- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- DIGI Mobil
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobil flották
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
K.Andras.Vfx
tag
Akármilyen jelenet is volt az kizárt, hogy egy napig rendereljenek/frame. Több ezer magos renderfarmok azért kicsit gyorsabbak ennél. Másrészt meg a mai filmek többség cgi látványelemekből épül fel, gondoljon bele, hogy egy másodperc 24 frame, egy percben van 1440 frame, egy órában 86400 és egy majd két órás filmben meg kb a duplája vagyis 172800 képkocka van. Na most ha egy napig tartana egy kockát lerenderelni akkor azért pont 473 évig tartana megcsinálni egy két órás CGI filmet.
-
Tian66
senior tag
válasz K.Andras.Vfx #299 üzenetére
Korai az biztos.
-
Kristof93
senior tag
válasz K.Andras.Vfx #301 üzenetére
Mondok neked valami egészen elképesztőt: több képkockát is lehet egyszerre renderelni. A több nap/frame bevett szokás, mivel egy képkockát egy node-on hatékony renderelni. Egy node-ban van 2 szerver cpu és annyi ram amennyi belefér.
-
PuMbA
titán
válasz K.Andras.Vfx #301 üzenetére
Igen, ez gondolom valami átszámítással jött ki, de ez csak egy 3 perces rész A többi jelenetben, ahol van 1-2 vagy semennyi robot, ott gondolom gyorsan megvannak. Egyébként az első Transformers nem igazán sok CGI-s film, mert 700 CGI-s jelenet van benne, egy mai szuperhős filmben meg 1500-2000db. Szerencsére vannak még filmek, ahol az igazi effekteket preferálják és próbálnak minél kevesebb CGI-t használni, mert a sok CGI még mindig bénán néz ki.
[ Szerkesztve ]
-
K0vasz
aktív tag
válasz #45185024 #292 üzenetére
Nem terjed el nincs bázisa
ennyike. amúgy szvsz azért is elbaltázott ez az egész irány, mert az RT-t nem is maga a GPU számolja, hanem külön, dedikált magok, amik miatt egyrészt sokkal több tranyó/terület kell a lapkának, másrészt ezt a részt majd külön kell fejleszteniük, ami nyilván nekik is plusz költség
-
E.Kaufmann
addikt
válasz K.Andras.Vfx #306 üzenetére
Szerintem arra gondolt, van olyan lassú jelenet, ahol jobban fel kell venni a minőséget és oda ok, de gyorsabb pörgésű jelenetnél lejjebb lehet venni a minőséget.
A másik, hogy párhuzamosan több jeleneten is dolgozhatnak több csapattal több farmon és akkor megint kevesebb idő.Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
"Anno az alapjátékhoz is alig volt elég egy 4890-es Radeon...."
Ehhez képest gyönyörűen végigvittem egy D805 + X800 GTO-val, és nem éppen diavetítést néztem. Nyilván nem 46522 x 32188-ban, full-fullon, de na.
[ Szerkesztve ]
SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.
-
Raymond
félisten
válasz Cobra652 #313 üzenetére
Csakhogy frissitsem az emlekezeted:
(#171) Cobra652:
"Bf1 high ultra között volt one x. Kötve hiszem hogy itt most hirtelen low med."Tehat egyalatalan nem High es Ultra kozott van, hanem Low es Medium kozott, ha akarod akkor legyen Medium, de szerinted a "Low-Medium" vagy a "High-Ultra" all kozelebb a valosaghoz? Ami egyebkent a kepen nincs rajta az hogy az SSR teljesen hianyzig, tehat OFF es hogy a felbontas se 4K, hanem 3360x1890 es 3840x2160 kozott mozog ugy hogy ahogy a videoban is mondjak - "very rare to see it go to true 4K".
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Sylvanas
csendes tag
válasz Cobra652 #317 üzenetére
Nem akarok beleszólni de ha megnézed a többi játék konzolos elemzését DF-en akkor látni fogod, hogy azok is medium körüli beállítást használnak.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370 Tomahawk, i7 8700k @ 4.70GHz, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz CL16, Asus TUF RTX 3080 OC, Samsung 970 EVO 500GB, FSP Hyper S 700W, Noctua NH-D15, Coolermaster MasterBox 5, Acer Predator XB271HU IPS