- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz kentucky #4157 üzenetére
Szia,
3 munkanapon belül bejelentett hiba/meghibásodás esetén adott a kicserélés lehetősége (a kijavítás helyett), ha a hiba/meghibásodás akadályozza a rendeltetésszerű használatot. (Nem működő kamera esetén ez tiszta sor.)
A szervizes menüben nézted amúgy, hogy ott mit mutat adott kamerára?
Amennyiben a webshopból vásároltad, úgy olyan T-Pontba érdemes bevinni, ahol a webshop szerint van készleten, ha azonnal megoldható a kicserélés.
Más kérdés, hogy ezt nem szeretik így csinálni, online rendelés esetén a 14 napos (ez a fentivel ellentétben, nem munka-, hanem naptári nap) elállást erőltetik, de az más téma, nem kell belemenned, mert az nehézkesebb és tovább is tart, mivel ha rábeszélnek, akkor minden visszaáll a szerződés megkötése előtti állapotra, de az sokszor hetek kérdése, mire törlik a szerződést és újra rendelni tudsz arra az előfizetésrejani70: Csak a 3 munkanapos cseregarancia létezik, 14 napos csak elállás van.
A 3 munkanapos sem azt jelenti, hogy azonnal vagy annyi időn belül cserélniük kell, a hibát/meghibásodást kell ezen intervallumon belül bejelenteni, aztán ha adott a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba, ami nem a nem rendeltetésszerű használat eredménye, akkor ha van készleten olyan készülék, úgy cserélik, ellenkező esetben meg berendelik és cserélik később, amikor megkapják a rendelést, ez lehet több is, mint 3 munkanap, itt már csak a 15 napra törekedés van előírva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tekintsd át a téma Összefoglalót!
Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz bátran!
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverapró
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs