- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- iPhone topik
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Augusztustól nagyot változik a Shein élete
it Onnantól kezdve lesz a platformra érvényes az EU-ban a DSA, így számos kötelezettséget vesz a vállára a Shein.
-
Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
ph A gyártó egy 8 és egy 16 GB-os, inteles modellel jelentkezett, amiket ránézésre nem igazán tudnánk megkülönböztetni egymástól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Máté94
addikt
Mert hidrogént 95%-ban metánból állítanak elő. Ez minden, csak nem környezetbarát. Egy üzemanyagcella hatásfoka 50-60% között mozog, míg egy elektromos 90 és afölött. A hidrogént pedig hatalmas nyomáson kell tárolni, sűríteni, ez sem kedvez a kiépítésnek. (Millió dolláros tételek)
Autókban nem, inkább hajókban és árufuvarozásban látom az értelmüket.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Az emberek is hülyék. Ma láttam egy Citroen Méharit. Ki az a hülye, aki városi autónak inkább egy E-Golfot választana?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
stefi76
tag
"
És ha ennyi pénzt öltek volna ebbe a technológiába, gyanítom, hogy jóval előrébb járnának már mint az elektromos sz@rokkal. Amik 10 év múlva gazdasági totálkárosak a drága akkuk miatt"Az ugye megvan, hogy a "hidrogénes" autó elektromos autó akkuval?
A "különbség", hogy teszünk a rendszerbe jó pár veszteséget azzal, hogy az elektromos áramot nem azonnal a konnektroból az akkuba töltjük, hanem elkezdünk vele előállítani különböző módon hidrogánt, majd azt megint veszteséggel vissza árammá.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A hidrogénnél a korábban leírtak a szűk keresztmetszet: drága a háttérlogisztika. Egy hidrogénkút-hálózat kiépítése drága mulatság, főleg, ha kevés a hidrogénnel etetendő autó. Az elektromos (akkus) autó legfőbb előnye, hogy a kiszolgáló hátteret nagyjából a kiépült logisztikára fel lehet húzni...
Nem egy autógyár próbálkozott a hidrogén-alapú meghajtással, de az akkumulátoros megoldás jobbról beelőzte...
No és igen, ahogy írták korábban: per pillanat szénhidrogénekből a legolcsóbb előállítani hidrogént. Tehát adunk a sz@rnak egy pofont, már a környezetvédelem és gazdaságosság szempontjából...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Építő/felújító topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Politika
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...