- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hadrian77
csendes tag
Ha elkezdesz gyártan valamit és csepegteted az infókat, akkor felcsigázod a vásárlókat és megveszik a megjelenés után. Ha elkezded mérni a reakciókat és az igények alapján módosítod a gyártást akkor sosem lesz homogén a termék az életciklusa során, ráadásul menet közben belepiszkálni a szoftverbe és a hardverbe majd a termelésben is változtatni pénzbe kerül.
-
BiP
nagyúr
Meg ha most teljes valójában, éles fényképen be lenne mutatva egy félkész modell, akkor
1. sokan leírnák, hogy de ilyen-meg olyan, elvesztik az érdeklődést. Amíg kicsit homályos, nem ismert a specifikáció, addig lehet találgatni, megmarad a várakozás.
2. Ha már ilyenkor ismert, akkor a hivatalos bejelentés nem lenne annyira érdekes, hiszen nem mondana semmi újat. Mindenki legyintene, hogy 'ó, ezt már tudtuk eddig is'. Szóval a legfelfokozottabb pillanatban lenne nem felfokozott a várakozás.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Ez ilyen kecske is jóllakik, káposzta is megmarad helyzet.
A cégek kűzdenek az infószivárgás ellen, a userek meg szivárogtatnak. Viszont ha nincs túlzásba vive, akkor még jól is jön a cégnek.
Na ezt ismerték fel a marketingesek, és ma már vannak kamu-kiszivárogtatások. Annak tűnik, de azért mégis a cég keze volt a dologban.De nagyon hasonló a gerilla-marketing is.
Pl. most az RTLII reklámjánál amikor kitették az Ég kék és hasonló plakátokat, párat közülük szándékosan megfirkáltak, megtageltek. (mármint a marketingcég). Azt imitálva, hogy néhány vicces emberke firkálta volna. És ezzel kvázi buzdítva a közösséget, hogy tessék firkálni. Mert ha vicces, akkor úgyis terjed. Szándékosan úgy alakították a kampányt, hogy mém legyen belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest