- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabzjee
csendes tag
Sziasztok! Sajnos most nekem is segítségre van szükségem, mert nincs több ötletem
89-es Skoda Favorit az alany. Panasza, hogy túl sokat eszik kb 6litert eszik 15-20 km-en... ami nagyon nem normális... Karburátor most lett kipucolva, gyújtás 2 fok helyett 4 fokon van mert 2 fokon nem hajlandó elindulni...1. A vákuumszabályozóban található egy imbusz kulcsos szabályozó, amit viszont kedves előző tulaj össze vissza tekerte... Valaki tudna nekem segíteni, hogy mennyire kell becsavarni? A 2. panasza, hogy rángat is, néha 2000 f/perc felett a ford.számmérő hirtelen 2200ról 2500-ra ugrik. Trafó cserére gondolok valamint gyújtókábel cserére is. A karbiban hajszálrepedés található a dúsító membránon hajszálrepedések találhatók. A levegőcsappantyú teljesen ki szokott nyitni amint bemelegszik a motor, de a szivató nélküli alapjárat ingadozik, azt állítanom kell. 3. A vákuumszabályozó csövein nem láthatók repedések, de lehetséges, hogy el van ernyedve és ez által csinálja azt, hogy 5 másodperc indítózás után akar csak elindulni? Az első gázadásig csak 3 hengerrel megy...