- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- iPhone topik
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
válasz pingwin011 #13881 üzenetére
Nem elfelejtve lesz, csak ki fog kopni a piacról. a támogatás ugyanúgy megmarad, annál is inkább mert a 2 telefon 99%-ban megegyezik.
Szerinted egymás mellett gyártják a 2 telefont? Szerintem egy hónapja már csak a + jön a gyártósorokról. Pont akkor lenne ledegradálva az X ha párhuzamosan gyártanák.kosturica:
Szerinted? 2 év gyári + 1 év grátisz Gondolom sufnigarancia[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Egyelőre csk pletykák, feltételezése, kiszivárgott infók vannak.
Holnap, 19-én (ha minden igaz 10:08-kor) lesz a hivatalos sajtótájékoztató, amelyen a HTC bemutatja többek között a HOX+-t, az X5-öt, és az új wp8-as telefont is (most nem ugrik be a neve)
Akkor majd kiderül majdnem minden. Hogy mikor kerül a magyar szolgáltatókhoz? Egyáltalán kerül-e? Ha igen, akkor először valszeg a T-nél lesz, majd utána a Vodánál. Mivel október közepére tették a forgalmazás megindulását, a magyar Vodánál nem hiszem hogy november közepe előtt kapható lesz.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Az attól függ, hogy mennyire sürgős. Szolgáltatóknál novembertől hamarabb biztos nem lesz. Ha ráér megvárhatod. Ha nem, vegyél HOX-ot, gyakorlatilag ugyanaz. A picit erősebb soc-nak nincs jelentősége, szvsz. így is túlzás. A plusz akkukapacitást meg elviszi az emiatti nagyobb fogyasztás. Gyakorlati előnye, hogy ha novemberben megveszed, egy hónappal hamarabb lesz hivatalos JB-ed.
Hogy mi lesz az árpolitika, azt csak ők tudják. Attól függ hogy mennyi HOX lesz még a piacon a forgalmazás kezdetekor, illetve lesz-e párhuzamos forgalmazás. Hivatalosan.Melyik szolgáltatónál vennéd, milyen csomaggal? Én áprilisban 105-ért vettem sima hosszabbítással (nem drága csomagra). Bár azóta szépen ment felfelé az ára. Meg volt egy extra 10%-os kedvezmény is, ami pont kapóra jött. Jó vétel volt
A 121k is nagyon jó ár, ha amúgy is előfizető vagy.F1rstK1nq:
Alkoholos ablak- vagy monitortisztító nekem bejött, minden ilyesmit leszed, nem bántja a felületet.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Passz. Én a T-nél látom a drágulást, máshol nem követem.
Kezdetbeb a 149 900-ra lőtték be a legdrágább előfizetéses árat. (tudni kell hogy webshopos rendeléskor mindenből lejön 10% kedvezmény) tehát elég jó ár volt. Aztán egy hét múlva bejött egy extra +10%-os kedvezményes akció pár hétig.. Na így már kihagyhatatlan ajánlat volt. Aztán amikor megjelent az sgs3, azt 159900-ra lőtték be, és 2 lépésben a HOX árát is felnyomták, így most 159900 a HOX is. -
rígel
őstag
Passz! Az sem biztos hogy kapható lesz nálunk, várjuk meg a bejelentést. Lehet hogy csak a frekventált piacokon lesz, vagy ott ahol eddig az XL-t forgalmazták, nálunk meg marad a HOX.
Ha kapható lesz, nem hiszem hogy drágább lesz, mert akkor nem lehetne eladni. Vagy a HOX lesz olcsóbb, vagy nem fogják egymás mellett forgalmazni (ezt tartom valószínűnek). De ki tudja.Bármi elképzelhető.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Nyilván, és aki utánaolvas megtud mindent. Szerintem nem itt van a helye a hogyannak, mert ez már jogilag necces terület.
la_cc:
Ha szolgáltatótól veszed, inkább másfél hónap. Ha lesz. Ma lesz a bemutató, estére megtudjuk, hogy egyáltalán lesz-e nálunk. Annyit még csak kibírsz, nem?[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Most akkor a HOX+ kacsa volt? Vagy azt majd a 2013-as utódnak szánnák? Mert ahhoz egy kicsit sovány.... Ráncfelvarrásnak idén el tudtam volna képzelni.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz heidrich #14010 üzenetére
Nyilván számít, de csak ha rövidtávon el akarod adni , balek meg mindig van. aki nem ért hozzá.
Szvsz. csak akkor nyiss, ha megbizonyosodtál hogy nincs semmilyen garis probléma a telefonnal, illetve a telefonodon nem várható a wifi antennás probléma. Mert ha abba garancia nélkül belefutsz, kénytelen leszel kiadni egy valag pénzt, vagy otthon magad megcsinálni. Ami alapjában nagyon egyszerűen és gyorsan megoldható házilag is, csak a csavarok nélküli ház lefeszítése és visszarakása picit megnehezíti. De vannak akik megcsinálták, állítólag sima ügy.
Ha hosszú távon meg akarod tartani, akkor eladásnál nincs jelentősége. -
-
rígel
őstag
válasz heidrich #14031 üzenetére
Megpróbáltalak lebeszélni a brandelt készülékről. Megpróbállak a root-ról is lebeszélni, mert ha jól emlékszem június előtti a telefonod. Valószínüleg elő fog jönni a wifi probléma és gari nélkül szívni fogsz.
Nem kötelező megfogadni a tanácsokat, a te döntésed, de hidd el itt senki nem önzésből, vagy rosszindulatból ad tanácsot, hanem jóindulatból. -
rígel
őstag
válasz pingwin011 #14034 üzenetére
Azért elég szépen késnek....
Ha jól értelmezem számára hendikeppheidrich:
Szerintem igen.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz pingwin011 #14039 üzenetére
Ha nagykertől rendelné:
-lenne rendes gyári garancia
-nem lenne brandelt
-idevalósi lenne a CID-jeValahogy inkább az az életszerűbb hogy a sufnik trükköznek, szürkén behozott fél legális jogilag használt cuccokkal.
-
rígel
őstag
válasz heidrich #14045 üzenetére
Nagy a sansz hogy lesz wifi problémád, lehet megérne egy misét már most visszavinni, hivatkozni erre a HTC által elismert problémára, hátha kicserélik egy újabbra. Ha jószívűek, kicserélik, válassz újabbat. Kicsi az esélye, de nem veszthetsz vele semmit, és a garanciát is teszteled így. Nem hiszem hogy szakszervizbe küldenék, ha jó a dumád és tényleg korrekt a bolt, még egy cserére is jó lehetsz. Az újabbat meg már bátrabban nyithatod ha nincs látható hibája.
inkább ninety-ten
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Barnee88 #14054 üzenetére
Itt olyan gyártástechnológiai problémáról van szó, ami előbb vagy utóbb az akkor gyártott telefonok nagy részét utol fogják érni. Az, hogy neked eddig nem jelentkezett, nem jelenti azt hogy nem is fog. Nem mondom hogy elő fog jönni, de hogy 15%-nál jóval több telefont érint, az biztos. Erre térjünk majd vissza év vége felé.
-
rígel
őstag
válasz heidrich #14055 üzenetére
Itt egy nagyon apró és olcsó alkatrész (egy fémdarab) rossz tervezés miatti eldeformálódásáról van szó. Egy piti ,filléres probléma, mégis képes kellemetlenséget okozni. Mint mondtam, hogyha nem unibody lenne a ház, otthon 2 perc alatt bárki megcsinálhatná.
A probléma természetéből adódóan igen sanszos hogy előjön a telefonok nagy részén. Máskülönben a HTC nem ismerte volna be nagy csinnadrattával, hanem csendben módosítják az alkatrészt és kész.Keress rá a google-ban találsz róla sok infót, képet.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Barnee88 #14059 üzenetére
több one x-el foglalkozó fórumot olvasok a telefon megjelenése óta, hetente mindig van 1-2 ember akinél előjön (itt MA-n eddig összesen kb 20 emebert érintett), mindezt úgy, hogy több mint egymillió darabot adtak el belőle.
A fórumozóknál előjövő hibákat ne az összes eladott készülékhez viszonyítsd már, mert úgy az enyhén sántít! Szerinted az itteni kb. 20 ember nem jelentős hányad az itt jelenlévő tulajok között? De mondhatnám a PFC-t is, ott is egyre több embernél előjön.
Miért kívánnák a HTC halálát? Nekem is előjött, mégsem kívánom! Erre való a garancia! Bármelyik gyártó, bármelyik készülékével előfordulhatnak ilyenek. A HTC szerintem ezt igenis jól kommunikálta, nem próbálta tagadni, vagy bagatellizálni a problémát.igen, gyártási hiba, bárkinél előjöhet, de nem törvényszerű, hogy elő is fog!!
nem kell felnagyítani a hibát feleslegesen!!Jóember! Olvasod te hogy mít írok? Ugyan ezt mondom én is, sosem írtam mást!!!
pingwin011:
Hát persze. A GSM
sufnboltosok szentek, jótékonysági intézmény mind! Ne röhögtess már! Vagy tudod bizonyítani hogy hogyan kerültek az országba ezek a nem ide szánt, brandelt készülékek?
Azt meg hogy ördögök, sosem mondtam. De hogy a fent említett német szolgáltatós, közel- vagy távolkeleti CID-es telefonok nem hivatalos úton kerültek az országba az biztos. Rengeteg ember megjárta már velük, okos emnber más kárán tanul, így messzire elkerüli az ilyen sufnikat és az ilyen telefonokat. Persze neked szíved joga 10-20 ezer Ft kedvezményért cserébe egy bizonytalan eredetű, brandelt, gyári garancia nélküli telefont venni. Sok szerencsét hozzá![ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Barnee88 #14080 üzenetére
Vegyél elő egy értelmező kéziszótárat! Játszhatunk itt a szavak jelentésével!
A valószínűleg <> majdnem biztos.
Kényszerképzet? Én állítok valamit! A HTC által elismert problémára, és annak jellegére alapozva. A június előtti ÖSSZES készülék egy tervezési probléma miatt olyan alkatrészt tartalmaz, ami bizonyos behatásokra eldeformálódhat. Mivel környezetben és az általam olvasott HOX fórumokban elég sok embernél előjött a probléma, azt a következtetést vonom le hogy előbb vagy utóbb (értsd: hosszútávon, akár 1-1,5 év) ez az érintet készülékek nagy részénél elő fog jönni.Ezzel szemben te ezt állítod: NEM IGAZ! Indok:? Mert szerinted nem igaz? Szerintem meg igen! De mondtam már, térjünk erre vissza egy fél év múlva!
Hogy feleslegesen túlzom el a problémát?
Lehet! De ha csak egy ember van aki az én "túlzásom"-ra hallgatva nem nyitja a készüléket, és nem veszti el a garanciát, ezért nem kell egy kosár pénzt adnia az esetlegesen előjött wifi probléma javításért, már megérte!
Ennyi! -
rígel
őstag
válasz pingwin011 #14089 üzenetére
Szíved joga sufniban vásárolni, mint ahogy mindenkinek!
twine, ba@ki ha kevesebbet adnának az egyébként hibátlan telefonodért emiatt (tudom-tudom, nem akarod eladni), szólj, kifizetem a különbözetet!
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz pingwin011 #14089 üzenetére
Ha neked a HTC hivatalos közleménye rémhír kategória,akkor nincs miről beszélni!
Miből feltételezed hogy én nem tapasztalatból beszélek? Vagy a te "tapasztalatod" más? Az az igazság? Másé meg "rémhír"? Az fel se merül. hogy másnak is lehet a tiéddel ellentétes tapasztalata, ami szintén igaz lehet?
Ha téged irritál amit mondok, ne olvasd!
Befejeztem!Egyébként elnézést kérek azoktól akiket valóban irritál amit írok!
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz pingwin011 #14105 üzenetére
Légy szíves ne kavarj. Mindkét dologról beszéltél. Én el tudom fogadni hogy neked jó tapasztalataid vannak a sufnikkal, és még sokan másoknak is, de nekem, és sokaknak nem! Ez is tapasztalat, és mint írtam mindkét oldal lehet igaz. Én a saját tapasztalatom alapján senkinek nem ajánlom. Szívem joga, minthogy neked is mindenkinek ajánlani ezeket.
Ne keverd ide a HTC hivatalos közleményét, mert te is nagyon jól tudod hogy miről szól!
Részemről befejeztem. -
rígel
őstag
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Giovanny #14223 üzenetére
Ez vitathatatlan
la_cc:
A brandelt hátránya hogy később kapod a frissítéseket. Viszont a magyar Voda tudtommal nem brandelt sw-rel árulja.
Szerviz: a szolgáltatósok ilyen szempontból a legjobbak, viheted a hivatalos szervizen kívül a szolgáltató bármelyik ügyfélszolgálatára.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Acheron #14274 üzenetére
T-Mobile +1
-Viszonylag jó ár (most már nem annyira)
-független, nem brandelt sw
-jó és könnyű garanciális ügyintézés (bármelyik t-pontban)
-biztos származás
-a webes rendelés előnyeit leírtad (8 munkanap elállás, 10% kedvezmény, esetleges kapcsolat pontok beváltása stb)Nekem csak jó tapasztalataim vannak, bár ez erősen hely és személyfüggő.
-
rígel
őstag
válasz Acheron #14284 üzenetére
Posta-posta, de a szállítási ktg. is téged terhel.
Nem mindegy, hogy besétálsz a városodban lévő T-pontba, kényelmesen leadod a készüléket, amiről kapsz egy igazolást. Innentől már bármi történik, te időben leadtad, minden további probléma nem a te problémád.Míg a másik esetben nem kis pénzért el kell juttatnod a készüléket egy külföldi országba, aminek a pénzen felül megvannak a maga veszélyei.
Persze volt már aki élt a lehetőséggel, és minden probléma nélkül megérkezett a telefon, megtörtént a pénzvisszafizetés, de azért az első eset mégis biztosabb. -
rígel
őstag
Sajnos minden szolgáltatónál ez megy, pl upc, dettó. Az új ügyfél megszerzésére nagyobb energiát fordítanak, mert a régiek a magyar mentalitásból következően nehezen váltanak, még ha számukra hátrányos is a helyzet.
Azért régi ügyfélként is elég szép kedvezményeket lehet kapni, én pl. sokkal jobb feltételetekkel szoktam hosszabbítani, mint az újak+ pontbeváltás is jelentős. Telefonálni meg kell, és számomra még mindig a T a legkedvezőbb.#14296:
Tedd azt! Ha mindenki megtenné, és lustaságból nem maradna rosszabb feltételekkel a régi mobil-, kábel- szolgáltatójánál, bankjánál stb. Akkor talán gondolkodnának a szolgáltatók, és kénytelenek lennének versenyképesebb árakat alkalmazni.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz LouiS22 #14311 üzenetére
A 13 éves tagságod önmagában miért érne különösebben magas honoráriumot?
A havi számláid (amik a szolgáltató bevételeinek legnagyobb részét képzi) kapcsolat pontokat kapsz, amit 1:1 arányban Forintra válthatsz vásárlás esetén. Ha jó ügyfél vagy (sokat fizetsz) akkor elég szépen lehet gyűjteni, akár évente jelentős kedvezményre szert lehet tenni ezáltal.Az más kérdés hogy nálunk irreálisan magasak a készülék árak, és a szolgáltatások árai is a nyugat-európai árakhoz mérve. Hogy ez miért van így, és mi magyarok miért vagyunk hajlandóak többet fizetni kisebb jövedelemből ugyanazért a szolgáltatásért az érdekes kérdés!
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz nistv4n #14314 üzenetére
Egyébként még egy adalék a T régi és új ügyfelek közötti különbségéről.
Aki rendelt már weben a T-től felsőkategóriás telefont, biztos észrevette, hogy régi előfizetésesként megrendeli, minden további felesleges bürokrácia nélkül másnapra (esetleg harmadnapra) kezében van a telefon bármilyen fizetési konstrukcióban.
Újaknak ez nem ilyen egyszerű. Megrendelés után nem lesz automatikusan megerősítve a kontraktus, hanem várni kell a hívásukra (volt olyan, akinek majdnem egy hétig) a T személyre szabottan megállapít egy előre befizetendő kauciót, ami jelentős összeg is lehet. Ha ezt nem tudod, vagy nem akarod befizetni, akkor nincs üzlet. Ezzel a "rossz" ügyfeleket próbálják szűrni. ha befizetted, onnantól él a jóváhagyás.
-
rígel
őstag
válasz aAron_ #14346 üzenetére
Nem régiben volt erről valahol egy cikk, összehasonlítva a 3 szolgáltató készülékbiztosításait. Elég komolyan vizsgálja már a T hogy szándékos rongálás történt-e, és ha bebizonyosodik, nem kapsz semmit. Ha azt állítja a delikvens hogy ellopták, akkor meg 48 órán belül rendőrségi feljelentés kell. És ne felejtsük el hogy az ezzel való visszaélés biztosítási csalás, úgyhogy rossz esetben többet kockáztat az aki ezzel játszik, mint egy sz@ros telefont.
Az árak a plusz adóktól eltekintve is irreálisan magasak, előtte is magasak voltak. Nem ez az ok.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Ha ez a kérdés egyáltalán felmerül benned, vegyél szifont. Eleve 3,5" vs. 4,7 " kijelző nem egy vásárlói kört feltételez. A két telefon nem egy súlycsoport. Teljesen különböző felfogásban lettek tervezve, teljesen más szintű vásárlói rétegnek. Ráadásul a szifon 1 évvel régebben.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- EAFC 24
- Linux kezdőknek
- Xbox Series X|S
- Vírusirtó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen