Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz S e t h #6059 üzenetére

    Nem, totál más miatt lett tele a puttonyom, de most mindent elküldök a fogyvédnek.

    A szar webshopjuk a vásárlásnál olyan hülyeséget írt ki, hogy ellenőrizzem a limitet (nyilván nem volt azzal gond), ezért néha próbálkoztam újabb és újabb vásárlással, hátha magához tér a webshopjuk. Pár nap után meguntam és írtam nekik. Azt mondták, hogy sikertelen próbálkozás miatt a webshop letiltotta 24 órára a kártyát és az utolsó sikertelen vásárlás után várjak 24 órát. Vártam vele 48-at, de ugyanúgy hibát írt. Írtam nekik újra és akkor már azt mondták, hogy a sok sikertelen kisérlet miatt 1 hétre tiltva lett a kártyám. Le sem szarnám, ha nem járna le előtte az akció...

    Magamhoz képest nagyon finoman fogalmaztam és nem küldtem őket el a búsba, de az utóbbi pár hónapban történt hülyeségeiket most untam meg végleg. A szar rendszerük miatt tiltották a kártyámat és nem képesek levenni a tiltást róla.

    Emiatt és a számla/gar levél ügyintézési rugalmatlanságuk miatt most mindent elküldök a fogyvédhez. Nem értem miért nincs az ilyen cégeknek felettes szervük (mint pl a Telekomnak a Média- és Hírközlési Biztos). Nem véletlenül nem találtam akkor semmit az ÁSZF-ben, de akkor jó lesz nekem a fogyvéd is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák