- Mobilhasználat külföldön
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz ati888 #10821 üzenetére
Ahol EU-s modellt adnak, de neked kell utánajárnod. A legtöbb valószínűleg valami közel- vagy távol-keleti modellt árul, amire nem lesz semmi gyári garanciád. Én biztosra eszem, hogy hivatalos garanciával nem fogsz 250k alatt venni (bruttó), és erre is valszeg csak 1 éved lesz.
A Samsung 2 év garanciát ad a Magyarországra hivatalosan importált készülékekre, de ezek 300k körül vannak. A szürkeimportos, de EU-s példányokra 1 év a hivatalos garancia, minden másra nincs. Minden esetben feltétel a számla megléte, különben az itthoni és EU-s modellekre sem lesz semmi garancia.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz ati888 #10823 üzenetére
Első körben megkérdezheted az üzleted, személyesen meg kell látnod egy European Sim Card Only matricát a dobozán. Ha ez nincs rajta, akkor szinte biztos, hogy nem EU-s.
De amúgy ahol azt írják, hogy bolti garancia van rá, az akkor nem EU-s lesz.
Van ahol megpróbálnak majd átverni (sajnos nem is kevés ilyen hely van), ahol azt írják a weboldalon, hogy 2 év gyári garancia van, aztán - jó esetben - a helyszínen kiderül, hogy mégsem, vagy rossz esetben utólag tudod meg, hogy nincs rá garancia, amikor elviszed a Samsunghoz.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Galaxy Fold unboxing. Rögtön elkapott a must have érzés.
***
-
MODERÁTOR
válasz tylerddd #10841 üzenetére
A Huawei megoldása teljesen életképtelen. Műanyag a kijelző, leteszed az asztalra, máris megkarcolódott. Se tokot, se kijelzővédő fóliát nem tehetsz rá, előbbinél egyértelmű, hogy miért, utóbbinál meg vagy hamar leesne, vagy ha jól ráragadna, letépné a kijelzőt. Az ilyen kijelzőkhöz, ha nem belülre kerülnek olyan anyag kell, ami nagyon rugalmas, és e mellett nem karcolódik, különben belülre kell tenni, mint a Samsungnál. Rés meg azért van belül, mert nem lehet úgy élre hajtani a kijelzőt, mint egy papírlapnál, mert akkor hamar kettétörne az Amoled, kell oda egy kis ív. Persze pár év alatt ez is fog finomodni. Tippre a Huawei telefonja nem lesz népszerű, mert pár hónap alatt tönkre fog menni a kijelzője, a Samsungé viszont tartós lesz.
***
-
MODERÁTOR
válasz apaszka #10885 üzenetére
Maques Brownlee kielemezte mi történt: [link]
Összesen négy ment tönkre. Kettőnél a felhasználó volt hibás, mert leszedték a kijelző külső, védőrétegét. Egynél egyértelműen valami a védőréteg alá került, feltehetően a gyárban, a negyedik nem egészen volt világos neki, de hasonló történhetett, mint a harmadik esetben. Csak az utolsó kettő volt a Samsung hibája, de nyilván jobban oda fognak figyelni erre a gyártásnál.
Egyébként nem a versengés miatt volt. 8 évig tartott az összehajtható telefon fejlesztése. Biztos vagyok benne, hogy jelenleg csak a Samsung változata az életképes, a Huawei-é mind, heteken, hónapokon belül tönkre fog menni, mert annyira sérülékenyek ezek a hajlítható kijelzők, hogy lehetetlen kívülre tenni úgy, hogy ne sérüljön rövid időn belül. Talán 10 év múlva eljut a technológia oda, hogy kívül legyenek.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz petymeg #10924 üzenetére
Felajánlottak cseretelefont, nem kértem, mert azt hittem pár nap alatt kész lesz. Persze már ezt is bánom, mert S7-en nagy szenvedés minden a Note9-hez képest.
Persze nem egészen ennyi ideje van szervizben, csak 3 és fél hete adtam le SES-ben (ez hiba volt). Egy hét után jutott szervizbe, aztán a második hét vége felé kezdett velem levelezni a Samsung (nem a szerviz), hogy akkor elfogadom-e, hogy ingyen kicseréljék a kijelzőt. Ez a levelezés 1 hétig tartott! Aztán csütörtökön megkérdeztem a SES-ben, hogy nézzék már meg hol tart a dolog, akkor mondták, hogy már kész van, de még nem hozták vissza a szervizből. Ez azt jelenti, hogy jövő hét közepén kapom meg.
Mindenképpen panaszt fogok tenni, mert röhej, hogy 1 hónapig nem tudom használni a készülékem. És nem valami filléres cuccról van szó.
***
-
MODERÁTOR
válasz MaCS_70 #10927 üzenetére
Ott futár van, és rögtön a szervizbe/ből viszik/hozzák, és muszáj így csinálniuk, mert nincs minden országban szervizük. Egy termékkel könnyű ilyet csinálni, ráadásul nálunk nem adózik a OnePlus. De azt is érdemes megemlíteni, hogy cseretelefont nem adnak, és ha nincs otthon egy felesleges készülék elfekvőben, akkor az az 1 hét is sok telefon nélkül.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Na, végre visszakaptam a Note9-et. A kijelző mellett kicserélték az akkut, a hátlapot, meg az usb portot is (gondolom ezek megsérültek szétszedésnél). A kijelzőre rátettek egy gyári fóliát, ami meglepően jó.
Átvételnél kaptam egy jegyzőkönyvet, hogy a szerviz szerint az én hibám volt a kijelző kopása, nem megfelelő használat miatt, és mellékeltek fényképet karcokról a kijelzőn. Csak hogy nem a miatt adtam be, mutattam is leadásnál, hogy a kijelző sarkaknál kopott, ahol hozzáért a gyári flip tok. Úgyhogy kapják be. A karcok is eleve a flip tok alatt keletkeztek, de azért még csak nem is szóltam. Mindenestre a Samsung bevállalta a költségeket.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
válasz Plazmacucci #11018 üzenetére
Foltokban kopott róla a víztaszító réteg ott, ahol hozzáért a gyári flip tok.
***
-
MODERÁTOR
válasz Plazmacucci #11022 üzenetére
Mindenestre azt tanultam belőle, hogy felesleges a flip tok, mert attól még ugyanúgy karcos lesz a kijelző. Rádobtam egy dbrand fóliát a hátlapra, hogy az ne karcolódjon, és tok nélkül használom a telót. Így amúgy teljesen más élmény, könnyebb egy kézzel is használni, meg prémiumabb érzés is.
***
-
MODERÁTOR
Az S10 topikban ajánlottak egy Edge Touch nevű, Samsung appot, ezzel le lehet tiltani az edge érintéseket, így nem zavar be a kéz, ha belóg a képernyőre.
***
-
MODERÁTOR
válasz Plazmacucci #11028 üzenetére
Hasznos, mert tok nélkül belelóg a kezem a kijelzőbe. Próbáld ki, semmibe sem kerül.
***
-
MODERÁTOR
válasz Yager01 #11032 üzenetére
Ilyen csak a Samsung keyboardban van, ugyanis a billentyűzet része ez a pennel írás. Viszont van olyan a pen beállításainál, hogy ha egy szöveges bevitel mező fölé viszed a pent, akkor jelenjen meg egy ikon, amire bökve elindul ez az s penes bevitel. Nem tudom, hogy ehhez alapnak kell e lennie a Samsung keyboarnak.
***
-
MODERÁTOR
válasz petymeg #11033 üzenetére
Biztos, hogy lehet olyat is venni, keress rá ebayen.
Találtam ilyet, ez teljesen átlátszó, öngyógyító, és 2 van az árában: https://www.slickwraps.com/naked-wrap-for-galaxy-note-9.html [link]
Még pár óráig 60% árengedménnyel adják a skineket azon az oldalon.
Rendeltem is egy skint, 5 dollár a szállítási költség.
[ Szerkesztve ]
***
-
MODERÁTOR
Az új akkuval elég jó az üzemidő, 3:42 SoT, és még 60%-on az akku.
***
-
MODERÁTOR
válasz gyuri81 #11045 üzenetére
Nem hiszem, mert az kb ugyanazt tudta, mint újkorában. itt inkább a Pie jobb energiagazdálkodása miatt lehet. Vagy a franc tudja pontosan miért, az biztos, hogy vagy 2x annyi appot használtam a Note9-en, mielőtt leadtam a szervizbe. Az is lehet, hogy az új akku gyárilag kicsit nagyobb kapacitású. Az eredeti 3800 mAh körül volt az Accubattery szerint, erre meg most majdnem 3900-at ír, és valszeg nőni fog, mert tapasztalatom szerint kell vagy 1 hónap, mire megállapítja a valós kapacitást (kezdetben mindig alulbecsüli a kapacitást, és töltésről-töltésre növeli a becslést).
***
-
MODERÁTOR
válasz thedarkfox #11070 üzenetére
Nekem semmi bajom nem volt magával a tokkal, 3 telefonhoz is ezt használtam (S7 edge, S9+, Note9), és csak most a Note9-nél volt először, hogy koptatta a kijelzőt. A tok maga tartós.
***
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Plazmacucci #11200 üzenetére
Az Aida64 azt írja ki, amit a saját adatbázisában talál, az is lehet hibás.
[ Szerkesztve ]
***
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
- Jogász topic
- Bestbuy játékok
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- OLED TV topic
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vicces képek
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen