- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Friss GPU IP-ikkel is készült az ARM
ph Az új Immortalis dizájn elég jól skálázhatónak tűnik.
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gs20
tag
válasz Retro DJ #6891 üzenetére
Ezzel részben egyet tudok érteni.
A családban van 1 Favorit 1991 óta, és az enyém 2009 óta. Tehát van hosszú távú tapasztalat a géppel.
Emellett volt 1 Kispolski, egy Suzuki Stift (1996os), és egy Wagonr+. Közben használtunk még egy ideig egy céges Ford Fiesta-t is.
Ezek közül durván a Favorit volt összességében a legkiegyensúlyozottabb autó: normális kasztni (a felsoroltak közül a a legjobb), rossz utakon is jó, bár nem sportos futómű (a felsoroltak közül ennek a legjobb), könnyű szerelhetőség, olcsó alkatrészek. Egyedül a motor gyengesége róható fel neki, de ellenben hiába az erősebb motor, simán otthagyom vele a WagonR-t, mert a Favi ül az úton, a Wagonban meg már bírkózni kell, mert leugrik az útról.
A szervó, és a klíma hiányát aláírom. Mondjuk a szervót csak utánfutós tolatáskor hiányolom, klímának nem vagyok nagy híve. (ellenben vannak letekerhető ablakok ) Egyébként sem nagy ügy egy riasztót, központizárat, villanyablakot berakni.
A formájával vitatkoznék, nekem tetszik, jobban mint egy feliciáé (pláne a II-es gnóm audiorros felicia ronda). Bertone-ék szerintem jó munkát végeztek. Kényelemben kategóriájában nem sok jobb van szerintem, praktikum pedig... pár felicia alkatrészzel sokat lehet dobni (osztott üléssor, középkonzol, stb). Biztosnág szempontjából a maga korában nem volt rossz.Nekem eszembe nem jutna váltani, a motoromban van most 80000km, a váltómban 140000, ezek a világból kimennek (évente kb 8000km-t megyek), a kasztnim nem rohad vészesen, egyedül a hátsó ívek betegek, de jövő héten lesz kasztnizva, onnantól kezdve bírni fogja amíg egyáltalán lesz még (megfizethető) benzin. (8-10 év)
Összehasinlításul: 2 hete lett leállítva a család régi favoritja, 380000km volt benne. Gyakorlatilag nulla karbantartás mellett munkásautóként szolgált 10 éve, a kasztni már nagyon rohadt, a motor az elmúlt 2000km-ben egyszer megszorult kenés hiányában, csapágyas lett, meg 2x befolyt a hűtővíz az olajba.
MÁS: nem tudja valaki, honnan lehetne Favihoz fényszóróállítót venni?
E=MZ²
Új hozzászólás Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen