Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    válasz #16820480 #201 üzenetére

    A Leaf (bármelyik, a 62 - est is beleértve) akkuja nem léghűtéses. Mert eredetileg városi autónak tervezték (24 - es akkuval), később pedig túl sokba került volna áttervezni. Maximum úgy "léghűtéses", hogy a menetszél hűti alulról az akkut. Ezért hamar túlmelegszik, ami egyrészt a töltési sebességet veszi vissza, másrészt az akku degradációt növeli. Pl. a 28 - as Ioniq az tényleg léghűtéses.
    #203: "Az iD3-ban nem alapfelszereltség a hőszivattyú?" Nem: [link] "levitték a hőszivattyú felárát az opciós listán 1250 euróról 990 euróra" Hogy itthon most mennyi a felár, azt nem tudni, mivel ugye konfigurálni se lehet jelenleg.
    "de egyelőre nem árulják még" Már árulták, csak jelenleg nem lehet ilyet (sem) itthon konfigurálni.
    Amúgy a hőszivattyú jelentősége szerintem túl van értékelve, 300-500 ezret semmiképp sem ér. Ülés és lehetőleg kormányfűtés nélkül viszont nem vennék e-autót.
    A Kona kisebb autó, ha az ID.3 méretét szeretnéd akkor annak az e-Niro felel meg.(már ha ez számít) [link]

Új hozzászólás Aktív témák