Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • donceleger8

    őstag

    válasz dvtkfan #2682 üzenetére

    Cordon szerintem felejtős! 3x-or járt náluk a családból egy telefon, visszadobták hogy nincs semmi baja. Ezzel szemben ha elindítunk egy programot, akkor lefagy, előfordul hogy újra is indul! Erre annyit mondtak csak, hogy nem a telefon hibája, hogy nem megy rajta a szoftver!
    Nagyon felháborodtunk, mert ugye ezek nem számítógépek, hogyha gyenge a vas akkor cserélek benne procit meg vga-t stb.....
    Harmadszorra magunk küldtük nekik egyenesen (addig T-n keresztül) és írtunk nekik szöveget jogi hivatkozással! Erre közölték hogy szarnak rá, nem javítják, majd két hét múlva küldték vissza, és még a posta költséget sem vállalták, holott garancia időn belül kutya kötelességük lett volna.
    Felhívni szinte lehetetlen őket, de mi már ott tartottunk ha mégis felvették és bemutatkoztunk, mert így illik, akkor lebaszták a telefont! A baj az, hogy nagyon messze lakunk pesttől, de ha ott lennénk a közelben, akkor személyesen mennék be és szétverném az egész kócerájt.
    Persze fogyvédhez fordultunk, ott meg azt mondták hogy nincs erre kijelölt intézmény, békéltető testülethez kell menni.....
    A neten olyat is találtunk a Cordonnal kapcsolatban, hogy megvonták a garanciát, nehogy tovább is oda vigye a készüléket a kedves ügyfél. Ő most pereskedik és egy blogban írta meg a történetét. Hasonló hibával mint ez. A Sony ügyfélszolgálata ragaszkodik a hivatalos szervízhez, de az meg nem csinál semmit! Közvetlen felettessel meg nem lehet beszélni! Hát jól ki van ez találva! Fuck Sony!

    Amelyik cápa a tenyeredből eszik, az a lábadból is fog!

Új hozzászólás Aktív témák