- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Man0gatya
aktív tag
A villanyautó azért drága még mert keveset állítanak elő belőle összesen a világon nem csinálnak 1 évben 3-4 milliót se a világ új autó eladása meg 100 millió felett van. Ezért drága. de ez változni fog pár éven belül amikor az összes nagy gyártó elkezd mennyiséget termelni az igények növekedesével egyetemben az akkutermelés is fel fog futni, sorra épülnek a cellagyárak. Ha meg fogja érni az autógyártók is be fognak ebbe szállni. Tehát most van a villanyautózás hajnal reggele plusz ugye a elektromos energiát elő lehet állítani környezetkímélő, megújuló módon a föld elég nagy része sivatag ahol sőt a nap elég sokat nagy része tenger, óceán ahol vannak áramlatok ezeket mind mind fel lehet használni áramtermelésre egy napelem ha évente veszít 1%nyi hatékonyságot 50 év múlva is 50%os hatékonysággal üzemel tehát egy 10 kwos napelempark 50 év múlva is megtermel 5kwot. ami szerintem nem rossz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen