- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ysthvaan
csendes tag
Marczi80: A fölkeményedő fékre annyit írnék, hogy én is szívtam vele. Az a szövetszigetelésű gumicső (vákuumcső) a szövet alatt simán szétmállik. És viszi az alapjáratot is, ahogy gázt adsz elmozdul egy picit a motor, megjelenik egy kis repedés. Amíg a cső morzsalék rajta van (ránézésre tök ép lehet), nem adott hangot. Érdemes cserélni, de én nem utángyártottra, hanem gumi vákuumcsőre, és egy egyenirányító szelepre cseréltem, a szelep lényege (benne van gyárilag is), hogy ha lefulladsz sem megy el a rásegítés, csak a sokadik nyomkodásra és viszonylag puha marad a pedál. Pár ezer forint de megéri kicserélni. 60 cm cső (azt hiszem 10-es), és a szelep külön.
Boken: A kontakt spré előtt nem árt egyesével minden foglalat belsejét átmozgatni, nekem el volt törve 1-2 láb, ill. elengedte a forrasztás.
A mostanra tervezett lánccsere egy picit tolódik ugyanis eltört az első kerékcsapágyam, (legalábbis ez a tipp). Minden ismerősöm azt mondta, hogy ez az a hiba, amit ne akarjak házilag megoldani, ezt csináltatni kell. A jelenség az volt, hogy kényelmes 100-as tempónál elkezdett vmi. csikorogni ütemesen (fél percenként) jobb elölről, gázadásra intenzívebbé vált. Gurulni jól gurul, fék jó, nem húz félre, kanyarba nem kattog, nem ad hangot. kb. 1 km-t mentem amire le tudtam jönni az elkerülő útról. addigra fölmelegedett, kerék le, féknek nincs szaga (első tipp ez volt), rugók a helyükön, zsír nem égett meg. Megrángattam, a csapágy lóg egy picit, más nincs leszakadva. Körbeforgatva két helyen kattan de csak picit. Lett volna még 100 km-e, de nem vállaltam, inkább jöjjön haza lábon (lassan), mint álljon be valahol 4 emberrel. Hazaúton az első 15 km-t melegedés nélkül tette meg, majd a második 15 alatt melegedett föl ismét meg is jött a hangja, de most csak kanyarba nyikorgott (lassú kanyarba).
A gáz az, hogy hétvégén összesen kb. 350 km volt rászervezve és beletankolva, így a javítási költség is benne hintázik benzin formájában ezért picit csúszik minden szerelés
Ötleteket várok, hátha más a hiba, ill. tényleg ne is álljak neki, vagy ne túrjak szerszámot hozzá vhol a neten? Szívesen elbíbelődnék ezzel is itthon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs