Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rjg

    őstag

    válasz srq2 #37227 üzenetére

    Arról volt szó, hogy a vásárlástól számított 3 munkanapon belül vagy, ezért nem érti senki, hogy miért küzdesz? Menj vissza, ragaszkodj az azonnali készülékcseréhez. Ha a hiba reprodukálható és valós, ott azonnal ki kell cseréljék a telefont a vásárlás helyszínén. Ha nem akarnak segíteni, nyugodtan hozd fel a fogyasztóvédelmet és a hivatkozz a 3 napon belüli kötelező csere/garancia lehetőségére.

    Ha nincs időd és ezért kiesel a három napból, akkor a hátralévő időszakban fogsz szívni; szervizest hívni, arra várni, vagy szervizbe menni stb. Egy biztos, megúszni az utánjárást nem fogod, a többség szerintem a cserére szavazna, de a döntés természetesen a Tiéd. De ne várj konstruktív javaslatokat ;]

    [ Szerkesztve ]

    MacBook Pro 16" M1 - Galaxy S24 Ultra

Új hozzászólás Aktív témák