- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- A Mobvoi eddigi legkeményebb órája a TicWatch Atlas
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jakesz
addikt
válasz Azharel #2501 üzenetére
Köszönöm! Ha ez globális hiba, és már ilyen hosszú idő óta fennáll, akkor kissé furcsállom, hogy még jelentés sem készült, hogy dolgoznak a probléma javításán, vagy legalább ajánlják az általad említett megoldásokat, amíg nem javítják. Főleg, hogy ez elég kritikus hiba, hiszen az átlagfelhasználó sokáig azt hiszi, hogy nem is kapott levelet.
-
MODERÁTOR
-
IQfályter
tag
10 nap használat után. Az üzemidő szenzációs, egy SIM 120Hz. A hangja nagyon jó a készüléknek. A kijelző is remek. Én fagyást nem tapasztaltam . Még múlt héten szerdán frissítettem a szűz telefonra a 13.0.10 Globál frissítést.
Azért vannak érdekességek is például eltűnik az egész Napfény mód menüpont ha be van kapcsolva az automatikus fényerő. -
amdboy
senior tag
Sziasztok. Ma itt hardveren vásároltam egy ilyen telot. Mikor megvettem fel volt töltve. Most estère lemerült ès töltőre dugva azt tapasztalam, hogy az usb-t mikor bedugom a telefonba nem"kattan" ahogyan kellene. Ez a kisebbik gond. A nagyobbik, hogy számitógép nem ismeri fel illetve nincs gyorstöltès. Azt írja, hogy a töltès lassú, ès nem eredeti töltövel használom. Pedig a töltője eredeti. Valakinek ötlet?
-
amdboy
senior tag
Nincs benne szemmel láthatóan semmi, illetve próbáltam másik kábellal ami szintèn ua ilyen telohoz való. Semmi változás. Az eladó azt mondja nála jó volt természetesen. Hibáztam mert nem próbáltam ki. Bár hozzáteszem csak pozitív értékelése van. Mennyi lehet ennek a javítása, csak mert maga a telefon sem volt éppen olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
amdboy
senior tag
Megoldva koszos volt, elvittem egy gsm-be kb 3 perc alatt kipucolták de az eladónál érdekes azért, hogy jó volt...
-
coyotex
tag
Üdv mindenkinek. Nèha nem működik a billentyűzet csak újraindìtàs utàn. Valakinek van rà valami ötlet mi lehet a problèma?
-
Mr.Wiking
tag
Sziasztok! Van egy Xiaomi Redmi Note 10 Pro telefonom és hozzá egy Huawei Freebuds 4i fülhallgatóm. Már mióta megvan a füles (lassan egy éve) néha időközönként, havonta 1-2x max elkezd recsegni, mindig a jobb oldal. Eddig el voltam ezzel, hogy csak néha, de az utóbbi egy hétben egyre sűrűbben kezd recsegni a jobb füllhalgató, ha lecsatlakoztatom a telefonról, akkor valamikor elmúlik, valamikor nem. Lehet ez szoftveres hiba, (a telefonnak alapól nagyon sz*ar a rendszere, folyton lefagy stb.) vagy mindenképp a fülhallgató lehet a rossz? Köszi!
-
BPeter01
tag
Honor 8-ról léptem át erre a készülékre és átkozom a döntésem!
Pl: az előbb nem tudtam vele fizetni, ciki volt. NFC része megbízhatatlan!
Haverom mondta, hogy ne vegyél xiaomit, mert bajod lesz vele, és tökéletesen igaza volt.
Az okosotthon játék miatt vásároltam, hogy biztosan patent lesz minden cégen belül, de még ez sem igaz.
90%-ban headsetröl használom és ezért kénytelen voltam beszerezni egy fedeles tokot, ami szörnyűséges. Amikor hívást fogadok fejhallgatóról és aktív lesz a kijelző aztán odanyúlok és bekapcsolom a képernyőzárat, vagy akkor kapcsolom ki? (körömmel szoktam megnyomni, nehogy feloldjam) Kedvelem amikor a busz oldalán le akarom olvasni a QR kódot és a tok miatt egy kézzel nehezen kivitelezhető.
Megállóba menet négyzetet kell nyomni és kitakarítani a háttérfolyamatokat különben nem tudom a sofőrnek bemutatni az ábrát, homokórázik (vagy csak nem fogja föl, hogy már a képet kellene mutatni)Őszintén van aki nem mókolgatja csak használja és elégedett?
Üdv: BPeter
-
Moki2
aktív tag
válasz BPeter01 #2523 üzenetére
Azért amikre reklamáltál jó eséllyel app hibái nem telefon , nfct nem használom de gondolom vmi banki appal akartál fizetni . Memóriát sose kellett takarítanom éppenséggel csinálja azt ő magától túl lelkesen is.. Máv apját használom ott nem volt gondom eddig . Meg olvasd el ezt is NFChez [link]
[ Szerkesztve ]
-
SsPL711
őstag
válasz BPeter01 #2523 üzenetére
Ritkán használom a bkk appot de amikor igen akkor nincs vele semmi gond.
Fizetésre szinte csak a telót használom, sosem volt vele gond.
Lehet az a tok a hibás, mivel ennek a készüléknek nem optikai a közelség érzékelője van, hanem rádiófrekvenciás, nem jut most eszembe a pontos kifejezés erre a szenzorra.
Nekem is szokott e miatt gondom lenni mikor a szélvédőre szerelt tartóbam használom, mert közel van a belső visszapillantó tükör és azt is érzékeli, emiatt a hivásokat nehezen tudom felvenni és átkapcsolni kihangositásra, mert azonnal elsőtétül, azt hiszi, hogy a fülemen van a teló.[ Szerkesztve ]
Honor M6P, NP(1), Garmin Venu 2, Garmin Instinct Solar, Garmin Fénix 7x Pro Solar Sapphire
-
thedarkfox
senior tag
-
BPeter01
tag
válasz thedarkfox #2527 üzenetére
OTP-vel küzdök, csak a lustaságom miatt vagyok még náluk.
Van saját appjuk, és van simple is, ez utóbbi a fizető alkalmazásom.Üdv: BPeter
-
ferret77
aktív tag
Nekem egy ideje nem megy a fizetés. OTP-s vagyok és a simple van fent. Annó, amikor beállítottam, egy pár hétig ment, aztán egyszer csak nem ment és azóta sem sikerül. A terminál azt írja, hogy cless hiba. Mi lehet a gond és a megoldás?
-
BPeter01
tag
igen!
Ma csak a 3.-ra tudtam fizetni, amíg sorban álltam direkt kivettem a tokból, mert itt írta valaki, hogy az is lehet.utána lefuttattam az NFC-funkcionalitás helyreállítását, aminek a végén újra kell indítani.
Régi telefonnal olyan egyszerű volt, a tokban mindig volt egy tízezres és a személyim.
Sosem zavarta be, stabilan tudtam fizetni akár jelentős összeget PIN nélkül.Üdv: BPeter
-
MODERÁTOR
válasz BPeter01 #2534 üzenetére
Nem mindegy, hogyan tartod a terminálhoz. Csak egy kicsivel lejjebb/feljebb van, ahol az NFC elhelyezkedik a telóban, már nem feltétlen lesz OK.
De mivel mástól nem olvasok ilyet, a hiba 99%, nálad van. Rosszul tartod (by Steve Jobs ), a tokkal van valami (ha pl. új fajta személyid van, az is NFC-s, az 100000%, hogy bezavar).[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13T
-
BPeter01
tag
válasz Viktor0610 #2535 üzenetére
Hidd el, jól tartom, csak amikor fzetésnél 2 rövidet csippan a terminál, már tudom, hogy megint baja van.
google keresőbe elkezdem beütni, hogy xiaomi nfc és elkezdi kiegészíteni, azaz mögéírja a problem szót, az csak jelent valamit?
Üdv: BPeter
-
MODERÁTOR
-
feket663
tag
válasz Viktor0610 #2537 üzenetére
Én úgy szoktam fizetni, hogy a kártya ki van téve valamelyik kezdőlapra, arra rákattintok, bejön a képe, úgy kb 99%-ban elfogadja bármelyik terminál (OTP Simple alkalmazást használok). Gyári tokban tartom.
-
donbig
tag
válasz thedarkfox #2527 üzenetére
Hogyan választod ki melyiket használod? Nálam a Gpay az elsődleges, az mögé Wise van regisztrálva. Régóta használom,jól működik.A Simple-t netes vásárlásokra használtam eddig, most regisztráltam be az Otp-s főkártyámat. Hogy választom ki, ha ezzel akarok fizetni? Mert automatikusan mindig a Gpay működik.
"Ember, most jövök ki a templomból!"
-
orbo
tag
Sziasztok!
Kérlek, segítsetek nekem mi lehet a probléma.
Az új miui óta (miui global 13.0.10) folyton lefagy a telefon használat közben. Legyen szó böngészésről, fotózásról, messengerezésről...
Mostanra a Play áruház is behalt...Van valakinek ötlete mi lehet a gond?
Újra lett húzva már a teló, de ugyanezt csinálja akkor is.
Garanciás még, gariba tudnak ezzel mit kezdeni? Csak nem szívesen vinném be, mert akkor napokig náluk lenne és nincs telefonom.
Köszönöm előre is a tanácsotokat!
-
Shinjike87
aktív tag
válasz Shinjike87 #2436 üzenetére
A Xiaomi hozzáállása egy hivatalos frissítést követő, rendszeres fagyásra vonatkozóan:
Képzelem, mennyi ideig tesztelték. 5 perc? Soha többet Xiaomi.
Egyébként változott már valami, jött új frissítés?
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
válasz Shinjike87 #2548 üzenetére
Ilyen jellegű nem jött, csak security update van.
-
jemy
tag
válasz Shinjike87 #2548 üzenetére
ez nem a xiaomi hozzáállása, hanem az alzáé!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest