy PAL jelet látok rajta...)Mivel még egy hétig nyúzhatom a szolgálatit, kipróbáltam a vízforralást is - utolsó fehér pötty és a piros sáv között 3/4-en bekapcsolt a ventilátor.
Ami viszont negatívum, hogy rettentően lent fog a kuplung, váltáshoz szinte ki kell rúgni a padlólemezt. Szerintetek ki van kopva, vagy csak a csavaron kell állítani (én ugye nem értek hozzá, a bátyám állította nekem 1x. akkor mondta, hogy itt fordítva van mint a 120-asnál, az egyik fentről kopik lefele, a másik meg lentről felfele, csak nem tudom melyik melyik....)
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Lenne egy idióta kérdésem. Bele lehet tenni a 92-es favoritba a 93-as futóművét (esetleg felíciáét)?
Mit kellene hozzá szétbontani, ill. mi lenne a változás?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Semmi bajom vele, csak kavarognak a dolgok a fejemben...
Nem tudom miért, de úgy gondoltam amennyiben az agyat le akarnám cserélni 4x98ról 4x100ra, le kell cserélni a komplett futóművet. Meg régebben valahol olvastam, hogy felíciánál volt valami amitől pontosabb a kormányzása... Na mindegy, így végiggondolva tényleg kicsit hülyeségnek tűnik...
A fékjeimmel van gondom. Úgy tippelnék, hogy még 2 évet kihúzna a sárkány, és erre az időre rendberakatnám azt is (gondolok itt az új fékekre) 4x98ashoz viszont már nem lehet gyári alkatrészt kapni, csak utángyártottat. Szóval innen kezdett kavarogni kicsiny agyacskám...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Sanyo91 #7237 üzenetére
Bocs, amióta egy cca 1200 km-es út (Pozsony-Tornalja-Géres-Nyíregyháza-géres-Tornalja-pozsony) út utolsó kilométerein eltörött a kormányszekrény bal rúdja, nem akarok semmi utánngyártottat az autó fő részeiben.
Jaj, nem 2 évre tervezem az autót, ez a legpesszimistább tippem.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
2009ben vettem 4 uj kormoran teli gumit, es azt hasznaltam telen-nyaron. (tudom, ismerem a hatranyait). tavaly nyaron vettem le oket, mert draga edesapamtol kaptam egy garnitura nyarit.
Mar csak kitartasra is kellemesen csalodtam benne, es megmondom oszinten egyebkent sem panaszkodhattam rajuk...
Ettol fuggetlenul en is szaroknak tartom oket, de csak mert kormoran a markajukIn a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Akkor egy nemannyira skoda tema...
Csillaggarázsos az autóm, tehát a szabad ég alatt éjszakázik. Főleg így, az októberi időben reggelre tiszta pára az ablakom, jó pár percbe telik amíg lefújatom. Persze ilyenkor vagy nem látok ki a szélvédőn, vagy a hideg motor füstjét az udvaron termelem - szóval egyik sem jóü megoldás. Van valakinek ötlete?
Jaj, egy éve kb napi szinten írogattam a fűtésproblémáimat. Azóta lett cserélve az autóban egy fűtéscsap meg egy vízpumpa. Reggel örömmel tapasztaltam, hogy hidegindítás után pár perccel (volt vagy 2-3) langyosat fúj a fűtésem... tehát köszönöm a tanácsokat...
És egy reggeli tapasztalat... városon kívül vigyázzatok az állatokkal, én majdnem megismerkedtem egy őzikével...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
válasz Atuska75 #7352 üzenetére
Régi nyárikonyha, kicsit eltúlozva, konyha mellett 20-25nm-es szoba, Az ablak részt szépen ki lehetne bontani, stb.stb. csak hát a ház mellett ezt is bankhitel terheli... Tehát a szükséges papírok elintézése többe kerülne, mint maga az átalakítás...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
-
Marczi80
tag
válasz Atyus77 #7388 üzenetére
A formannak mas a valtoja. Nekem is annyit mutat
Es itt merul fel a kerdes, szerintetek mi tortenik, ha a formanomba egy favorit valtot teszek azon kivul, hogy kisebb fordulaton gyorsabban fog menni. Valtom haldoklik, es szerelo szerint olcsobb venni egy hasznaltat, mint szerelni a mostanit.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest