Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz kentucky #4157 üzenetére

    Szia,

    3 munkanapon belül bejelentett hiba/meghibásodás esetén adott a kicserélés lehetősége (a kijavítás helyett), ha a hiba/meghibásodás akadályozza a rendeltetésszerű használatot. (Nem működő kamera esetén ez tiszta sor.)
    A szervizes menüben nézted amúgy, hogy ott mit mutat adott kamerára?
    Amennyiben a webshopból vásároltad, úgy olyan T-Pontba érdemes bevinni, ahol a webshop szerint van készleten, ha azonnal megoldható a kicserélés.
    Más kérdés, hogy ezt nem szeretik így csinálni, online rendelés esetén a 14 napos (ez a fentivel ellentétben, nem munka-, hanem naptári nap) elállást erőltetik, de az más téma, nem kell belemenned, mert az nehézkesebb és tovább is tart, mivel ha rábeszélnek, akkor minden visszaáll a szerződés megkötése előtti állapotra, de az sokszor hetek kérdése, mire törlik a szerződést és újra rendelni tudsz arra az előfizetésre

    jani70: Csak a 3 munkanapos cseregarancia létezik, 14 napos csak elállás van.
    A 3 munkanapos sem azt jelenti, hogy azonnal vagy annyi időn belül cserélniük kell, a hibát/meghibásodást kell ezen intervallumon belül bejelenteni, aztán ha adott a rendeltetésszerű használatot akadályozó hiba, ami nem a nem rendeltetésszerű használat eredménye, akkor ha van készleten olyan készülék, úgy cserélik, ellenkező esetben meg berendelik és cserélik később, amikor megkapják a rendelést, ez lehet több is, mint 3 munkanap, itt már csak a 15 napra törekedés van előírva.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák