Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ERmice

    újonc

    válasz Blizzardking #921 üzenetére

    Kedves BlizzardKing!

    Sajnos az órát még egyszer sem sikerült "párosodásra" bírnom, így az sem lehetséges, hogy eljussak a fő képernyőre. :( Kizárólag annyit ír ki, hogy töltsem le a Huawei Wear-t és párosítsam a telefonnal. Azóta sikerült úgymond újra indítani az órát valamint kitöröltem az app adatait is, ahogy írtad de sajnos ezután sem jött össze a dolog. Nem hajlandó reagálni semmire. Tegnap felhívtam a Huawei-t ahol közölték, hogy tudnak a problémáról a BT-al kapcsolatban de egyenlőre nincs megoldás alatt és tervben sincs mostanában...ez mondjuk no comment...! Így valószínű eladásra fog kerülni pedig nagyon tetszene a kis kütyü és sajnálom hogy az egyetlen telefon amivel nem kommunikál az a P8 Lite. Telefont meg nem terveztem mostanában venni :)

    Köszönöm azért a segítségeket és ha van esetleg olyan akinek működik a P8 Lite-al az ne habozzon felvenni velem a kapcsolatot :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák