Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    válasz PAtr0n #1324 üzenetére

    Megoldva....

    Felhívtam a márkaszervízt, azt mondták, hát igen, ehhez nincs szoftver, küldjem be hozzájuk 2000Ft-ért megoldják. Gondoltam, ha nincs hozzá szoftver, akkor hogy a fenébe oldják meg ők?
    Írtam egy emailt a szervíznek, hogy mi a gondom. Visszaírt egy kolléga idézem:
    "Sajnos nem HD-s szoftver került a HD-s könyvolvasójára. Beszéltem a szervizes kollégákkal, sajnos ezt visszacsinálni már nem lehet. A hibát csak alaplap cserével tudjuk megoldani.
    Ennek díja munkadíjjal együtt br. 10000 Ft lenne"

    Hmm, mondom oké, nem vagyok egy hülye gyerek a témában, próbálkozok akkor már minden szoftverral, ami a honlapjukon van, hiszen ezek az olvasók egytől egyik ugyanarra a hardverra épülnek, rosszabbat már nem teszek, ha úgyis alaplap cserével akarják orvosolni a bajomat.
    Mivel a School 2015-2016, HD kijelzővel készült, így olyan szoftokat néztem. Első körben a 60HD-t próbáltam, az nem lett jó, gondoltam kipróbálom a 60w HD-t is.
    Voilá, jó lett, látja a könyveket, jó a felbontás, meglepinek a Wifi menüpont megjelent, ki is próbáltam hátha "benne felejtették" a wifit a kínaiak, csak eddig aludt, de nem.... Sebaj, amire kell arra újra használható.

    A szervízes kapcsolattartónak meg visszaírtam, hogy megoldottam, és szomorú vagyok, hogy az okoskütyük éveiben ilyen tettekre kényszerítik az embert, és hogy terméktámogatásnak nem nevezném amit a Wayteq művel.

    Szóval akinek 2015-2016-os School van, és problémázik, ez alapján csináljon belőle 60w HD-t: [link]
    Nem egyszerű a telepítés, ha gond van PM-ben keressetek.

    Ámen.

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák