Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    válasz mchickenm #207 üzenetére

    Elég jól muzsikal, pláne az, amelyeknek van zenélös ondiagnosztika funkcioja :D

    A direct drive hajtassal nem szoktam gond lenni. A csapagy hamarabb elkopik, mint ahogy a motornak bármi baja lenne. Viszont panellakasban gondod lehet, ha nem jó a halozatod, mert amikor meg indul magasabb az aramfelvetel. Kell hozzá ( az elvileg kötelező) 12,5 amperes biztosíték.

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    válasz Kezdő vagyok #209 üzenetére

    Szerintem nézd meg az Electrolux mosógépeket (lehet zanussi vagy AEG is ráírva, ugyanaz). Mindenképp olyat nézz, ami min. 6kg-os töltetű és legalább 1200 fordulatos centrifugája van.

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    válasz Kezdő vagyok #212 üzenetére

    Az inveteres motor drága, viszont nincs benne súrlódó-kopó alkatréz, így egyesek szerint örökéletű, én inkább azt mondom, hogy tovább tart, mint az eszköz, amit hajtanak vele (: Ezért drága is. Ha 10+ évre tervezel, akkor érdemes utánaszámolni és megvenni a drágábbat. Az electroluxot szidják sokan, de a statisztikái nagyon jók - összehasonlítva más gyártókéval.

  • ng0ofy

    KORREKTOR

    válasz DrJános #215 üzenetére

    & gorje:

    Érdekes dolog, hogy mindenki, aki megbízható és hosszan tartó, masszív mosógépet keres felültöltősben gondolkodik. A helyzet az, hogy mára nem feltétlenül igaz, hogy ezek tovább tartanak. OK, két oldalról fogja a két tengely a dobot, amibe a súlyt tesszük, ergo ez tovább tart. Azonban ha ésszel használjuk, akkor az elöltőltős talán jobb lehet.