- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Ja szerintem is valami szervízt kéne megkérdezni kell e nekik alkatrésznek/újrafelhasználásra/bontani.
De amúgy nagy pénzt ne várj érte.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
atirag
őstag
Köszönöm. Igazából a teraszra akartam rakni ,de nem tudtam ,hogy ekkora a sérülés. Ha egy csík lett volna csak(ahogy a szüleim mondtak ) akkor elég lett volna
-
Sonex79
aktív tag
Végül is kicsit drágább lett a választott: QE55Q70AATXXH. Tök jó tv, kicsit talán kevésbé bombasztikus a képe mint a q80t-nek, illetve a hang is persze gyengébb. De egyébként egy jól kifogott panel dse gond, vagy pixel vagy más hibát nem igazán látni. Jó lett volna ha a q80t-m is sikerült volna ennyire jól kifognom..
-
fogirobi
senior tag
Sziasztok!
Segítségeteket kérném.
Vásároltam egy ue50au9002-es TV-t és nem találom, hogy hol lehetne a csatorna sorrendet megváltoztatni.
Van valami mód, hogy változtassak rajta?Köszönöm előre is a segítséget!
-
Sidorovich
senior tag
Sziasztok!
Szüleim vettek egy Samsung UE65AU9002KXXH TV-t, ami a UPC set top boxal együtt elég furcsa jelenséget produkál, még nem sikerült rájönnöm miért van ez.Arról van szó, hogy bizonyos csatornákon hiába állítod a hangerőt a set top boxon (annak kapcsolójával), nem változik a hang, pedig a hangerősáv megjelenik és látszik, hogy állítódik. Akár teljesen le is vesszük a hangot 0-ra így, tovább szól. (Ilyenkor csak a TV-n annak kapcsolójával lehet levenni a hangot.)
Más csatornákon pedig a szokott módon megy a hangerőállítás. Eddig a Viasat3 HD, AXN HD csatornákon tapasztaltuk ezt. Az előző TV-vel nem volt ilyesmi probléma.Ez mitől lehet?
-
-
csabi0805
aktív tag
Sziasztok!
Srácok azt szeretném megkérdezni,hogy a TV távirányítójával ki lehet e kapcsolni a Telekomos boxot?A gyorselérésnél ott van nekem azt megtaláltam,csak kíváncsi vagyok hogy a távirányítóval ki lehet e.Bekapcsolni ugye bekapcsol,de ki viszont nem.
-
Lalikirály73
csendes tag
Sziasztok!
Van egy UE40J5000AWXXH tv-m, amelyen firmware-t szeretnék manualban frissíteni. Végrehajtok mindent, de a TV azt írja, hogy a pendrive-on nem talál érvényes fájl-t.
A pendrive-ot FAT32-re formáztam és az önkicsomagoló exe a gyökérbe csomagolja ki a fájlt.
A fájl egy upgrade.msd fájl, ami a :\T-N14LJDEUC\image\ mappában található....
Azért szeretném frissíteni, mert a Vodafone (UPC) mediaboxa szerintük már csak HDMI1.4-ben továbbítja a jelet a TV-nek és a TV valszeg csak korábbi szabványt tud a 1102-es firmware-rel....azaz kép nincs csak hang...
Nagyon bosszant a dolog, mert gyakorlatilag 1 hete szívok vele....
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!"a jó pap is holtig tanul"
-
szaki04
senior tag
válasz Lalikirály73 #148815 üzenetére
Próbáld a pendrive gyökér könyvtárába ki tömöríteni. Szerintem ott fogja látni a TV is.
iPhone 13 256 Gbyte, Apple Airpods 2, Garmin Fenix 5X Plus
-
So5ika
csendes tag
Sziasztok!
Miután megkaptam a hivatalos jegyzőkönyveket az Euronicstól postai úton, szkennelést követően összefoglaltam a jelenlegi helyzetet és egy újabb levelet küldtem a Samsungnak. Nap végén bemegyek az Euronicsba és tájékoztatom őket is, mert megkértek.Itt a levél:
"
Tisztelt Samsung Ügyfélszolgálat!
Többszöri telefonos egyeztetés és levelezés is történt már, melyek a 2912409900 nyilvántartási számon megtekinthetők. 2021.11.27-én vásárolt Samsung QE55Q70TAtXXH televízión fél év elteltével a képernyő közepén tenyérnyi lila folt jelent meg. Telefonos kapcsolattartás közben interneten keresztül rácsatlakoztak a készülékre, de ott nem láttak semmit. Ekkor már levelet írtam az ügyfélszolgálatnak, amelyben megemlítettem, hogy telefonon már egyeztettünk és megadtam a nyilvántartási számot (2912409900) a könnyebb beazonosíthatóság érdekében.
Levelezésünk során több képet küldtem a hibajelenségről és leírtam, hogy a hiba mikor fordul elő. Kérték a TV saját képtesztjét, amin a hiba nem látható. Ekkor azt a választ kaptam, idézem:
„A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás.
Mivel a képteszten 150-200 cm távolságból az Ön által leírt jelenség nem tapasztalható, ez nem minősül hibának.”
Ezt követően visszamentem az Euronicshoz, felvettük a minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyvet, melynek száma 506701. Az Euronics megpróbálta felvenni a kapcsolatot a Samsung ügyfélszolgálattal a nevemben, amelyre én engedélyt adtam, de az ügyfélszolgálat a GDPR irányelvekre hivatkozva elutasította az Euronics megkeresését. Felhívtam újra az ügyfélszolgálatot és megkérdeztem, hogy volt-e megkeresés az Euronics részéről? Válasz, nem!
Az Euronics a hibabejelentésről és a megkeresésről készített egy hivatalos jegyzőkönyvet 505361-es ügyiratszámmal. Ezeket a jegyzőkönyveket csatolom jelen panaszlevelem mellé és felszólítom Önöket újra, hogy
vizsgálják be a garanciális TV készülékemet, próbálják meg orvosolni a hibát, ha nem lehet javítani, cseréljék ki a készüléket, vagy adják vissza az árát!
Amennyiben erre a megkeresésre sem reagálnak, illetve nem hajlandóak foglalkozni a hibával, kénytelen leszek a Járási Hivatalhoz, illetve a Békéltető Testülethez fordulni, továbbá jelezni fogom a Fogyasztóvédelmi Hatóság felé, hogy a Sasmung magyarországi képviselete nem tesz eleget a jótállási kötelezettségének."Bocs a terjedelmes posztért ,de többen is jeleztétek, hogy posztoljak az eseményekről.
-
wallace 234
őstag
válasz So5ika #148821 üzenetére
Sajnos sokszor a képtesztjükön nem látszik a probléma, onnantól kezdve elég macerás a helyzet. Bár nem értem a Samsungot, mert nálam se látszódott a teszten semmi, csak filmnél a hiba és küldték a szervizt. Annyit tehetsz, hogy egy legközelebbi Samsung szervizzel fel veszed a kapcsolatot, küldesz nekik képet, hogy ők mit mondanak. És ha korrektek ők kérik meg a Samsungtól a munka lapot. Bár a Samsung nem szereti ezt a irányt. De a le írtak alapján, ezt az irányt is meg kéne próbálni. De hátha erre a levélre reagálni fognak.
-
Kender23
aktív tag
Heló fórumozók!
Tavaly november óta nem jártam itt, az előbb voltam fent az Rtings.com-on rápillantani az idei modellekre... Mit történik a gyártóknál? Visszafelé fejlesztik a tv-ket? Q70-Q80 modelleket hasonlítottam össze!
Most annakokáért mit késedelmezel? Kelj fel és keresztelkedjél meg és mosd le a te bűneidet, segítségül híván az Úrnak nevét.
-
rainman72
nagyúr
válasz Kender23 #148823 üzenetére
Van benne vmi sajna.
A Q70A nem olyan rossz tv lett sztem.
Nagyon vékony ház,nincs 3mm,akinek ez számit,nekem szem.szerint tetszik.
Solar táv amibe nem kell elem.
Fentebb viszont mint ol a Q80A,már nem minden model VA hanem az ips-hez hasonlo ADS panelt kapnak.
Még az új mini ledek is
Inkább erre fokuszálnak,a QN90-95 már jó tv lett,igaz nem olcsón.[ Szerkesztve ]
TCL TS-8132 Philips 65PUS8518 Samsung 85CU8002 Fire tv 4K MAX
-
wallace 234
őstag
-
kircsi28
aktív tag
Sziasztok!
most vettem egy SAMSUNG QE43Q60AAUXXH QLED 4K UHD Smart TV-t, beállítottuk a csatornákat, és a hd adások fel vannak nagyítva, ötlet, hogy mit nyomhattam el?
köszönöm![ Szerkesztve ]
-
Bagan
aktív tag
Sziasztok!
SAMSUNG QE 55 Q60TAUXXH lesz végül a vásárolt tv.
Tizen rendszeren van Telekom TV GO alkalmazás? Szeretném megosztani ezen módon az otthoni TV szolgáltatást. -
cukorka85
csendes tag
[kép] Sziasztok. 3 hónapja vásárolt tv. Van valakinek tippje vagy mindenképp szervíz?
-
wallace 234
őstag
válasz cukorka85 #148828 üzenetére
Magától lett ilyen? Vagy érte valamilyen ütés? Ez Panel csere! Jelents be a Samsungnál, hogy ilyen lett a kép! Ha szerencséd van akkor garanciába ki cserélik. Falra rögzített, így lehet, hogy bele kötnek, hogy megfeszült a panel. Tesztképet küldj nekik, mert azt fogadják el!
-
cukorka85
csendes tag
válasz wallace 234 #148829 üzenetére
Szia. Semmi sérülés nem érte, magától lett ilyen. Fali konzolra van szerelve, amit az üzletben ajánlottak.
-
-
csszorsi
csendes tag
Sziasztok, végre megvettük A tv-t
Samsung QE 65 Q60TAUXXH 4K UHD a választásunk
Kicsit furcsálltam mikor betettük a helyére de most már kezd idegesíteni is, hogy a visszatükröződő fény és minden görbe, hullámos benne
Oldalról belenézve katasztrofa kb a tv
Fólia lekerült, törés nincs, nem foltos de hullámosan tükröz vissza mindent, filmezés közben egyátalán nem látszik, csak így kikapcsolt állapotban, világos nappaliban, vagy ha a hátunk mögött kapcsolunk világítást.
Csatolok képéket:
[kép] [kép]
Most ez oké, hogy ilyen hullámos az egész? Ilyen másnak is ezek a hiperszuper új tvk? Vagy selejtes? Aggodalmam nem véletlen, euronicsból van...velük már meggyűlt a bajunk párszor. nem netes rendelés így most ezzel már visszamenni nem tudok/fogok.
Beléptem külföldi Samsung fb csoportba, ott épp tegnap rakták ki..gondolom ez nem egyedi akkor.
[kép] [kép] [kép]
Van hasonló tapasztalat itt? -
PuMbA
titán
válasz csszorsi #148832 üzenetére
Ha a TV képe jó, akkor nem látok problémát. Ha bekapcsolod a TV-t, akkor gondolom a TV fénye elnyomja a tükröződést, oldalról pedig a TV betekintési szöge a panelból adódóan amúgy is rossz, mert a Samsungok ebben nem voltak jók sose. Azért a Samsung ügyfélszolgálatot megpróbálhatod zargatni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Celtis
veterán
válasz csszorsi #148837 üzenetére
Fogadjunk, hogy ezt a választ fogod kapni:
"A beküldött képek alapján megállapításra került, hogy az Ön által tapasztalt jelenség a LED technológia velejárója, amely bármely más LED tévékészüléknél is előfordulhat, ezért jelen esetben nem indokolt a szervizes beavatkozás." -
csszorsi
csendes tag
válasz Celtis #148838 üzenetére
Várom... hozzá tenném ez az 'előfordulHAT' érdekes ...előfordulhat fogyasztóvédelem is de akkor ez nem feltétlen velejárója, nekem megbakkor olyan kéne aminél nem fordult elő...szériánként változik? Vagy méretenként? Mi alapján fordulHAT elő?
Volt már hasonló tapasztalat itt? Nézek képeket instán ott is látni egy egy ilyen hullámos visszatükröződést
Mindenesetre ha erről olvasok korábbi tapasztalatokat tuti meggondolom a vásárlást... -
csszorsi
csendes tag
válasz PuMbA #148834 üzenetére
Nézzétek...erről van még mit lehúzni?
[kép] [kép] [kép] mintha még levegos is lenne a széle mint egy telefonfóliánálKözelről nézve amúgy egyátalán nem hullámos a visszatükröződés sem, de fura matt rétegnek tűnik még ami van rajta. Egy matricás foliát már leszedtünk róla, de youtubon van ellenpélda h ne bontsuk meg jobban
-
NY_A
őstag
Azt ha leszeded nem lesz kép.
-
light1994012
tag
Sziasztok!
Ilyen TV-nk van és lenne pár kérdésem.
https://www.samsung.com/hu/tvs/uhd-4k-tv/ru7302-55-inch-crystal-uhd-smart-tv-ue55ru7302kxxh/
Mi külső HDD-ről nézünk rajta filmeket és ha egy filmen elérhető felirat, akkor automatikusan be van kapcsolva és mindig nekem kell levenni róla. Megoldható, hogy a feliratok alapértelmezetten ne jelenjenek meg? Illetve bizonyos formátumokat nem játszik le, pl .avi. Ezt meglehet oldani hogy lejátssza?
Másik kérdés: Van rajta elalvás időzítő, viszont nagyon mélyen egy menüben. Nem lehet valahogy megoldani könnyebben esetleg mint régen volt rá egy sleep gomb a távirányítón és csak azt kellett nyomkodni.Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia 1, Playstation 5, Asus ROG Zephyrus GX701GV
-
Ciccuka
veterán
Samsung H6400-ál, hogy lehet csatlakoztatni Bluetooth hangszórót?
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ciccuka
veterán
válasz Ciccuka #148849 üzenetére
Ez alapján bekapcsoltam a szerviz menüben.
Megjelent a Bluetooth-fejhallgatók menü a Hangszóró-beállításokban, de a Sony fejhallgatót nem ismeri fel viszont a JBL Go-t igen (ha azon rámegyek a BT gombra).
Samsung H6400 Bluetooth 4.0
JBL Go Bluetooth 4.1
Sony WH-CH510 Bluetooth 5.0[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen