- Audiofil mobillal készül a Moondrop
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Yettel topik
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
ph Gyakorlatilag a ROG Ryujin III szabadult meg a pumpától, csövezéstől és radiátortól.
-
20 ezer új munkást visz Eindhovenbe az ASML
it Hatalmas politikai feszültséget okozott az ASML és a holland kormány nézeteltérése, de most úgy néz ki, hogy jelentős bővítésbe kezdenek Eindhovenben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
-
addikt
Értem, ezt nem olvastam eddig, érdekes amúgy.
Akkor eszerint a fent említett találmány TLR3-as szinten lehet, de 20 év múlva is lesz belőle termék, már akkor is jó. Én azért bizakodó vagyok, mert a végén említi, hogy a feltalálója már be is nyújtott rá egy szabadalmat. Na most ha benyújtotta a szabadalmat, akkor abból onnantól kezdve az illető minél hamarabb pénzt akar csinálni, úgyhogy én azért optimista vagyok.
#147 Frozen Azért gondolom azzal azért tisztában vagy, hogy nem csak elektromos autókhoz használnak chipeket, hanem a belsőégésű autókba is használnak mirochipeket.
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
Füleske
addikt
Mit jelentene nálad az, hogy "beválik"?
Meglesz, hogy XY % - ban használsz üzemanyagot. Ez után fizetsz sarcot. Ha ezt nem szeretnéd, akkor töltöd, amennyit csak tudod. Előbb-utóbb nem csak a PHEV - ekre vár hasonló sarc, hanem az összes belső égésűre is. Amikben nincs fogyasztásmérő, azokra valószínűleg km futás alapján. Valamivel pótolni kell az EV - k miatt kieső adóbevételt, ez kb. erről szól. -
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #150 üzenetére
Azért nem tudnak beletenni mar egy usb csatlakozot sem....
Az Ev -nél meg dupla annyi chip kell hiszen az új töltő oszlopokba is kell nem csak az autóba de utobbiban még tobb kell hiszen mindent az elektronika vezérel.A vízel hajtott autó hülyeség szerinted,de az elektromossal az meg nem? jó a matek ,de a toronyban sztem gondok vannak.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
kavalkád
aktív tag
23 milla, de nem lehet eljutni vele 150km-t és vissza anélkül, hogy töltögesse az ember. ez a vicc kategória.
-
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #158 üzenetére
ha csak 1 kell a kocsiba és 1 kell a töltőbe már több mennyiség kell... És most azt mondod nem kell bele több ,gondolom akkor töltő is minek hozzá,nemde?
#1598th
Azért ,mert valamiről nem tudsz az nem jelenti,azt,hogy nem létezett vagy létezik. Nyilván a pénz itt mindenben a hangsúly. És most előre el is lehet könyvelni,hogy majd ha nem fogy az olaj még olyan áron is fogják adni amilyet eddig még nem láttál és akkor fog aztán sok minden még bedölni. Vagy szerinted akiknek eddig ebből volt pénzük majd 2040 után mit csinálnak? amúgy még bő 20 év a belső égésű motor, hiába nem lehet gyártani 30 tólv agy ,hogy addigra annyi le lesz gyártva ,hogy +5-10 év múlva is lehet majd raktárból venni[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
Értékesíteni nem lehet majd 2030-tól, nem gyártani. De biztosan amúgy is jó lehet egy 10 éves autót venni raktárról, amibe kb beleragadt már az olaj meg üzemanyag
Fyi, a shell például töltő hálózatot épít, angoloknál már van is ütemben, szóval ebben nem halnak majd. Ha mégis, akkor megérdemlik.
-
Frozen
őstag
válasz #16820480 #164 üzenetére
megoldják szalonautóként , nem tudom mennyire vagy képben,hogy több millió darab autó van legyártva és állnak a telepeken szabad ég alatt. Gondolod majd mindegyiket elviszik bontoba haszon nélkül aha persze további jó álmodozást amúgy meg 35 ről van szó 13 év az alatt még nagyott fordulhat a világ mint fent is írtam.
""A döntés alighanem nem független attól, hogy több európai ország fontolgatja a benzinmotoros autók kitiltását a közutakról. Az Egyesült Királyság 2030-ra, Norvégia 2025-re, Franciaország 2040-re teszi a dátumot. Az Egyesült Államokban Kalifornia állam hirdette meg a benzinmotoros autók kitiltását: ez 2035-től lépne életbe. A tiltás bevezetését más amerikai tagállamok is fontolgatják.""[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
Nem viszik bontóba, hanem egyre kevesebbet fognak gyártani, és a végén teljesen kifut majd, maradék készlet nélkül. A szalon sem adhatja el újként, max ilyen használt 0 perces módon, de gyanítom elég gyorsan rá fognak jönni erre is.
PSA már '28-tól nem tervez belső égésű motort gyártani, Nissan most jelentette be hogy laknak leállnak a nem elektromos motorok fejlesztései. Nem kell ide 13 év.[ Szerkesztve ]
-
Frozen
őstag
az eu nem fejlett semilyen téren sőt visszamaradott mivel mindent túlszigorítanak..
Ezért kerül egy auto amerikában 10-20 millában ugyan az az auto europában pedig 100 ezer euro...Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
válasz #16820480 #166 üzenetére
5 éve alatt nem fejlődött semmit őgyan az a csekély hatótávolságú autok vannak mint ez a skoda is 300km 13 év is kevés lesz,mivel technologia átörés nem történt akkumlátor téren egy jó ideje oké reszelgetek csiszolgattak, de teljesen új technológia nem látott napvilágot.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Füleske
addikt
válasz <Adamsky> #61 üzenetére
Mint kiderült, a norvég tesztnél pl. az Enyaq - k közötti nagy különbségek a szoftver verziókban keresendőek. A régi szoftver állandóan fűtötte az akkut, az új már nem. Tehát mások az akku temperálás beállítások, ez lehet az oka a WLTP szórásnak is jelen tesztnél. A clickbait pápa meg a különbségekből azt szűrte le, hogy semmire sem jók a WLTP adatok, és ebből videót is csinált...
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #172 üzenetére
Reméljük ez változik hamarosan.
-
Frozen
őstag
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Ha te mondod biztos úgy van.Minden esetre akkora fejlödés történt az elmúlt kb 10 évben,hogy látjuk a piacot tele van 1000km körüli hatótávú autókkal a piac na meg lassan 3 tonna lesz versenybicikli gumikon. Csak egy vészhelyzetbe senki ne legyen benne ,mert a megállásra/korrigálásra kevés esély lesz. Vicc ahogy sokan fent is leírták továbbra is
Minden esetre ez az autó szinte egy x6 kopintás ,de mégis csak egy skoda[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
válasz Shadowbull #176 üzenetére
Melyik része nem volt érthető annak a szónak, hogy reméljük?
-
Frozen
őstag
ha nincs 150km-re útirányba (de sztem ez inkább 120 reaális)töltő akkor csak egy oda vissza útig mehetsz messzebbre használhatatlan az autó szerintem így gondolta.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
Lehet hogy akkor csak a térkép van lemaradva, mert amikor nemrég próbáltam az abrp-en tervezni egy olyat, hogy Budapest, Újvidék, Belgrád, Montenegro, Szarajevó, Budapest, akkor nem tudott rá mit mondani, mert a déli szakaszon nem talált elég töltőt. Kivéve ha mondjuk ilyen 700km hatótávú autót adtam meg.
-
k-adi
nagyúr
akkor rosszul gondolta, és csak fikázni jött ide:
"23 milla, de nem lehet eljutni vele 150km-t és vissza anélkül"
A 23 millás az a SPORTLINE iV 80 / vagy 80X felszereltség, ami a 82/77 akkua 80 WLTP-je 510km, ami ha lecsalsz is egy -100km-t, még magad ~400km, aminek a fele nem 150km
a 80X WLTP-je 460km, amiből ha szintén lecsalsz -100km-t, szintén nem 150km, mert 360km fele nem annyi.És mindkét esetben -100km-t vontam le a WLTP-ből, ami azért már "elég reális" minden negatív körülményt figyelembe véve.
Nyilván a rinya a kicsiknél valid, az 50 és 60 esetén, de az nem is 23 milla, hanem "csak" 15-16 milla... szóval a matek ez, ami a ti fejetekben van az meg 0
-
Frozen
őstag
ez azért télen a -10 ben kormány és ülés fütéssel na meg kellemes melleggel ezek a hatótávokat nem fogja tudni, és azt nem is mondom mikor elkezd öregedni az akku és alapból csökken a hatótáv. Papíron nagyon jól néznek ki a számok ,de majd a valóságban aki vesz megmondja, hogy mennyi is az annyi.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
#16820480
törölt tag
Ha szaunát akarsz csinálni az autóban, akkor lehet hogy nem. ICE-nél is azért működik ez, mert annyira pocsék a motor hatásfoka, hogy a hulladék hő bőven megsüt mindent. Nyáron meg győzd hűteni. Amúgy évek alatt az ICE is romlik, csökken a hatékonyság, kevesebb erőt tud leadni, nő a szennyezés, csak ez megint olyan, hogy ha ehhez vagy szokva, akkor nem tűnik fel.
-
Frozen
őstag
válasz #16820480 #186 üzenetére
azért ice esetén ezek 5-10-20 éves távlatban is nagyon minimálisak ,ennek függvényében az elektromos autónál sokkal előbb eljön 1-2 év alatt is jelentösen eshet a nem túl kombos hatótáv ami alapból sem valami hűdesok.
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Frozen
őstag
Nem tudom mivel nincs ilyen autóm , de szerintem aki vasasról az majd beszámol róla,hogy mennyi az annyi. Nincs 2 egyforma tojás /ember nyilván majd akkor derül ki amikor valaki használja a való életben ,de itt is mindenkinek más lesz hiszen mások a szokások nem csak vezetésben ,de kényelmi szempontból is kormányfűtés ,ülésfútések, elektromos ablak,tükör ,szélvédőfűtés és még lehetne sorolni a telefon töltést vagy a dvd lejátszókat stb szóval sok mindent. Majd a használat eldönti kinek mennyire muzsikál ezen kár vitázni és egymásnak esni szerintem így korrekt
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
k-adi
nagyúr
akkor meg mit lovagolsz a 150km-es hatótávon?
amikor alá kéne támasztani a fikázást akkor meg megy a mellébeszélés nyilván mindenkinek más lesz a vezetési stílustól, és egyéb körülményektől függően, DE AZÉRT felezni nem fogom a papíron lévő hatótávot, csak azért hogy neked legyen "igazad", miszerint:
#170
5 éve alatt nem fejlődött semmit őgyan az a csekély hatótávolságú autok vannak mint ez a skoda is 300kmez nem igaz
#62
Minden esetre jó száguldozást 270 el kb 100-200km ig amig le nem merül az akkudez se
#28
300km (szalonban,vagy gyártó mondja mind1) ez kb 20 fok körül ennyi 40 foknál vagy -10 fok esetén ,de már 0 nál is ami valljuk be sürün elő fog fordulni,hogy nem 20 fok van. Drasztikusan lecsökken a hatótávolság jó esetben már csak 150-170 km fog tudni ha esetleg mégsem tudja a 300 at eredetileg ahogy mondták vagy keményebb a lábad akkor az a 250-280 km igen hamar letud ám csökkeni 120-150km környékére :D (és akkor még nem is nyomtad neki ha igen akkor még ezt is felezd be bátran)
Komolyan megéri 21 milliot adni egy ilyen hatótávú autóért?Nem ennyi a hatótáv, ugyanis a 20+ millás az a SPORTLINE iV 80 / vagy 80X felszereltség, ami a 82/77 akku, bár annyi pénzért én is többet várnék.
Amire te gondolsz az a kicsi akkus 50/60-as, aminek az ára nem 21M hanem jóval kevesebb#18
Az ára is iszonatosan sok 21 millió 300km ha megpakolod meg rendesen taposod neki vagy hideg van jó ha 150km tud kész vicc.A kommented a kész vicc. Ami azt illeti, az összes, ebben a topikban eddig. A 21 millás az a SPORTLINE iV 80 / vagy 80X felszereltség, ami a 82/77 akku, ami nem 300km, amibe bele próbálsz kötni az a kicsi akkus 50/60-as, aminek az ára nem 21M hanem jóval kevesebb
[ Szerkesztve ]
-
Frozen
őstag
mivel 160-180 nál le van limitálva így nyilván nem fogja ledarálni az akkut a 62-esre meg a teslájára válaszoltam. Csak a német pályán ne nagyon akarjon vele kakaskodni senki a belsőben,mert arra egyetlen egy elektronyos sem jó max ahogy írtam 200km en át aztán kiállsz több órára tankolni.
Nyilván ha taposod neki és használsz ezt azt a hatótáv lecsökken, de ha nem elég egy keményebb hideg, AZ meg hogy 2 év alatt 10 vagy 20% kevesebbet tud majd mint újonan hát ez is attól függ ki mennyit megy vele.Ha pedig nincs 150-200km távba töltő az autóval oda vissza kell a hatótáv mivel különben lerobansz vele, és itt nem viszik az 5litert hogy majd a kövi kutig elég lesz.. hanem a trailert vagy az agregátort. Mint fent ki lett tárgyalva papíron szép és jól mutatnak a számok ,majd a valóságban kell megnézni mennyi az annyi,de a nyakamat rá hogy simán a felét nem tudnák ha valaki rendesen pattog meg nyomkodja a pedált.Na meg ha nem 2 esen hallgatja a 2w hangszorokat és még lehetne sorolni. Azért elég gáz,hogy elutaztok azt a gyerek hátul nem tud mesézni vagy filmezni,na meg fagyjon be mindenkinek a popsija
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Bandit21
addikt
A Nissan leaf nemrég lett 10 éves. Idő közben a motor erő 110 ló körüli értékről 215 lett a kisebb is 150 lovas.
A kisebb akku pakk is nettó 37 kwh ra nőtt.
A ho szivattyú miatt télen hidegben fűtéssel 120 al lehet vele menni pályán 170-200 km-t. (Hangsúlyoztam hogy ez a kisebbik). Városban vígan megy az év jelentős részében 300 km t és közben 1 l benzinnel megfelelő áramot fogyaszt ha a garázsban/ melóba tudod tölteni.
Csodálkozom azon, hogy van aki a saját idejéből arra áldoz, hogy kihúzza a fejét a barlangból ahol egyébként tartja és e autókkal kapcsolatos idiotasagokkal trollkodjon tele ráadásul egy konkrét autó teszt fórumot. Ott a villany autó topic is, vagy lehetne csinálni saját alufólia sapkasok ide csalás a villany autó topicot is.
Mint korábban írtam van egy Kodiaqom (mert 4 gyerekkel kellett a 7 ülés mellett is nagy csomagtér) és van egy ID3 is mivel a 4 gyerekkel a feleségem városban (vidéken) napi 50-75 km -t tesz meg rendszerint 10 km tagolasban így egy hagyományos autó sose jutna el az üzemi hőfok közelébe sem. Plusz bármit ami bírja a minden hétköznap 4-5* legalább max 10 km utat havi 2x kéne tankolni.
Anno 2 gyerekekkel volt egy szép A4 2.0 TDI kocsink de az évi 3 hosszabb kirándulás mellett semmi előnye nem volt.
A folyton kokszolodo részecske szűrő a városi használat miatt ajánlott felezett olaj csere és a PD elemek miatti félelem a 100 + feletti vezérlés és a kettős tömegű meg a későbbi váltó javítás nem volt épp nyugalmas. (5 éves volt a kocsi és 20 ezer volt benne, nem azért aggódtam mert romot vezettem tehát viszont egy kis szerviz volt rá 100 a nagy meg 150 a pohu nal)
Az id3 ban viszont hátul dob fék van mert ott hajt a motor és sose fékez kb kivéve fel évente egy vesz fékezés amire meg jó a dob.
Akkor vettük el mondták hogy az első nagyobb szerviz
5 éves korában várható. Addig pollen csere és klíma csekk kb. Meg 2 évesen meg nézik majd az első fékeket.
Addig bármi másra rá lehet költeni nyugodtan évi 100 at atlagban, plusz a nagyobb szarsagok 100-200-300. És ez csak a szerviz.Nem hülyék rakták össze tehát nem is hülyéknek az e autókat. Aki tehetné de baromságok miatt nem vesz e autót azt nagyon sajnálom. Főleg ha hulyesegekkel próbálja magát meg győzni arról hogy miért ne.
Egyébként a hatalmas tanku és hatótávu A4 el nem mentünk sokkal messzebb anno Görögország felé mint idén a tető boxos agyig pakolt kodiaq al (ami csak 1.5 TSI). 8l-t evett pálya tempóval 6 fővel úgy meg pakolva hogy pár dolgot haza értekezés után vettem csak észre a csomagtartó alatti rekeszekben. Mindent el vittünk tehát. Ez a dízel 30000 km egy tankkal fétis tehát nem értem miért olyan fontos. Aki azért nem áll meg 1000 km úton egyszer se hogy el tudja mondani hogy meg tehette az keresse meg a saját életében a problémát ne másokat fárasszon.Mivel tehát nem vagyok hülye oda tudok figyelni arra hogy a család épp hány fővel merre indul és meg tudom tervezni ezért 5 perc gondolkodás után, tudom hogy 2 megyével arrébb megye székhely simán bele fér ha csak a nagyobb gyerekekkel indulok neki én vagy a kicsiket visszük kirándulni az asszonnyal. Az autó navi magától ajánl töltőt és nem nagy agy munka össze rakni a programot erre tekintettel.
Viszont az ID3 otthon garázsban töltve a leg hidegebb pálya tempóval se eszik többet 2 l benzint áránal. Az év jelentős részében pedig amikor arra használjuk amire vettük 13 kw ot eszik. Ami kb 520 Ft 100 on. A hosszabb utaknál pedig villám töltön drágábban megy bele a kakaó és addig nézelődni lehet. Nem a világ vége.
Nem értem miert kellene mindenkinek majd 2 tonnás dízel kombikba bele szeretni, főleg olyanokba amikbe hátul kisebb a láb tér mint a struktúra miatt tánc tér hátsoju e autókban. Az id3 hatso láb tere nagyobb mint egy Passat.
Ha valakinek napi 500 km az átlag német autópályán értem ha dízel kombi a megoldás de hogy jön ez az e autózáshoz?
Hozzá teszem hogy a németeknek van annyi ionity toltoje hogy egy model 3 még mindig lehet okosabb döntés.Én itt kivacsi lettem volna az enyaq tapasztalatokra mert skodam, és mert VW e autom van de ilyen el cseszett fórumot rég láttam már.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Akinek nem sikerült értelmeznie, amit írtam, kérem többet privatban se fárasszon.
Örülhetnek annak, hogy írt, mert legalább eljutott odáig hogy magára ismer, de ez mitsem ér, ha a következő lépcső (észre venni - amikor ezt konkrétan többen le is írták - hogy a közeg nem kér belőle) már túl magas.
Lett volna egy érdekes fórum, de szét lett trollkodva. Nem az első eset, és nem is a világ vége.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Frozen
őstag
válasz Bandit21 #194 üzenetére
Az első nagyobb szerviz 100 vagy 150 ezer km nél van szinte minden autóban addig 20-30 ezenként olaj és szűrő csere bár utóbbiból már 40-50 ezres periodusok is vannak. Én nem félek használni az autómat és az ismerösi körömben sincs vagy volt hasonló mint amiket leírtál 8 liter egy diseltől ehhez komolyan művészet kell szerintem .Jobb is az elektronyos autó remélem veszel egy skoda enyag-t is és beszámolsz majd róla nekünk mennyi az annyi. Bár ahogy írtad 120 al még a leaffal is meg tényleg igazából egy kis porvárosban ami keresztbe kasul ép 10km körül ha van erre találták fel a tömegközlekedést, de akinek a luxus kell annak jó lesz babakocsi méretű autó is 5x áron.
[ Szerkesztve ]
Ha már tisztogatod a topikot akkor másokat is kellene fegyelmezni,főleg a rendszeres offolokat......Nem csak bizonyos embereket.
-
Bandit21
addikt
Tölthet e valaki annyi időt külföldön, hogy nehézséget okoz számára értelmezni a saját anyanyelvét?
Lehet előbb rá kellett volna ereszteni a Google translate -et "németbe", ha már kínai magyarba.
Eddig sokan vették a fáradságot, hogy tételesen végig vegyék a hülyeségeket, en most (bár ez már kezd szórakoztató lenni) eltekintek ettől.
Csupán a nyito gondolathoz: a 100 és 150 az az éves szerviz díja volt Ft ban. Senki se beszélt 8 l ről egy dízel vonatkozásában.
Stb.
Stb.
El engedtem a témát, van jobb dolgom, pl. örülni az e automnak.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- LG UltraGear 27GP850P-B Monitor
- Samsung Galaxy A52s 5G-Kártyafüggetlen-Hivatalos Samsug jótállási jegy-Garanciális-Karcmentes
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Silver - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- Pavilion 15-cx0023nf 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050 16GB 500GB NVMe gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 1TB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor