- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mégse száll ki a Meizu?
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
Most ne kezdjünk el azon vitázni, hogy az akkuk vagy a hidrogén előállítása környezetbarátabb...
A hatásfokot és az egész rendszert lehetett volna fejleszteni, finomítani, összességében szvsz jobban jártunk volna a rosszabb hatásfokkal mint az elektromos autókkal.
Ha azt a pénzt és időt a hidrogénbe ölik, akkor előrébb járna a technológia.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
-
hroberto
veterán
Handras!? Na neeeeee!!
Milyen utazás az, amit úgy kell megtervezni, töltőállomásokra kell vadászni, reménykedve, hogy épp lesz szabad töltőfej?! Ne nevettess!
Plusz ha van is szabad töltő, nem öt perc a töltés...
Jelenlegi formájában számomra az elektromos autozás életképtelen.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Elbeszélünk egymás mellett!
Jelenlegi formájában az elektromos autóknak csak hátrányuk van a benzines/diesel autókkal szemben. Ez tény!
És amíg ez nem változik, addig nincs is miről beszélni. Ráadásul ha netalán klímázni, esetleg fűteni kell, drasztikusan csökken az amúgy sem túl acélos hatótáv. Ilyenkor jön a spórolás, a klímával, fűtéssel... Köszönöm, ebből nem kérek!
Maximum városban szaladgálós második autónak felel meg a villanyautó.
Hosszabb távokra alkalmatlan!Másrészt majd akkor lesz zöld az elektromos autó, amikor az összes felhasznált energiát, zöld energiából nyeri.
Mert, hogy manapság hány százaléka zöld energia az elhasznált energiának, csak a jó Isten tudja...
De szinte biztos vagyok benne, hogy jelenleg egy átlag autó közvetve zöldebb mint ezek az elektromos csodagépek.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán
Hagyjuk ezt, de tényleg!
Attól, hogy nem érted a lényeget még így van!
Talán 10 év múlva igazad lesz, de most még nem. Nagyon nem!
Nekem azok a tenyek, hogy egy haverom kapott egy tesztelésre egy Nissan Leaf-et, egy hölgy ismerősöm pedig egy e-Golf-ot. Mindketten boldogan ültek vissza a benzines /dízel autóikba. Tél volt, és nevetséges hatótávok jottek ki. Konkrétan ki kellet kapcsolnia a fűtést, hogy haza érjen. Nonszensz...
Úgyhogy majd... 10 év múlva talán...
Elektromos autók =kompromisszum, lemondás, tervezés, magyarul önszopatás.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
hroberto
veterán