Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • xedamen

    senior tag

    HUAWEI ügyfélszolgálat válasza telefonon:

    - Azt javasolták, hogy ha 3 napon belül van valaki, akkor inkább a viszonteladónál cseréltesse, mert az jóval gyorsabb, mint a szervíz eljárás
    - 3 napon túl szervizelni fogják, bár mondta a hölgy, hogy jelezzek vissza nekik, ha így döntök és akkor megkérik a szervízt, hogy csereigazoló lapot állítsanak ki, ne kijelző csere legyen.
    - Sajnos nem tudják/fogják megmondani IMEI alapján a vásárláskor, hogy milyen panel van a készülékben (pedig ez volt az ötletem, hogy helyszínről hívom őket)
    - Érdemes email-ben elküldeni nekik a hibát: vásárlás dátuma és helye/partner, IMEI, S/N szám, hiba leírása, kép csatolása. Azt mondta ez nagyban segíti az ő munkűájukat, úgyhogy uccu neki, árasszuk el őket.
    E-mail cím: mobile.hu@huawei.com (ahogy ezt már előttem is írták)

    Segítőkész volt a hölgy és megértő, nyilván akkor említette a "megkérjük a szervízt, hogy csereigazolást adjon" mikor megkérdeztem, hogy ha a 4.napon zöldül be a kijelző, akkor hetekig nélkülözzek egy 4 napos 330 ezres telefont?

Új hozzászólás Aktív témák