- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
Jelen állás szerint a Samsung központ fingott bele az arcomba.
A Szegedieknek megadom ezt az esélyt ugyanis nekik köszönhetem hogy korábban egy villamkárom után az akkori Samsung készülékemet ért kárt a biztosítóm kifizette (sőt még kicsit jobban is jártam) miután sikeresen egyeztettünk egy káresemény-lappal kapcsolatban.
Meg más készülékeket is olcsón javítottak sikeresen több alkalommal is.Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Leonardo91
senior tag
válasz Partizan182 #131340 üzenetére
Most ezek a feltételek adottak. One S.
X- et külön ezért nem veszek. Az S gyenge a 75ös mérethez?[ Szerkesztve ]
| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Leonardo91 #131356 üzenetére
nEM A MÉRET SZÁMÍT ILYENKOR, HANEM A FELBONTÁS. bocs caps lock be volt kapcsolva, emiatt nem írom újra.
-
nagyúr
válasz Leonardo91 #131356 üzenetére
Az a "baj" One S a leggyengébb konzol... szóval még a 1080p-t sem tudja a legtöbb játéknál natívan.
Nos gondolhatod hogy néz az ki 75 colon az arcodban... akármilyen jó is a skálázó meg a konzol felkonvertálása.PS4-et kell akkor venni inkább, ha X nem fér bele, az legalább a 1080p-t általában hozza a legtöbb játékban.
Bár az igazi tényleg a Pro vagy méginkább az X lenne.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz FollowTheORI #131361 üzenetére
Én, nem vagyok otthon konzolban. Most akkor az xbox x az egy erős gép?
-
#20221952
törölt tag
Nem, szoftveres hiba és tudom, hogy mi hozza elő.
De, mindegy is, mert sok-sok hete hibátlanul működik, én meg igyekszem nem előidézni azt a helyzetet, hogy utána szenvedjek vele (természetesen továbbra is csatlakoztatva vannak a korábban használt USB-s eszközeim és - amióta tudom, hogy mi okozza - tökéletesen működik minden). -
#20221952
törölt tag
Mert nem is írtam meg.
A lényege annyi, hogy Film képmódról bármely más képmódra váltás után - nem tudok rá jobb kifejezést - "elromlik" a Film képmód, ekkor jön elő véletlenszerűen az általam csak "színtorzulásnak" hívott jelenség.
Most annyi van, hogy - mivel a Film képmóddal meg vagyok elégedve - nem váltok vissza más képmódra, így nincsen gondom, nincs színtorzulásom. -
Bogyi007
veterán
válasz #20221952 #131353 üzenetére
Megtudtam, ugyanis az csak akkor van hálózaton ha kell valamit nyomtatni az meg havonta kb 10 perc...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Bogyi007
veterán
válasz #20221952 #131372 üzenetére
Máskülönben nehézkes lenne a nyomtatás...
De egyébként a nyomtató nem volt a tévével egyszerre hálózaton ha erre akartál volna rákérdezni.A szervizesek egyébként meg mindig azt akarják felhozni egyik oknak hogy a Hdmi csatlakozón keresztül valamelyik konzol kavarhat be esetleg.
Ezt meg én tartom totális marhaságnak. Egyrészt ezt kivizsgáltatni csak hivatalos Sony és Microsoft szervizben lehetne. Ezek Franciaországban és Németországban vannak oda önköltségi áron semmiképpen nem küldeném ki a konzolokat másrészt vicces lenne ha azokat a gépeket nem tudná terhelés (bekapcsolás és használat) mellett a tévé lekezelni amik jelenleg szinte kizárólag tudnak a tévé felé pl 4K tartalmát küldeni a Hdmi csatlakozón keresztül. Másrészt eddigi egy évben amióta a tévé megvan miért nem volt velük akkor semmi baj?!
Új eszközöm sem lett a tévé megvétele óta villámindukciós hatás sem érte a villany és (Digi) kábelhálózatot, sem pedig a (Telekom) ADSL hálózatát. Mint azt már írtam multiméterrel ki lett mérve itthon is a hálózat minden helye és elosztó is ez 215 és máskor 219V volt. De ez a falu más pontján is ennyi. Szóval ez egy kibeba***tt rejtély a javából...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Celtis
veterán
válasz Bogyi007 #131374 üzenetére
Azt én is tapasztaltam, hogy a Samsung márkaszervizeknek kiapadhatatlan a hülyeség tárháza ha arról van szó, hogy valami külső okra fogják a fostalicska TV működésképtelenségét. Első helyen áll a földhurok, ami elég tudományosan hangzik, hogy Pista néni hümmögve bevegye. Aztán a hálózati feszültség ingadozás, hiszen azt mindenki tudja, hogy ingadozik, lehet bólogatni.
Nem. Ha a TV kap áramot és nem lehet bekapcsolni, akkor szar. Nincs kifogás. Ez ilyen egyszerű.
A külső okok keresgélés vakvágány, még akkor is ha kiderül bármi. Pl. csak akkor megy a TV ha a szomszéd hármas fokozaton bekapcsolja a szecskavágót. A TV-nek ezektől teljesen függetlenül kell működnie. Ez csak egy kommersz háztartási szórakoztatóelektronika eszköz. Bedugom a konnektorba, aztán szóljon. Pont.
-
petir
senior tag
Sziasztok.
Van egy Samsung UE40D5500RW típusú TV-m . Bekapcsolás után újraindul a Samsung SMART TV felirat megjelenik még a bementet választó rész is majd reset... Link arról mit is csinál pontosan + pontos típus.
Olyan mintha valami szoftveres bibi lenne.
Találkozott már valaki hasonlóval ?
Orvosolható a baj ? -
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Ha valakinek szüksége lenne 10000 ft kedvezményre TV vásárlásnál Debrecenben,vagy Nyiregyházán,jelezzen privátban. Media Markt vásárlási kártyát nyertem ,melyet jelenleg nem szeretnék levásárolni -
Bogyi007
veterán
válasz petir #131376 üzenetére
2013-ban amikor az akkori Samsung Smart rendszeres Tv-monitorom a villámlás következtében túlfeszt kapott akkor hasonló bootloopolást csinált, alaplap-csere oldotta meg a problémát, amit ki kellett fizetnem s ezt fizette ki a biztosító utána...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
Vistaboy
veterán
Köszi szépen mindenkinek a visszajelzéseket, tanácsokat és egyéb megjegyzéseket.
Most még arra lennék kíváncsi, hogy ha sikerülne eladni a monitoromat és lenne plusz pénzem, akkor 400K környékén mi lenne a jobb megoldás? Vegyek egy kategóriával magasabb tavalyi modellt (QE55Q7FN), vagy már akkor inkább érdemesebb az ideit választani (QE55Q60R)?
Most egy ideig a TV-t fogom monitorként is használni, tehát valamilyen szinten jó lenne, ha lehetne rajta játszani is. Azért is kell többek között QLED, ahogy látom, ezekben már van FreeSync, ha szerencsém van, az nVidia driverben be lehet majd kapcsolni, de ha nem, akkor sem dől össze a világ, eddig is megvoltam nélküle. Ha esetleg kijön egy jobb játék, akkor pár hétig el leszek vele, de utána megint nagyrészt filmekhez fog kelleni.
Tudom, hogy 4K-ban játszani még egy GTX 1080Ti-vel sem lehet kompromisszumok nélkül, de nem zavar túlzottan, ha vissza kell venni a grafikából, annyira már egy játék sem fog érdekelni - kivéve talán a Cyberpunk 2077 -, de mire az megjön, úgyis VGA csere lesz.
Szóval szerintetek mi legyen? Maradjon a QE55Q6FN, mellette az a 100K jó lesz másra (de nem szünetmentes tápra), vagy akkor már, ha úgyis 10 évre veszek TV-t, legyen kövér az a lúd és érdemes megvenni az idei modellt? Köszi előre is.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Vistaboy #131379 üzenetére
Várd meg még az 55-ös Q9 beesik 400 ezerre és azt vedd meg, a többit meg felejtsd el a francba. Most 500 ezer a legolcsóbb helyen.
Q9Szerintem, ez megtörténik 1, max 2 hónapon belül, ha meg nagyon sürgős, akkor direct ledes Q8.
Az újak egy fillérrel nem érnek többet ezeknél.Ha már hosszútávra szeretnél tévét venni, én a q9-cet venném!
[ Szerkesztve ]
-
-
#20221952
törölt tag
Persze, én a 2019. január 29-én kiadott 1262.0 verziót használom.
Egyébként érdekes ez a tv, mert több napig nem volt jó az HBO GO és mindent próbáltam (vezetékes vagy vezeték nélküli DIGI Internet, Vodafone Internet, saját router (ZyXEL, Linksys, stb.) és egyszer csak jó lett és azóta is jó.
Ki érti ezt? -
petir
senior tag
-
petir
senior tag
-
Vistaboy
veterán
válasz ΞΔGLΞ #131380 üzenetére
Ok, köszi, nekem is jobb lenne a minőségibb, csak sajnos eléggé be vagyok határolva. Sürgősnek nem mondanám, attól függ, mi lesz a monitorral, vagy hogy miképp alakulok anyagilag. De egy-két hónapon belül mindenképp meg akarom venni, akár elkel a monitor, akár nem, ha végül marad a Q6, akkor is.
Köszi a segítséget.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
-
Celtis
veterán
válasz petir #131389 üzenetére
Tudom, hogy nem garanciális, de ha egy SW frissítés nyírja ki a TV-t (habár ezt kizártnak tartom), akkor a Samsung köteles lenne megoldani a problémát. A táp az jellemzően egy külön panel, de látatlanban nem vennék. Inkább nézze meg egy szakember, tehát nem márkaszerviz. Itt a fórumon is szoktak valakit ajánlani.
-
Deck
titán
Az épp adott ügyfélszolgálatostól függ, hogy kezelik a garanciális dolgokat? Tehát ki az aki dönt arról, hogy ez garanciális vagy nem? Érdekelne ennek a háttere.. Valaki tudja?
[ Szerkesztve ]
PS5
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nem!
Attól függ, hogy a telefonálón érezni-e a beszariságot és főleg az átverhetőséget.
Ha végighallgatod azt a fasságot, hogy pl a felhősödés milyen szép dolog és ficsőr, akkor elkönyvelik, hogy ez egy full retardált idióta, aki úgysem fog itt tovább problémázni, vagy majd beleun.
Erős, talpraesett kijelentő, ha akadékoskodik, akkor ha muszáj, feljelentő és fenyegető erősebb hangnem. Az elkezdett és betanult ügyefogyott monológok azonnali leállítása és a problémád vázolása.
De ebben az országban ez mindenhol így működik sajnos, ahol hülyének próbálnak nézni. Németországban (is) seggnyalás van, már akkor is, ha olyan kretén hülye vagy, hogy a tévé bekapcsolásához is fel kell hívni valakit. csak példa...
Ott ilyen esetben azt sem tudják hova kapjanak, milyen gyorsan orvosolják a problémád.
Itt ez van...[ Szerkesztve ]
-
Celtis
veterán
Nekem az jött le, hogy legalább két ügyfélszolgálati szint van. Az email címük is más az első a seh.contactus@partner.samsung.com volt, a második a sehsupport@samsung.com. Alapszinten a happy case-eket kezelik, megkérik, hogy csinálj gyári visszaállítást, belépnek távolról és törlik a beállításokat, illetve ha ez nem segít, akkor átadják a szerviznek a címet. A problémás egyedeket kezelik feljebb.
A mézes-mázos udvarias álarcuk mögött teljes inkompetencia bújik meg. Például nem tudják értelmezni a szoftverhiba fogalmát.
-
Celtis
veterán
válasz ΞΔGLΞ #131392 üzenetére
Annyiban nem értek egyet, hogy telefonon nem jutsz el a felsőbb szintre. Ha a hivatalos számot hívod, ott csak habog az ügyintéző, hogy a központ foglalkozik a problémával. Azokat felhívni nem lehet. Ha ők hívnak, akkor pedig szigorúan letiltott hívószám kijelzéssel.
Azt is sérelmeztem, hogy az emailben meg levélben sem merik felvállalni a nevüket. Elbújnak. A végén már olyan megszólítást használtam, hogy Tisztelt Samsung Zrt Úr/Úrhölgy!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Celtis #131395 üzenetére
Nekem utoljára samsung s7 mobillal volt gondom, akkor megpróbáltak hülyének nézni és vissza is hívott valami észlény, aki felsőbb szinte pöffeszkedett. Másnap már cserélték is a mobilt, de ez legalább 3 éve volt. Nyilván most is emberükre akadnának, ha garanciás problémával hülyének néznének. Szóval pontosan nem tudom most, hogy működik, ezek szerint úgy, ahogy írod, de ez nem lenne nekik most sem "kibúvó" az biztos.
-
zack
nagyúr
Sziasztok!
Erről a tv-ről tudnátok mondani pár szót?
Samsung UE55NU7023KXXH
UPC-nél most elhozható 24x6250ft-ért.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3