- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6786 üzenetére
Még Strelok a játék elején nagyon sok fontos infóval többek közt azt is elmondta, hogy beszélj gyakran Arnival az arénában. Beszélsz vele, és akkor lesz PDA is és átjáró is.
Ő a pilóta közvetítője. Jupiteren akkor jelenik meg a Pilóta, ha a Halott hurkon mész oda. Ezt jelzi is az Info szkenner.
Nagyon nagy a körítése ennek a játéknak, az-az rengeteg dolgot ki lehet hagyni, aki ismeri a játékot, és úgy is a végére lehet érni. Pl nagyon fontos a szükséges felszerelések megszerzése (zsoldos feladatok) doksik PDA-k begyűjtése, Fontos karakterek elirányítása a Radar-2- őn lévő nagy találkozóra, a ferde fenyői teleport megnyitása. Ezután szinte lineáris a játék.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6791 üzenetére
[link] Egy mentés Jupiterről.
Cseréld le a sripts fájlt, hátha abban maradt hiba. Nem fog problémát okozni. Sajnos sok scropts fájlban angolra fordításkor, vagy csak kódoláskor hibák generálódtak benne. Ezért ez a sok ékezet nélküli szöveg az SME-ekben. Mint írtam régebben, fordításkor a mentésem számozott problémákkal volt tele. Ezzel a scripts-el gond nélkül végigjátszottam. Ha megnyitod a legutóbbi szöveg részt, meg is találod a Pilóta okostelefon azonosító jelzését, amit akkor kaptam amikor beértem Jupiterre. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6794 üzenetére
[link] Itt Fangnak megadod a Radar2 koordinátáit, és mehetsz az erdőbe. Ott felveszed a patkány bioanyagos feladatot, megoldod és mehetsz is a kereszthez. Ott lesz a PDA.
Ha nincs ott a pilóta, akkor valami feladat kimaradhatott. (Fake-vel volt már dolgod Zatonon?
Őt meg kell menteni, különben bukta) Így nem tudhatom miért nem jelent meg a Pilóta. Ha a mentésemmel folytatod, ne lepődj meg, mert én a kötelezőkön kívül senkit sem öltem meg, így mindenfelé hemzsegnek a mutánsok, zombik, meg a nácik. Viszont addig minden fontos küldi teljesítve. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6796 üzenetére
[link] Nem tudom mi maradhatott ki, főleg így aránylag az elején.
A mocsaras mentésem van legközelebb a Pilótához. Itt Jillt is el kell kísérni a doki házához. Majd mehetsz is a holt hurkon keresztül Jupiterre. A Pilóta kulcsfontosságú karakter, nélküle nem találod meg az elrejtett műtárgyakat, amik kellenek az aktiváló terembe. És ezért nincs PDA, meg teleport sem az erdőben. Az elején a bárban beszéltél a Pilótával? Kapnod kellett tőle egy feladatot, hogy találkozz a vadásszal. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6800 üzenetére
Lehet hogy én csesztem el ezt a scripts fájlt, amikor feltettem a magyarítást. El volt ez mentve nekem tízféleképpen is vagy húsz helyre. Egyszer még a jót is letöröltem. amikor rendet akartam tenni az egyre terjedelmesebb káoszban, ami az Istokhoz tartozott.
(ha meg akarod tudni, hogy az időjárőrök milyen tűzerővel támadnak, csak le kell lőnöd a radar2-őn a hologramos helikopterüket. Kb, mint ahogy az oroszok támadták a németeket 42 telén Moszkva alatt)
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6804 üzenetére
Tényleg, ez nem jutott eszembe, ha hiba kerül a játékba, és mentesz, az a mentésekben benne marad, és viszi tovább a játék. Én ezzel a fordítással simán végigvittem hiba nélkül, és most is játszogatok vele. Elértem a megnyílt ferde fenyőt. Ez egy forduló pontja a játéknak. Ezután egy jó darabig olyan Fotográfos lesz a játék. Fel kell derítened a zónát alul felül minden dimenzióban. jó kis móka lesz.
Emlékszel még az elején a Bárban emlegették az ördögöt, három is van belőlük, de lehet hogy csak egy az időeltolódás miatt. Érdekes volt a Kordonon is amikor a Kalauzzal beszéltél, és mondta milyen furcsa lett a zóna, itt beszélgetünk a hullám mellett. Össze fog állni ez az érdekes sztori a végére. -
Laris2
aktív tag
Szia speki1982 Ilyen szövegű SMS-eket kapsz a Radar-2-őn, ha mindent jól csinálsz. Eddig a Tomb Raideres rész. Persze később, amikor már élesben megy a játék, akkor is kapsz hasonlókat, és el tudod dönteni helyesen végezted-e a kapott feladatokat, de akkor már azonnal, és tudsz is korrigálni.
[kép] [kép] -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6807 üzenetére
[link] Magyar szöveg az Istokhoz.
Ha a magyarítás után dobtál rá frissítést. akkor az felülírt pár szöveg fájlt a text, és scripts fájlokban. Én nem igazán találkoztam angol szöveggel, a ciril betűket meg sehol sem találtam. Olvastam angol kommenteket, ők sem találták, hol rejtették el az oroszok. Pl táblaképek, pár orosz név, stb. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6809 üzenetére
[link] Ezek a táblaképek, amelyek megjelennek az új pályaátlépéskor. Képmentés alapján konvertáltam, hogy fordítható legyen magyarra. Olyan amilyen, de azért érthető. Ha végigvitted, és javítottuk a hibákat újra felteszem az egész javított cuccot hozzá. Talán valaki kedvet kap hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6811 üzenetére
[link] ajánlott végigjátszás.
A sorrendet a zsoldos feladatok szabják meg, de az odairányított területeken az ott található feladatokat is meg kell oldani. Pl a Külvárosban a horror bio anyag mellett van az egyik templom, ott beszélned kell a hullával, majd szemben a szolgálatos bázis. Ők, és Fake küldenek el a Sötét völgyi labirintusba, ahonnan el lehet jutni az aktiváló terembe is, de jóval később, mert feladatsorok nyitják az ajtaját. Exóban nem járható az az út. Egyébként, mindenhol van valaki, aki elmondja mit csinálj, hiszen mindenki neked segít, csak éppen nem minden feladat kerül be a feladatok listába. Egy példa pl Faket megmented a tűz polgeszteritáktól, ezért ő hatalmas mese közepette elmondja, hogy keress meg neki három PDA-t a (mészáros) az-az x5-x6 laborban. Ez szinte fel sem tűnhet, de ha ott jársz, azonnal jelez az info szkenner, hogy azt is keresd meg. Összetett játék ez, nemcsak a feladatok jönnek sűrűn, a pályák is telítve vannak. Én sokszor még a térképet sem tudom megnézni, merre menjek mert minjárt rajtam va, vagy vannak a mutánsok zombik. Viszont ha találsz egy nyugis helyet 10-15mp múlva jönnek a pszi fantomok. -
Laris2
aktív tag
válasz kekeeci #6816 üzenetére
Nem kell várnod, itt a magyarítás [link] A működő játékomból szedtem ki, ez tuti jó, kétszer is végigvittem. A lényeg a feltelepített játékra felteszed a javítást, és utána a magyarítást. Az eredeti javításban szereplő olyan fájlok amiket fordítani kellet, azok már a magyarításban szerepelnek. Jó játékot
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6818 üzenetére
Kruglov adja az átjárókat, de a térképen akkor jelenik meg, ha csinálsz egy mentés visszatöltést. Ezt írja is a játék, de nem úgy mintha fontos lenne. Ebből gyakorlatilag csak az erőmű kórház átjáró a fontos. Nekem az a fórom, hogy a fordítás miatt ismerem a játékot, és tudom mi a fontos feladat benne. Pl Kruglov sem fontos, Semonov is megveszi átjárókért cserébe a zatonos doksikat. Gyakorlatilag Strelok mindent elmond a játék elején, vagyis szerelkezz fel, beszélj fontos karakterekkel, akik fontos infókat, feladatokat adnak. Sajna ebben a játékban minden karakter meghalhat, tehát meg kell védeni őket. A zsoldos feladatokról, én a harminc feladatból tizennégyet oldottam meg, megkaptam a gravi puskát, és ennyi elég is volt hogy létrejöjjön a radar-2 ben az összejövetel.
Hogy mit ér ez a játék? csak annyit, amennyit a ráfordított energia arányban van a játékélménnyel, és szórakozással. De a határok mindenkinél mások. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6820 üzenetére
Ez egy marhára random játék. Ki kell ismerni ezt a játékot. Nekem is a kijáratnál volt a hulla, csak nekem nem voltak harcok. Talán az a kulcsa, hogy gyorsan kel végigrohanni a pályán,amíg meg nem jelennek azok a halál karmok. A lángszórót nem szeretik, Évekig is el lehetne játszani vele, mire mindent megoldanál. A végigjátszást bemutató orosz srác a játék készítője, és amikor készítette a videót, még nem volt hozzá javítás. Ezért is van benne néhány félrevezetés. De mivel nincs más, követni kell a végigjátszást. Egyébként jól haladsz, és ha eljutsz a ferde fenyőig, meg is van a játék kétharmada. Onnantól már az eltévedés szinte lenullázódik. Bár eljutni a nyolc szobáig, az sem semmi. Adok egy tippet, ha a sötét völgyi labirintusba lemész, (ott exót nem viselhetsz) a teleportot arra találod, ahol sok burer és tűzpolgeszterita van.
-
Laris2
aktív tag
Szerintem jót tenne ennek a játéknak, ha beszállnának többen is, akik jól Stalkereztek, mint pl Sensut, vagy bárki. Ha többen tolják a szekeret könnyebben halad. Még annyit teszek hozzá, hogy a legnehezebb részek, az eddig is ismert pályán történnek.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6827 üzenetére
" a Rosztokban lévő szabadságosok elküldenek a Sötétvölgybe felderíteni a börtön bejáratát."
Ők csak ellenőrizni küldtek oda, hogy működik-e az ajtó. Be sem kell menned, mert kapod az SMS-t. Fake küldije miatt kell oda bemenned. Aszem akkor adja, amikor megmented a polgeszteritáktól. Feljebb írtam is róla, A radaros pince az igazi x18-ba vezet, de most ott nagyon durva a helyzet, (néhol előfordult nekem is, hogy pályaátlépéskor kidobott, de újra betöltéskor már beadta a pályát) -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6829 üzenetére
Ha angolul jöttek az üzenetek, akkor érthető a sok hiba, és nem is lehetett volna végigjátszani. Ugyanis a csalás szankciók a scripts fájlokban is jelen vannak, amiket sem fordítani, sem átkódolni nem szabad. A szankció leggyengébb fokozata, amikor random nem adja be a teleportokat, karaktereket, vagy tárgyakat. Vagy tönkre teszi az összes mentést, sőt átírja a játék kódját, és csak a Windows újratelepítésével rakhatod fel újra a játékot. Egyből büntet a játék, ha más játékból teszel át fegyvert spavn menüt, vagy bármit.
Kb olyan felszereléssel menj a labirintushoz, mint az én mentésemben van .[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6831 üzenetére
Nem kellenek, sőt amint átkeveredsz a labirintuson, nagyon jó súlynövelő artit is felvehetsz sok fontos, és hasznos cuccal együtt. ez a Metróból ismert D6-osban lesz egyből az elején.
Nézted a mentésemet róla? Ha az O tudatos fószer a zárt ajtó mögött lesz és nem éred el, az egész pályát újra kell kezdeni. Ez kb két perc. A nála lévő PDA-nak szerepe van a felderítésben, és nálad kell lenni, amikor Draftsmannak telefonálsz. A két telefon legyen mindig nálad, amit a radaron vettél fel. Draftsmant ördögként ismerik, ő egy műszaki ember, de tervező is.
A scripts fájlokban van minden SMS. Ez lehet Autoszkenner információ, új elsőbbséget élvező feladat, kiemelten fontos feladat, vagy Gondolatok itt Scar eldönti az eddigi információi alapján mi legyen a következő lépése.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6837 üzenetére
Fontos! amikor kinyírtad a fehér zombit, kellet hogy kapj egy üzenetet a ferde fenyőn lévő teleport 25%-al töltődött. De amikor beléptél a templomba, egy sms jelez, hogy itt valami történni fog. Ha már itt tartasz, menj el a tiszta ég bázisra, és az emeleten nézd meg működik-e a monitor. Egy csajszi riszálja magát, ha nem működik, akkor egy káosz lesz a vége. Jelezd, és küldöm a javítást (a végigjátszás 29, és 30-as részét ne is vedd figyelembe)
A 19 mocsári doki közül az egyik igazi. Beszélhetsz is vele. Ha szétszaladtak, menj a pálya dél keleti részére, jön egy kitörés, persze onnan a pálya legmesszebb pontján lesz a menedékhely. Innentől nem kell foglalkozni a 19 Dokival. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6841 üzenetére
[link] Ezzel írd felül a gamedatát.
Még a télen feltettem ezt A Reborn_build_20_05_FINAL_ISTOK javító mappát amit gondoltam feltelepítettél. Most a gamedatában ez is, meg minden benne van ami kell a játékhoz. Az hogy most teszed rá, elvileg nem fog problémát okozni, mert még nem tartasz ott, ahol a játék kiírja a nem megoldott feladtokat. A sorrend sem számít, utólag is megoldható, ha kimaradt belőle valami fontos küldi. A mentésekben ez nem generál hibákat. Most néztem, hogy már szinte a vége felé voltam a fordításnak, amikor ráakadtam erre a javításra. és ennek a hiánya nem okozott nálam problémát. Ez a javítás csak a a játék legvégét érinti.
Az anomáliák, meg a fölösleges harcok elkerülése miatt én is gyakran mentem a kerítés túloldalán, probléma nélkül. -
Laris2
aktív tag
[link] speki, infók az Istokról. Érdemes elolvasni. Google fordítás, de érthető.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6844 üzenetére
Hát ez a mentés nem lenne jó neked, mertén ezt a fehér zombis feladatot még az elején a kő agyaros feladattal együtt oldottam meg. Igaz sokkal szerényebb felszereléssel, de védett helyről, a templom oldalsó bejárata tetejéről. Azért megnézném ezt a feladatodat, ha átdobsz róla egy mentést.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6847 üzenetére
Nem mondanám hogy nem számít, de nem emlékszem a fontosságára. De úgy rémlik, kiemelten fontos feladat.
Ha ráteszed a javítást, megjelenik a csaj, de ő nem az a riszálós fajta.
Küldök egy Wolfos mentést, ez még úgyis csak a játék keresős részre, az igazi a ferde fenyő után következik. Elkíséred Wolfot leadod a psi-psi mintát, és kéred a többi feladatot a "zsoldosoktól" -
Laris2
aktív tag
[link] Wolftól mehetsz, és kb közel itt tarthatsz a játékban.
A templomos feladat el van végezve, mert még szól a harang. Mit keres ott az a sok mutáns? -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6851 üzenetére
Azért egy kicsit bele kellett merülni ebbe a játékba, hogy megértsd és tudd hová tenni a játékról írt dolgokat.
Jól tetted, hogy kiirtottad a templomnál a zombikat, mert bementek volna a Tiszta ég bázisra, és ott nagy zűrzavart okoznának, sőt a játék vége felé, az aktiválási labor után, feltétlenül ellenőrizned kell a bázist. Erre tényleg csak azt tudom mondani, hogy "Kiemelten fontos feladat" -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6855 üzenetére
A játék része, majd később a katonai raktárakból a bárba sem lehet eljutni, és több helyen is eltűnnek, de nyílnak új átjárók is. Azért ilyen instabil a zóna, mert az aktiváló teremben az egyik műtárgy kiszabadult. Majd megtudsz mindent erről a játékról, sőt..............
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6857 üzenetére
Még találkozol Lukával, ott fog kolbászolni az aktiváló teremben. Viszont egy kérdés. Limanszkban kaptál egy üzenetet, amiben több ajtó kód is szerepelt. Pl a 777. Elvileg most kellet kapnod egy üzenetet, hogy Limanszkban megnyílt az aluljáró, ami elvezet egy terembe, ahol több kódolt ajtó is van. Nem fontos része a játéknak, de már az elején kapsz róla infót, "Szürke mezők" ne lépj be. Később Draftsman is megemlíti, hogy ez a a terület még nincs felfedezve. Ha a Generátorokon Katherinát (rádiós) ekíséred a teleporthoz, ő is emlegeti a Szürke mezőket, hogy hívja őt. Utána nézhetsz ha érdekel.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6860 üzenetére
Akkor kapsz üzenetet, a mikor Lukát Kivezeted Limanskból, és beszélsz azzal a zsoldossal, akivel együtt voltatok O tudatosok. Akkor nyílik meg az átjáró.
Eljuthatsz az építkezések alatt a radarhoz. A többi irány csak labirintusok, amik elvezetnek a Holt kordonra, Agronomba. De szerintem teljesen nem derítettem fel az egészet. -
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6868 üzenetére
Amikor kijutsz a kórházból, az erőműben, kapsz egy többsoros piros SMS-t erre válaszolnod kell. (előveszed a telefont, és rákattintasz. legyenek nálad a mészáros PDA-i, + az O tudatos PDA-ja, amit a zárt ajtó mögül szereztél meg. A graviit zapát add el Draftsmannak) A szarkofágban felveszed a doksit, ezt a vezérlőterem melletti kis alagsorban találod. majd kijövet ismét telefonálnod kell. A monolitosokat ne hagyd életben az erőműnél. Ezután odaadhatod Fakenek a három PDA-t, ezzel nyitsz egy keveset az aktiváló termen, aminek ajtaja az első PDA megtalálási helyén van. Szerintem ennyi kell a feladat teljesítéséhez. Gondolom, az erőmű után a rejtett úton kerested először Draftsmsnt.
. "Ennek ellenére kiírja a játék üzenetben két percenként, hogy Draftsman: feladat: nem minden kulcsfontosságú terület van regisztrálva." Ezzel ne foglalkozz! Nem hiba[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6870 üzenetére
Ha a radaron átjutottál az időtörésen akkor nincs gond. Szerintem ez úgy is még csak ismerkedés a játékkal, részedről. A srác meg nem mutat meg mindent, ő 5 doksival végigvitte, én felszedtem hetet a nyolcból,, de volt hogy néggyel is végigvittem. Az x5, x6-ban is van egy doksi, egy létrán kell fölmenni egy kis helyiségbe, közel a kijárathoz, ami a metró végén a törmelékeknél van. Sőt még egy, legalul a ciszternákban Scar hullájánál is, ha jól emlékszem. Jelzi a térkép, ha a közelébe érsz. A wermacht szép része a játéknak, de a Lokátor egy psziho dráma, a rossz fegyverek, és a rendkívül kevés lőszer miatt. Vigyázz a megszerzett halál ereklyére, ne hord magaddal, csak amikor biztonságos helyre, pl a bárba viszed. Nekem először lemerült. amikor már bent voltam az aktiváló teremben. Nagy szopás volt, Dettó, amikor Olgát is megmentettem.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6872 üzenetére
Tuti, hogy kétszer ugyanúgy nem lehet végigvinni a játékot. Valamik biztosan máshol találhatók meg, némely zsoldos csoportok is hol itt, hol ott tűnnek fel. A mutánsok zombik tömege, helye is változatos. Pl amikor másodszor vittem végig a játékot, a Sötét völgy olyan volt mint a méhkas. Egy zsoldos sem maradt életben, én is csak a bontással tudtam meglépni onnan a fekete husi bioanyagával. Viszont cserébe a katonai raktárakban alig volt tennivaló, és megmaradtak a szabadságosok, akik adták a feladatokat. De figyelni kellett azért a kimérákra, akik a radarról jöttek, és nagyon szívósak.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6879 üzenetére
Ha bontással mész először a raktárakba, mint a srác, akkor tele van a pálya durván. Viszont a bár felől, útközben három helyen pár fegyveres zombi, persze azért van két irányító, egyik a faluban, a másik a faház környékén. A sugárzó lekapcsolása után, pár órával később, a radarról veszélyes kimérák , és monolithosok jönnek. Őket is el kell intézni, különben végeznek a Szabadságosokkal. Az a fekete fazon, halhatatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6882 üzenetére
[link] Ez a legutolsó mentésem, a régebbiekben lett volna közelebbi, de letöröltem már.
Itt a radaron keresztül a Lokátor felé kell menned, Fake is megkapta már a PDA-kat. Nem tudom jártál-e a nyolc teremben, ezt az erőműből a kórházba kell menned, és ott alul lesz a bejárat.
A két halál műtágy a bárban Arni mellett a ládában van.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6884 üzenetére
A mentésemben a radaron lévő időtörés teleporthoz menj. A nyolc terembe be a Lokátoros feladat után mehetsz.
Így meglesz a négy műtárgyad, és jöhet az aktiváló terem, onnan a tudományos állomás. Ezután ha ki akarsz békülni a szolgálattal, van egy tiszt az Agronom mocsarában, beszélhetsz vele.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6887 üzenetére
Szia speki a tapasztalataid alapján, amit én is végig követtem, nagyon korrektül megírtad a véleményedet erről a teljesen új írányítású, és nem hétköznapi játékról. És a kitartásodért még ha csak egy játékról is van szó szerintem nagyon oda tetted magadat. Véleményem szerint nekem sem ment volna ennyire még az ilyen segítség mellett sem, ha nem én fordítom. Fordításkor tiszta káosz volt az egész, a hibás angol fordítás, (itt nem spavnolódtak be tárgyak karakterek) valamint a javítás előtti végigjátszás követése, és mivel nem tudunk oroszul, az alternatív megoldásokat mi is végig vittük vesztünkre. Még bonyolította a dolgot a sok kis beszúrt mellék küldi is, és a sok felszedhető fölösleges doksi, PDA is, amit a végigjátszásban láthatunk. Bár itt megjegyzem, több fontos dolgot nem is mutatott, pl hogyan jutott el egyik helyről a másikra, az állandóan megszűnő átjárók miatt. Kell ehhez a játékhoz egy adag képzelő erő, kreativitás, és főleg jó memória.
-
Laris2
aktív tag
speki, ha úgy döntenél hogy nem játszod végig és jelzed, leírhatom a történet végét. A videó hibás, és abból nem értenéd meg a lényegét akkor sem ha tudsz oroszul.
Elöljáróban annyit írnék róla, hogy az aktiváló teremig minden a terv szerint halad, ott viszont lesz egy nagy csavar a játékban, és a végén nem marad el a slusszpoén.
Ezt azért írom, mert szerintem nemigen fogják ezt végig játszani.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6890 üzenetére
Oké, tehát az aktiváló teremben a segítségünkel megjelenik Zarka, Liza, Strelok és Redrick Shuart, aki egyből át is veszi az irányítást, Követve az utasításait, a műtárgy cserék után Redrick egy párbeszédet kezdeményez, melyben közli hogy ő az idő őröknek dolgozik, (talán őket is kihasználja a saját céljai érdekében) és ez ellen nem tehetek semmit. Majd végigrohan a termen, de valami védőpajzs védi, és így sebezhetetlen. Az időgép elterepoltál minket egy kapcsoló terembe, ahol csak rövid időnk van lekapcsolni a zónára ható erős sugárzást. Egyébként végleg ott maradunk abban a hatalmas kupola teremben. Megoldottuk a feladatot, (bár arra hogy visszaváltozott-e a zóna, arra már nem fogunk emlékezni, mivel valószínűleg a gondolataink is megváltoznak) tehát irány a tudományos állomás ahol Draftsmannal kell találkoznunk. De ő ismét halott, viszont lent a laborban az agy fölött már működik a teleport, ami el is visz a mocsárba a valódi Draftsmannhoz, Ősem halhatatlan, meg kel védeni pár mutánstól, és nácitól. Beszélünk vele, majd a beszéd befejeztével elterepoltálódunk a bázisra, ahol fekszünk az ágyon, és Lebedevvel beszélünk. És most ne haragudj meg, de legyen ez a játék titka, ki is ott akkor az a Lebedev, miről beszélünk, és a záró videóban amikor a zóna fölött repül a kamera milyen kiírás is jelenik meg. Megérdemli ez a játék, hogy a titkait federítsék, vagy tűnjön el a feledésbe.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6882 üzenetére
[link] Aktiváló terem mentése. Itt az időgép elvisz egy terembe, ahol le kell húzni a kapcsolót. Megfordulsz. és a tőled balra lévő ajtón kiszaladsz. Elterepoltálódsz a mocsárba, egyből Draftsman-hoz, de ne foglalkozz vele menj a tudományos állomásra és használd az agy fölötti teleportot. Kikötsz újból Draftsmannál, de mielőtt beszélsz vele érdemes szétnézni a bázison. Ne húzd sokáig az időt, mert megölhetik, vagy belesétál egy anomáliába. A videóval ne foglal kozz, mert az elég zavaros. Útközben elviheted a szolgálatosnak a fegyverét, ami az emeletes épület felső emeletén van. DE ez már nem oszt- szoroz.
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #6893 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy a fő problémák abból adódtak mivel nézzük a videó és azt látjuk, hogy a srác folyamatosan elakadás nélkül halad a játékban, mi viszont több esetben semmilyen infót nem kapunk arról, hogy ezt miért teszi, ráadásul be nem áll a szája, hogy miről beszél? tudni kellene oroszul. És mi is vakon megtesszük, mert azt gondoljuk, ezt kell tenni. Pedig csak azt kell tennünk amit a játék ajánl, ellenkező esetben összeomolhat a játék. És ez a problémák fő forrása. Egy példa, a videó alapján szorgalmasan meglátogatjuk a templomokat, pedig nem is kaptunk rá utasítást. Ezt a feladatsort Angyal pendrive-ja indítja el, a leírás szerint, ha már jól felszerelkeztünk egy stalker fog várni a Bárban. Ezt a feladatsort mivel a ferde fenyőt nyitja, egy másik szálról is megkapjuk, szinte egy időben. Arnie próbálja nagy részegen elmagyarázni, hogy egy stalker vár minket a bárban. A neve Maximilián tőle kapjuk ezt a feladatot.
