Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pengwin

    addikt

    válasz ceia #13 üzenetére

    Maradjunk annyiban, hogy az ilyen szintű befektetői nyomás és szűklátókörűség nem egészséges sem a cégeknek, sem a piacuknak, és közép távon már maguknak a befektetőknek sem.

    Szerintem egyébként elég jó érvelést lehetne összehozni a kimagasló rövid távú eredmények kontra hosszú távú piaci stabilitás témakörben, meg bele lehet venni a piac jóindulatát, a brand értékét, stb..

    Üdv, pengwin

  • podtibi

    senior tag

    válasz #72042496 #50 üzenetére

    Elolvastam és van benne igazság. Ettől függetlenül továbbra sem érzem hogy manapság több újdonságnak nevezhető játék létezne.

    [ Szerkesztve ]

    Ezt inkább rád bízom.

  • PCProfessor

    aktív tag

    válasz -Skylake- #37 üzenetére

    Sok ember nem csak 60hz-en játszik és van neki 240hz+-os monitorja. Ő megveszi a "700 wattot fogyasztó" kártyát. Ennyi erővel a valorantot is hasonlíthadnád cs1.6-hoz mert ugyanaz a kettő, amit szintén mindenki játszott 15 éve. :C

    Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve

  • laposonly11

    senior tag

    válasz -Skylake- #37 üzenetére

    Valoraaaaant? Most nézem ez egy CS, csak igénytelen, fos, rajzfilmes textúrákkal.

    [ Szerkesztve ]

    Ordo est anima rerum.

  • -Skylake-

    addikt

    válasz laposonly11 #55 üzenetére

    jah, csak leultet maga ele tizmilliokat fixen , nap mint nap. egy dyinglightot meg megvesz elbol 1/50 annyi ember , 4 ora alatt kitolja aztan kuka. kicsit nagy kulonbseg.

    "Homie, I get up I run my shit, Really, I don't give a fuck "

  • PCProfessor

    aktív tag

    válasz -Skylake- #56 üzenetére

    Nem értem az utálatot dl felé. Első részében kb. több szár óra tartalom van ami "elég jól" sikerült game. Ha a 2. része is hozza ugyanezt nem lehet panasz.

    Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve

  • -Skylake-

    addikt

    válasz PCProfessor #57 üzenetére

    semmi extra, en a zombis jatekokat nem szeretem ugy egyben az osszeset. olyan, mint a windows phone volt , egyik ilyen meret, masik olyan kamera, de a nap vegen mindig ott tartottunk, hogy ha egyet lattal akkor mindet lattad. zombis jatek szamomra netto ugyan ez.

    "Homie, I get up I run my shit, Really, I don't give a fuck "

  • laposonly11

    senior tag

    válasz -Skylake- #56 üzenetére

    Mindenféle igénytelenebbnél, igénytelenebb(a Wowot is annak tartom, sőt), nyugati vagy koreai online multi leültet, tízmilliókat nap mint nap, mivel egyiket sem lehet 100 év alatt sem végigjátszani. Vagy eleve olyan a játék mechanikája pl. a shootereknek, hogy újra meg újra játszák, ugyanazokat a köröket, tök mindegy hogy Valorant, CS:GO, vagy Cod. Szerintem ezek tipikus unaloműző repetitív valamik, legalábbis én nem láttam értelmét ilyenek miatt képernyő elé ülni, egyszerűen unalmasak. De ha már minőségi, sztori orientált, kimagasló grafikájú/animációjú, "művészileg szépen kivitelezett" játékokról beszélünk, akkor a Death Strandingon és Cybeprunkon kívül, én pl. teljesen elégedett voltam a Resident Evil 2-3 remakekkel, kicsit rövidek(rövidebbek mint az eredeti verziók, sokat vágtak rajtuk) de az élmény elsőosztályú(sőt most a patch után már raytracing is van bennük), Resident evil 7 kicsit gusztustalanra sikeredett (emberi ürülékkel teli beleket evő kannibálok stb. erősen 18+) de a 8 Village (Klasszikus, pofátlanul élethű román kis valu(akár egy magyar falu a 80 as évekből, erős nosztalgia élmény :) ), végén gyönyörű várkastély külső/belső helyszínei, csinos vámpír főgonosz nő, klasszikus farkasemberek stb. felér egy ingyenes turista élménnyel) na ez már elsőosztályú minőségi kaland, akció, és még a raytracing is dob rajta egy nagyot, ugyanez az orosz Metro Exodusra is vonatkozik. Most érkezik a Resident Evil 4 remake(az eredetit 19 éve játszottam mint sokan mások, már akkor nagy siker volt, spanyol hegyi falu, középkori várkastély, furcsa szekta papjai, stb.), érkezik a Dead Space remake unreal motorral(?). Ott a szintén a mai szemmel is elképesztő grafikájú Alien isolation, lopakodós, alkatrészekből "túlélőtárgyösszeszerelős" 2014 es játék, és egy 10 éves 2 magos laptopon is elmegy közepes beállításokkal 1080p ben, ezt csak azért említem, mert azóta megvan, de még nem sikerült elkezdeni :DDD . A kérdés persze, hogy ezekhez, meg a most érkező címekhez kell e új VGA? Hát ha csak nem 4 vagy 8K ban akarnék játszani, ami anyagilag nincs betervezve, szóval elég ide az RTX 3060 egy jóóó darabig még.

    Ordo est anima rerum.

  • Dyingsoul

    veterán

    válasz laposonly11 #59 üzenetére

    Ha ennyire őszinték akarunk lenni minden játék teljes mértékben haszontalan időtöltés. :)

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Dyingsoul #60 üzenetére

    Nem, csak az, amiből nem lehet semmit sem tanulni. Itt vannak a történelmi játékok, ugye nem kell magyarázni. Aztán pl. egy flight simulatornál megtanulhatsz vezetni akár egy utasszállítót is, :DDD persze, mikor lesz rá lehetőséged ezt élesben is kipróbálni az más kérdés :U . A Cyberpunk 2077, lényegében egy politikai előrejelzés, prognózis, tökéletesen mutatja az agyonszexualizált, technokrata, transzhumanista rendkívül közeli jövőképet, ami felé haladnak és tolják ezt az ideológiát a társadalmak arcába, a filmekben, reklámokban a mai legnagyobb tech cégek, persze ha valaki azt hiszi hogy az egy szép és normális jövő lesz, annak gratulálok. Mondjuk nyelvtanulásra is jók a játékok, mert jobban lekötik a figyelmet, lényegében "interaktív moziban" tanulod a nyelvet. De ha már itt tartunk, az evésen, szaporodáson kívül, minden haszontalan időtöltés, az állatoknak van igazuk, ők nem építenek űrhajókat, hogy aztán melldöngetve, rúghassák a semmit nem érő port, a Hold vagy a Mars felszínén. :F [link]

    Ordo est anima rerum.

  • Dyingsoul

    veterán

    válasz laposonly11 #61 üzenetére

    "...tök mindegy hogy Valorant, CS:GO, vagy Cod. Szerintem ezek tipikus unaloműző repetitív valamik, legalábbis én nem láttam értelmét ilyenek miatt képernyő elé ülni, egyszerűen unalmasak."

    A CS:GO-ból, cod-ból kapásból meg lehet tanulni nagyjából a fegyverkezelést, hogy mi az a bolt action, automata, hogy kell tárat cserélni stb. Én anno tiniként egy fesztiválon benéztem a honvédség sátrába, ahol többek között volt egy megtapogatható M249-es (játékokban a kedvenc LMG-m) és már húztam is el a reteszt és felnyitottam a betöltőnyílást de persze nem volt a közelben egy lövedék sem. A kiskatona csak nézett, hogy épphogy a kezembe vettem és magyarázni akart, én már be is tudnám tölteni mindenféle instrukció nélkül 16 évesen... Aztán mikor Airsoftozni mentem is sokkal jobban helyezkedtem, taktikáztam, jobb volt a helyzetfelismerésem mint az átlagos játékosoknak pedig hivatásos rendőrök ellen játszottam (2-t már az első körben le is szedtem). De naphosszat tudnám sorolni mennyit tanultam az általad unalmasnak és repetitívnek titulált játékokból. Mindenből lehet tanulni, ez hozzállás kérdése, számodra azok unalmasak, ezért te nem is tanulsz belőlük semmit más attól még viszont tanulhat ezekből is.

    Nyelvtanulás ugyanúgy van egy CS:GO-ban is. Én szeptemberben találkoztam ott egy kijevi ukrán sráccal és voice chaten angolul eldumálgattunk egész meccs alatt a háború állásáról, a morálról, hogyan alakulnak a dolgok a fronton illetve a városban, az Európai Unióról, USA-ról de még a globális felmelegedésről is beszélgettünk egy kicsit a végén. :D Na és te ezeket a játékokat írod le unalmasnak meg olyannak, hogy ezekből nem lehet tanulni semmit ezért rosszak.

    Egyébként meg ezek a játékok adrenalinlöketet képesek adni (mikor COD Warzone-ban egyedül maradsz a végén 6 ember ellen ugyanúgy tétje van, mikor az utolsó kört mész egy F1 verseny játékban és ott lihegnek mnögötted századokra a nyakadban), minden meccs más és más, hiába repetitív számodra mert te annyit látsz belőle, hogy mész-lősz. De mivel nem scriptelt gépek ellen játszol, hanem játékosok ellen, mindig van új, váratlan helyzet vagy meglepetés a játékban. Ezt megérteni kellene nem szapulni.

    Az általad említettekre nem mondok negatívat pedig tudnék, mert én pl mindenevő vagyok, mindenféle játékkal játszom kivéve sport játékokat (autóverseny játékokat is szeretem de Fifa, NHL, ilyesmik nem mozgatnak meg de meg tudom érteni miért szereti azokat is valaki).

    [ Szerkesztve ]

    - Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

  • podtibi

    senior tag

    Tehát nevezhetjük ezeket szimulátornak, mintsem játékok volnának?

    Ezt inkább rád bízom.

  • laposonly11

    senior tag

    válasz Dyingsoul #62 üzenetére

    Nem mondtam hogy rosszak, csak az ismétlődő elemek miatt, hamar unalmassá válnak. Akkor már inkább Battlefield sorozat, ugye itt a neve is az ami: "csatatér", tehát gyalogosokkal, járművekkel, valódi fizikával, átlőhető a vékony fémlemez is, azaz sérül a mögötte bújkáló katona, a fáról, deszkáról nem is beszélve, miközben CS:GO, COD, ahol nemhogy csatatér sincs, hanem 3 háztömb körül lehet rohangálni, mint a bolond tyúkok a szűk tyúkolban(kivéve a nagy méretű Warzone-t). A sniper beleerőltetése hogy 30 méterről mesterlövészkedjen, meg már egyenesen egy vicc(Ugye battlefieldben, ARMAban ott kilométerekre lehet ellőni, különösen az utóbbiban, ahol a legnagyobb pálya 143 km2), a fizikáról meg nem is beszélve, nemhogy nem törnek a tárgyak, épületek nem omlanak össze, (egyedül az üveg), hanem lényegében egy fa, vagy bokor mögé bújt katona is teljesen sebezhetetlenné válik, tehát maradjunk annyiban, hogy ezek a rendkívül lebutított fps ek CS:GO, COD és társai, közelében sincsenek egy Battlefieldhez vagy Armahoz képest, ahol előbbi még egy butított arcade is, és csak az utóbbi szimulátor(Mondjuk a CS:GO az tényleg mindennek a legalja, még célozni sem lehet benne a távcsővel, célzóval). A "hivatásos" rendőr, meg legfeljebb arra alkalmas, hogy megbüntesse a tilosban parkoló kocsikat, tudtommal rendőröket nem arra képeznek ki, hogy fedezéktől, fedezékbe rohangálva, komoly tűzerővel szemben helyt tudjanak álni, kötelezően csak céllövöldébe kell járniuk havi egyszer vagy valami hasonló. Nem véletlen hogy tűzharcban, profi fps huszárok vagy airsoftos amatőrök, messze jobban teljesítenek mint egy hivatásos rendőr. :C Az meg hogy játék voice chatjén ki lehet beszélni különböző témákat, a háborút, hogyan lopta szét Ukrajnát a nyugat, miközben az oroszokra mutogatnak, a citromos kínai csirke receptjét, vagy hogy a globális környezetszennyezés mögé bújva, hogyan ba***ák át az országokat karbonadóval, annak mi köze a játék tartalmához? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Ordo est anima rerum.

  • PCProfessor

    aktív tag

    válasz laposonly11 #64 üzenetére

    Arma egy szimulátor ahol egy kör nagyon sokáig tart. Az illető beül a járműbe vagy vár 1 órát a bokorba, hogy találjon valakit, lelövi és az neki már sikerélmény. Kevés skill kell hozzá ezért szeretik a boomerek. Aki ilyen reaokcióidővel rendelkezik pl. Cod tdm-ben meg sem bírna mozdulni úgy agyon lenne lőve. Az ilyen stílusú játék a mai fiatalt nem fogja lekötni, mert nagyobb sikerre vágyik és gyorsabban eredményt akar.

    "Nem mondtam hogy rosszak, csak az ismétlődő elemek miatt, hamar unalmassá válnak."
    Pontosan az ismétlődés miatt akarnak vele újra játszani, mert fejlődni akarnak. Ezeknek semmi köze a valósághoz és nem akarnak történelmet tanítani, hiába hasonlítod össze.

    Ha már airsoft, mikor kezdtem és a többiekre hallgattam, hogy taktikázni, pozicionálni kell és várni a megfelelő pillanatra kikaptunk egyből. 2. körben egyszerűen kiramboztam és 20 másodperc alatt leraktam az egész csapatot(5vs5 volt), úgy, hogy köpni nyelni nem tudtak.
    Nézőpont kérdése melyik játék mit tud tanítani.

    Voice chat ha toxic, le lehet némítani.


    Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve

Új hozzászólás Aktív témák