Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MM

    őstag

    válasz gretzky77 #7978 üzenetére

    Jelenleg a telefonodra NEM érvényes a VIP garancia a fiókoddal!!!
    (legalábbis valószínűleg, kérdés, hogy ezt a szervízben hogyan kell / kell-e igazolni... HR után úgysincs senki belépve... :D így ha a régi tulaj tényleg regisztrált, akkor annak élnie kell...)

    Kb egy héttel ezelőtt jártam ebben a cipőben, de szerencsére itt a topicban régebben már többen is leírták a megoldást...
    [link]

    Lépések:
    1. töröld a fiókot (HiCare / bökj a nevedre / beállítások / fiók törlése)
    2. lépj be mint a régi tulaj (ehhez nyilván kell a telefonszáma VAGY email címe + jelszava)
    3. módosítsd a telefonszámát+email címét a tiédre

    Ehhez telefonon vagy személyesen folyamatos kapcsolatban kell lenned vele, mert a telefonszámára és a tartalék email címére megerősítő kódokat fog kapni, amit neked 60 mp-en belül be kell írnod a telefonba...

    4. ha ez megvan, neved és személyes adataidat is átírhatod, ez már nem fogja befolyásolni a fiók és a garancia VIP voltát. (A VIP feliratnak arany színűnek kell lennie, és ki kell jeleznie a tagság lejárati idejét, ahogy fentebb linkelték.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák