- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Magisk
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
apatyas
Korrektor
És ha a hirtelen megjelenő terhelés illetve visszatáplálás nem találkoznak, lesz is nagy-nagy káosz. Mindkét általad említett fél azonos probléma miatt aggódik.
Valami éjszakai árammal, vagyis kapcsolt árammal lehetne megoldani, hogy az otthon parkoló kocsik mikor töltődhetnek. Ezek ugyanúgy felvehetnék az éjszaka felesleges termelési kapacitást (az atomerőműből), illetve a nappali felest is ha van és van elég parkoló autó 'intelligens' (lóf@szt, kapcsolható) töltőállomáson. Nyolc munkaórába belefér játszani, hogy mikor töltik. Nyilván, itt már jóval kisebb darabokra kellene osztani, hogy mikor mi kapcsolhat be, hogy a felhasználói igényeket is kielégítse (pl vki du kettőkor mondjuk már el akar indulni munkából és addigra fel kell tölteni).pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
-
vicze
félisten
Annyira nem vicces, mert valós probléma.(videó utolsó részben van a 1,7MW-os tárolónál)
-
dabadab
titán
"Azert vicces latni, hogy a napelemes topikban ijesztgetes megy hogy a halozat (meg az iranyitorendszer) nem fogja birni, ha esz nelkul tesznek a rendszerre napelemeket, az elektromos autos topikokban meg hogy azt nem fogja birni ha esz nelkul hasznaljak a halozatot az autok toltesere..."
Pedig ebben sok vicces nincs. A hálózatnak folyamatosan egyensúlyban kell lennie és van egy adott kapacitása, amit elbír.
Most képzelj el egy kétkarú mérleget, aminek szépen vízszintesen kellene állnia, de egyik oldalról hirtelen nagy rántásokat kap (ez lenne a napelem) a másik oldalra meg annyi súlyt raknak, hogy eltörik (ezek meg a villanyautók). Persze, hogy mindkettő aggasztó.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen