Hirdetés

  • Nokia 3210 - felélni az örökséget

    ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Ghost of Tsushima technikai teszt

    gp A Ghost of Tsushima a Sony eddigi legnépszerűbb PC-s átirata, mely megelőzte még a God of Wart és a Spider-Mant is. De vajon maga a port is hozza az ehhez illő technikai minőséget?

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    Nos, én végigmentem a Golden Ball modon, simán, a fenti hibákon kívül bármiféle gond nélkül. De csak nagy vonalakban, mert meggyőződésem, hogy a mellékfeladatok egy negyede kimaradt. Azok a fenti hibák is csak kimondottan Dark Valley-re, Garbage-re és estleg Agropromra jellemzőek, és ott is csak egyes feladatok alatt. A sztoriról röviden csak annyit, hogy ez mindenek előzménye, amikor még a Fotográfus sem járta végig a Zónát. Csak két ismert szereplő jelenik meg az egész játék alatt - Sakharov professzor és a játék legvégén Charon, a jövőbeli monolitos főnök. Még nincsenek se klánok, se népes helységek. Itt még minden ajtó zárva van a kiürítés óta és alig járt arra valaki. A játék legelején még nem annyira, de Yantartól kezdődően lassan rájövünk, hogy miről is van itt szó. Megtudjuk, hogy ki hozta létre és miért az Agyat az X-16 laborban, ki és miért kapcsolta be az Agyperzselőt Radaron, kik a Burerek és egyéb mutánsok, vagy olyan további kalandokba keveredünk, mint a Freedom vagy a Monolith klánok megalakulása, stb. Kronológiailag ez lenne a legelső rész, majd a Secret Trails 2 és utána a Shadow Of Chernobyl. Furcsamód a Fotograffal nem nagyon illeszkedik, mivel itt már a mutánsokat a nevükön említik, míg a Fotográfban maga a fotográfus nevezi el őket. Viszont a Fotografban már a klánok léteznek, úgyhogy ez a mod nincs összhangban vele. Lényegében két részre osztható a játék. Az első rész tele van mindenféle érdekes küldetésekkel egész addig, amíg föl nem érünk a Katonai Raktárakhoz. Itt már kicsit lineárissá válik a játék és csak egyetlen célunk az marad, hogy megtaláljuk a Kívánságteljesítőt. Persze az oda vezető út egyáltalán nem egyszerű. Voltaképpen ez az eredeti cél is, amiért beszökünk a Zónába. Mivel egyes pályákról már nem tudunk visszatérni az előzőekre, megsúgom a sorrendet, amelyet érdemes követni:
    - Cordon
    - Outskirts of the Zone
    - Dump (Landfill / Garbage)
    - Agroprom
    - Dark Valley
    - Rostok (Bar) - innen már nem lehet visszamenni az előzőekre!
    - Yantar
    - Army Warehouses
    - Radar
    - Pripyat
    - CNNP

    Minden pálya egy külön történetet ad, amit a többitől függetlenül kell letudni. Nem szokványos történetek és a sok szöveg ellenére is lebilincselőek. Sajnos az angol fordítás sem tökéletes, de a lényeg jól érthető és a feladatokat is általában a térkép megjelöli. Nem arról van szó ebben a játékban, hogy minden áron meg kell halnod, viszont rengeteg gondot tudnak okozni a sosem látott anomáliák, melyektől csak úgy hemzsegnek a pályákon. A mod alapja és hangulata nem a megszokott Stalker akció, amikor meg kell hódítanunk a Zónát, hanem inkább a Piknik az Árokparton-szerű fedezzük fel a különbnél különb féle jelenségeket a Zónában és gyűjtsünk minél több artifaktot, amit jó pénzért eladhatunk. Egyszer még egy Ufóval is összetalálkozunk. Ez a hangulat az elején elképesztően jól dominál, de aztán szép lassan ráhangolódunk a tulajdonképpeni célra, a Kívánságteljesítőre egy olyan területen, ahol még nem járt senki az evakuálások óta.A mod mindenképpen ajánlott, mert sok mindenre magyarázatot ad a Zónában. Persze nem hivatalosan, de elég hitelesen. Ez a mod a Secret Trails 2 és a Fotograf szintjét simán üti.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák