Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
Új hozzászólás Aktív témák
-
boken
senior tag
válasz gabzjee #8892 üzenetére
Az órában ahol a spirál csatlakozik az a hüvelyszerű belseje van elkopva.
Anyóst kérdeztem a 97-es javításról és kiderült hogy a volt élettársa 0-ra törte az elejét,mint kiderült az első futómű valamilyen wolksvagen-é,a biztitábla sem az eredeti.Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
szabol85
csendes tag
válasz gabzjee #8902 üzenetére
Köszönöm. Megint tanultam vmit.
2 másik dolog: 1.: A felicia index/ablaktörlő kapcsolója nem jó a favoritba? 2.: Esetleg van köztetek olyan aki csinált esetleg házi vagy gyári alkatrészből olyan átalakítást, amitől pillanatok alatt 40-50C-os lenne a hűtővíz? Tudom hogy van hálózatról üzemelő vízmelegítő, de olyan jobb lenne ami beindítás után 12V-ról megy. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabzjee #8967 üzenetére
Az imbuszos csavar belső pereme, és a házának külső széle között legyen 4mm távolság.
Gyújtást 5 fokra kell állítnani, nem tudom hol olvastál 2 fokot.
2. Rángathat a nem megfelelő keverék miatt is. Repedezett membránokat eldobálni, azzal nem lesz jó soha, még csak be sem lehet vele állítani.
Ha mindez megvan, akkor keverék csavart tövig betekered, 2 teljes fordulatra kiengeded, alapjáratot és szivatót hozzáigazítod, bemelegíted a motort(menet közben, majd kiveszed a gyertyákat, és lefényképezed, képeket ide felteszed)
Alapfeltétel a membránok és a gyújtás kifogástalan állapota, addig nem érdemes állítgatni. Az összes többi hiba erre vezethető vissza: nem megfelelő keverék, hibás gyújtás beállítás.
A csövet is cseréld ki ami a karbi és a gyújtáselosztó között van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabzjee #8979 üzenetére
Lyukas cső, esetleg átereszt az AC membránja.
Valahol ömlik a benzin a motorba, mert ez nem normális fogyasztás, vagy szökik valahol. A teljes csövezést át kell nézni a tank és a motor között, a visszavezető ágat is!
AC membránt is cserélheted, 50 000km-ként kell cserélni.
Ilyen fogyasztás mellett, ha a motor égésterén áthalad ennyi benzin, akkro a kipufogóból ömlenie kell a benzinnek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gabzjee #8981 üzenetére
Az új AC akkor kuka, remélem nem VIKA???
Az olajba csak az AC-n keresztül mehet a benya, ha már a karbin ennyi benzint kapna, akkro nem indul be.
A régi AC-va vegyél egy membránt, de eredetit, olajat azonnal cserélni, autóval így nem szabad járni, mert besül a motor. A benzin eléggé lerontja az olaj kenési képességét.
VIKA - fuck you!!!! Kínai szar.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz gabzjee #8985 üzenetére
Ha van közbeiktatva visszacsapó szelep akkor nem engedi el, egyébként elképzelhető.
Neked még a pumpálós AC-d van?Ahogy mágus is írja, ne használd így a kocsit, mert nem sok örömöd lesz benne és nem csak a 1X literes fogyasztás miatt!!!
Ac ból jobban jársz a gyári bontott plusz membránnal, mint a vikával.
Ezek tapasztalatokRenault power
-
Retro DJ
aktív tag
válasz gabzjee #9028 üzenetére
Nekünk télen akkor kapcsol ki (emlékeim szerint) amikor a hőmérséklet jelző elhagyta a vízszintes állapotot. Ez sok minden függvénye, van úgy, hogy nagyon mínuszban városban akár kell neki 10 perc is.
Egyébként érdemes lenne megnézni, hogy nem szorul-e a szerkezet, illetve megpróbálni állítani (emlékeim szerint nem oly régen valaki írta, hogy a szívató beállításának vagy "téli és nyári" állása is.
Retro
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen