- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
Ebbe a robotaxiba Verne Gyula is beülne
ma 2026-ban állhat munkába Zágrábban Verne, a Rimac önvezető villanytaxija.
-
The First Descendant - Karakter előzetesek a megjelenésig
gp Alig néhány nap van már csak hátra az indulásig, érdemes közelebbről is megnézni a választható szereplőket.
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
B3C
csendes tag
válasz
tomika13 #1322 üzenetére
Én azt értem, hogy nektek, mint értékesítőknek, számítanak az ügyfelek. Hát persze, sokatok jutalékot kap utánuk, de sajnos a távközlési szektor sakktáblájának parasztjaiként, vagy éppen a tortájának egy szeleteként (metaforák, nem személyeskedés csak kb. annyira befolyásoljátok ezt az egész, komplex rendszert) a világ összes értékesítőjéhez hasonlóan az a feladatotok, hogy közvetve minél több bevételhez juttassátok a munkaadótokat, illetve képletesen szólva fényesre nyaljátok az ügyfelek hátsóját. Jobb helyeken ezt konkrétan elvárásként a szemedbe is mondják, máshol csak utalnak rá de végeredményben ez köztudott és az ügyfél is tudja. Ez így rendben is van, de sajnos olyan dolgokba, amelyektől ahogyan mondtad függ, vagy ahol elkezdhetnénk elégedettségéről beszélni, nincs beleszólásotok. Olyan meg hogy egyenlő ügyfelek, emberek sosem volt, lesz. Nem tudok olyan területet mondani a közéletből, ahol valamiért ne tennének különbséget ember-ember között. Nem is várom, ez egy csúnya emberi sajátosság, de nélküle a jelenleginél is nagyobb káosz volna az emberiségben.
Természetesen arról, hogy minden utcasarkon nincs hotspot, nem a mobilszolgáltató tehet. Nem is mondtam ilyet. Azt is tökéletesen megértem, hogy bármilyen adatforgalomért, amely a mobilhálózatot használja fizetni kell. Én is megfizettetném! Fizessen, aki a sávszélességet terheli. Én azt nem értem, hogy miért kell nekem mobilinternet csomagra előfizetnem ahhoz, hogy ugyanannyi adatforgalomért ne többször annyit fizessek, holott technológiailag nincs különbség. Ja de értem.. marketing fogás. És máris ugyanazzal a lendülettel fordultunk vissza mindennek okához.. A Pénzhez.
Új hozzászólás Aktív témák
ma A finn gyártó C3-asa korrekt kis telefon lehetne, de épp a lényeget sikerült elrontani rajta.
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen egeret válasszak?
- Macska topik
- Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
- Bluetooth hangszórók
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Hobby elektronika
- BYD Atto 3 menetpróba
- Motoros topic
- Mégsem ér 16 GB-ot a 8 GB RAM az Apple gépekben
- További aktív témák...