Hirdetés
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
ph Az eredeti VSA-100 lapkára épülő megoldást két hobbista fejleszti, és úgy fest, hogy hamarosan révbe érnek.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Engem az is érdekelne, hogy miből származna a többletenergia és az hogyan jutna el az egyes fogyasztókhoz. Több gátat építünk? Több uránt dúsítunk? Több szenet égetünk?
Nem kaphat egy teljes kertváros 3x16 Ampert hálózatfejlesztés nélkül. Honnan, miből lenne az alapanyag (fém) a vezetékekhez, transzformátorokhoz és milyen munkálatok szükségesek ahhoz, hogy a többletáram eljusson az összes röfibe? Vagy, napelem? Jó. Milyen anyagok kellenek egy napelem cellához, azok honnan és hogyan származnak? Mi a helyzet az akkumulátorok alapanyagaival?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
shifty!
senior tag
Köszönjük a cikket, korrektek a hivatkozások, energetikailag megáll a lábán a mondandó.
A fenntartási / felújítási / üzembentartási költségekkel kapcsolatban egyetértek. Nagyon, nagyon gyerekcipőben járó technológia a villanyautózás minden tekintetből.
A hazai szabályzási környezet pár tekintetből kitett a politikai irányvonalnak, az ingyen töltés nagyon jó beetetés volt, kérdés csak hogy ennek milyen háttérköltséget kellett bepumpálni a szolgáltatókhoz, azt megnézném azért, hogy milyen költséget emésztett fel, és milyen megtérüléssel számoltak, már ha számoltak... - politizálásba véletlenül se menjünk bele, de a cikk is írta, a támogatási körülmények hajlékonyak, mint a nád."Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
-
WiZARD
addikt
Megéri-e?
Hülyeség erről beszélni bármi új autónál. Egy jól karbantartott 10-20 éves autó, az megéri, elvisz A-ból B-be, nem ázol el, van fűtés, nem veszít az értékéből.
Minden újabb, szebb, jobb az csak plusz luxus, amiről q nehéz excel táblázatban kimutatni, hogy megérné.10 milliós Leaf mellé mondjuk egy Qashqai-t tennék, hogy azonos márkánál maradjunk. Hasonlóan felszerelve (extrák, motor teljesítmény, automata váltó) az is 9-10 m.
Füstösnél lehet havi 50-90k körüli költséggel számolni, a megtett út függvényében, átlag usernél. (adókkal, benzinnel, parkolási díjjal, szervizeléssel) Ugyanez a havi 1-2k km meg havi 6-12 ezer forintos áramszámla, ha nem épp ingyen tankol a tulaj...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****