- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aprósólyom
addikt
Ezeket az infókat hol lehet olvasni?
Egyáltalán nem volt hangos az első autó sem. [link]
Mivel kis teljesítményű volt, biztos hogy nem is fogyasztott sokat, még ha szar hatásfokkal üzemelt, akkor sem.
Drágák voltak először igen, de 20 éven belül megjelent a Ford T model, azt pedig vették mint a cukrot. Hogy lehet így benzines autók utálatról beszélni? 20 éven belül mindenki pálforduláson ment keresztül?
Az EV-t meg 100 éve utáljuk? Nem, dehogy.
Senki sincs az EV ellen, hanem egyszerűen mind a vásárlók, mind a mérnökök tisztában vannak a korlátaival. Ennyi, nem több.
Hatalmas átalakításokat kell eszközölni az infrastruktúrán, hogy hirtelen nagy mennyiségű EV lepje el az utakat. Ha emberek tömegei kezdenének el olcsó EV-ket használni munkába járásra, akkor a villamos hálózat nem bírná. Vagy fizetni kellene a szigetes napelem telepítést, hogy mindenki töltse otthon. Na de amikor nem tudjuk hatékonyan tárolni az energiát? Haza megy télen a munkás, estére nem lesz nap, nap közbeni energiatárolásra van szüksége. A rendszerbe való betáplálás sem megoldás. A rendszer sem tudja tárolni. A közlekedésnek az egyik legnagyobb energiaigényű terület. Hogy tároljunk annyi energiát? Az megoldás lehet, hogy mindenki kisebb, energiahatékonyabb közlekedési eszközre, vagy tömegközlekedésre váltana, de a válaszadókból látszódik, hogy inkább elektromos autóval járnak, ami legalább 12-13kWh energiát igényel 100km-enként. Csak Magyarországon, ha jól rémlik autóból 1,5 van. Ezekből rohadt nagy számok jönnek ám ki. Nem hiába, nehezen tudjuk elhagyni a szénhidrogéneket, mert nagyon nagy az energiasűrűsége. A fejlett államok energiaigénye pedig hatalmas.Jevons paradox
Új hozzászólás Aktív témák
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI Mobil
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Filmvilág
- Politika
- Gyúrósok ide!
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi belépő szinten
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- További aktív témák...
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand
- Új! 64Gb DDR4 - Corsair 32GB KIT DDR4 4600MHz CL18 Vengeance RGB RT
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...