Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gabzjee

    csendes tag

    válasz lasanya13 #8909 üzenetére

    Azért ne olyan sietősen... A Főtengely ékszíjtárcsáján találsz egy bevágást, kb 1,5 mm. Tedd üresbe az autót. Vedd le az elosztófedelet, de előbb nézd meg hogy az egyes henger gyújtókábele melyik. A vezérműfedélen találsz kis kiemelkedő vonalakat, azok jelzik a fokokat. Ami a legközelebb van a generátorhoz, az a 0 fok. onnantól növekedik 5ösével. Tehát fogsz egy 30-as kulcsot, elkezded csavarni a főtengely ékszíjtárcsáját addig amíg nem találod meg az egyes henger gyújtási pontját, ezért írtam hogy vedd le az elosztófedelet, mert így könnyebb megtalálni. Ha megvan rápillantasz a felülről az ékszíjtárcsára és a vezérműfedélre, hogy hogy áll. 0,10,20,30,40 fok a vastagabb jelzés, közte vannak az 5 fokok. Neked 5 fokon kellene állnia, nagyjából úgy fog stimmelni. Ha ez mégsem így van, fellazítod a gyújtáselosztó csavarját. NEM AZT ami a vezérműfedélbe van csavarva!!! Attól a csavartól felfelé találsz még egy csavart azt kell meglazítanod, ez szorítja meg, hogy ne tudjon elmozogni. Ha ez megvan tovább tekered addig a főtengelyt, amíg nem lesz 5 fokon. Ha ez sikerült rakd fel az elosztófedelet, indítsd el az autót és nagyon pici mozdulatokkal (kb mintha csavarhúzóval ütögetnéd) finomítasz rajta. Elvileg ezt stroboszkóppal kellene beállítani, ha van lehetőséged arra, hogy kölcsön kérj valakitől egyet akkor inkább tedd meg, sokkal hatásosabb eredményt érsz el

    Ha sikerült, meghúzod a gyújtáselosztó csavarját és kész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák