Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B3C

    csendes tag

    válasz tomika13 #1322 üzenetére

    Én azt értem, hogy nektek, mint értékesítőknek, számítanak az ügyfelek. Hát persze, sokatok jutalékot kap utánuk, de sajnos a távközlési szektor sakktáblájának parasztjaiként, vagy éppen a tortájának egy szeleteként (metaforák, nem személyeskedés csak kb. annyira befolyásoljátok ezt az egész, komplex rendszert) a világ összes értékesítőjéhez hasonlóan az a feladatotok, hogy közvetve minél több bevételhez juttassátok a munkaadótokat, illetve képletesen szólva fényesre nyaljátok az ügyfelek hátsóját. Jobb helyeken ezt konkrétan elvárásként a szemedbe is mondják, máshol csak utalnak rá de végeredményben ez köztudott és az ügyfél is tudja. Ez így rendben is van, de sajnos olyan dolgokba, amelyektől ahogyan mondtad függ, vagy ahol elkezdhetnénk elégedettségéről beszélni, nincs beleszólásotok. Olyan meg hogy egyenlő ügyfelek, emberek sosem volt, lesz. Nem tudok olyan területet mondani a közéletből, ahol valamiért ne tennének különbséget ember-ember között. Nem is várom, ez egy csúnya emberi sajátosság, de nélküle a jelenleginél is nagyobb káosz volna az emberiségben.
    Természetesen arról, hogy minden utcasarkon nincs hotspot, nem a mobilszolgáltató tehet. Nem is mondtam ilyet. Azt is tökéletesen megértem, hogy bármilyen adatforgalomért, amely a mobilhálózatot használja fizetni kell. Én is megfizettetném! Fizessen, aki a sávszélességet terheli. Én azt nem értem, hogy miért kell nekem mobilinternet csomagra előfizetnem ahhoz, hogy ugyanannyi adatforgalomért ne többször annyit fizessek, holott technológiailag nincs különbség. Ja de értem.. marketing fogás. És máris ugyanazzal a lendülettel fordultunk vissza mindennek okához.. A Pénzhez. :)

Új hozzászólás Aktív témák