A legelején figyelnünk kell, mert minden fontos infót megkapunk Streloktól, pl. időnként beszéljünk Arnieval a Bárban, az összekötőjével. Közli hogy ismerkedjünk fontos emberekkel, tehát nézzünk szét a pályákon, és kérjünk munkát ezekért cserébe megfelelő felszerelést kapunk, amivel belevághatun a fő feladatunkba. Minden utunkat figyeli az autoszkenner, és minden fontos dologról az aktuális helyeken feladatot ad, vagy figyelmeztet.
Valamint nagyon fontos infókat tartalmaznak a holt kordonon a fakunyhóban, és az alagútban a banditánál talált PDA-k. Bár ezt nem könnyű megtalálni a koordináták alapján főleg ott a kanyargós völgyekben. Ezért is írtam hozzá segítséget. Ha ezeket figyelmesen elolvassuk, (értelmezzük), a problémák nagy részét elkerülhetjük. Természetesen a videóba ha nagyon elakadtunk bele kell nézni. Többször is végigjátszottam, de spawnolási hibákkal ami döntően befolyásolta volna a játék kimenetelét, nem találkoztam. -
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6895 üzenetére
Nincs hozzá spawn menü, pont ez a lényege a játéknak, erre utalt a szerzője is. Azt nyilatkozta, nem azért készült a játék hogy csak végig rohanjanak rajta, hanem élvezzék ki a játék adta élményt az elejétől a végéig.
Mivel az idén nemigen stalkereztem, (kivéve az Istokot, amit végigvittem, az esetleges hibák korrigálása miatt. A végigjátszható magyarítás be is került az összefoglalóba) gondoltam a Doppelganger magyarításán is csiszolok valami hasonlót. Lehet itt is valami scripts hiba bujkál, ami a problémákat okozza.
-
Laris2
aktív tag
válasz ' Tzs , #6897 üzenetére
Majd jelentkezem, ha elkészül. Egyértelműbbé átírom az olyan feladatokat is, amelyek szerepelnek eleinte a feladat listában, de a játék egy adott pontján SMS-ben jelzi, hogy a feladat törölve. Találkozhatunk ilyenekkel, de itt a titkosítás miatt csak az adatbázisból az illetéktelenek elől lett törölve. Természetesen a feladatot meg kell oldani. (de ezek elfelejthetők, érdemes feljegyezni)
Nem tudom milyen COP modról beszélsz, de nem tervezek fordítást mostanában. Ha mégis, csak olyant ami engem érdekel -
Laris2
aktív tag
Még a Doppelganger elején tartok, és feltűnt pár apróság, ami nagyon is fontos dolog a játék beindulásával kapcsolatban.
Szakáll ikertestvérét mindenképp el kell kísérnünk a yantari átjáróig, mert akkor kapjuk ezt az üzenetet.
El kell vállalnunk ezt a feladatot. (Szinte minden fontos személy ezt ajánlja)
Annál a monolitosnál kötünk ki, aki vezette a hatfős csoportot a doksikkal, amik kellenek az O-tudatosnak a monolith vezérlő terembe. (speki, remélem nem okoz problémát, hogy idéztem az egyik kommentedből)
Még az Agronomi pincék előtt elmentem a bárba, megnézi ott van-e Strelok.
Ott volt Voronin mögött a rácsos helyiségben.
Beszéltem vele, majd amikor elfordultam, el is tűnt onnan. A végén a bárban, már nem ezzel a Strelokkal találkozunk.
Lényeg: mindegyikük nagyon fontos infót adott, a játék beindulásával, és folytatásával kapcsolatban. Ha ezt tavaly tudtuk volna, (bár már akkor is le volt fordítva) baromi egyszerű lett volna a végigjátszás főleg hogy egyszerű a sztorija. Csak meg kellett keresni a hat doksit feléleszteni a három jómadarat, és találkozni a bár déli előőrsén Strelokkal. A második része szabad játék, vagyis a pályák átjárók megismerése.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- SörcsaPH!
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kerékpársportok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- XGS24 - Túlélő-akciójáték lesz az Atomfall
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen