- Mobil flották
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Honor Magic V2 - origami
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megjelenési dátumot kapott a PO'ed: Definitive Edition
gp Az új kiadás kevesebb mint egy hét múlva már elérhető lesz.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tyll30
tag
válasz patex1983 #4894 üzenetére
Szervizesként napi (minimum) 10-20 telefonon bediktált hibát, címet, nevet, stb. vezetés, munka közben felírni megjegyezni szerintem nem lehet!
80 éves nénikének megmondod írjon emailt a problámájáról? )
Telefonon bediktálják a hibát, kérnek a javításra egy árat, erre 3-4 nap után is kéne emlékezni amikor odaérsz az ügyfélhez!
Emellett még tartsd fejben az árakat amit kaptál a boltból a felhasználandó anyagról! Azt is hogy melyik bolttól kértél árat, hol van a termék készleten stb.
Ez napi minimum 10-15 beszélgetés, heti minimum 60-70 beszélgetés, és van amire 2-3 hét után is pontosan kéne emlékezni! (Ha valakinek kimondok valamit azt illik tartani is! )
Nem csak azért fontos számunkra (számomra) a hivásrögzítés, hogy mit mondott a másik fél, hanem azért is hogy ÉN kinek mit mondtam, mit ígértem !
Ha ilyen területen dolgoznál megértenéd sokunknak miért fontos ez a történet!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest