Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz BDave #19 üzenetére

    Ez ilyen kecske is jóllakik, káposzta is megmarad helyzet.
    A cégek kűzdenek az infószivárgás ellen, a userek meg szivárogtatnak. Viszont ha nincs túlzásba vive, akkor még jól is jön a cégnek.
    Na ezt ismerték fel a marketingesek, és ma már vannak kamu-kiszivárogtatások. Annak tűnik, de azért mégis a cég keze volt a dologban.

    De nagyon hasonló a gerilla-marketing is.
    Pl. most az RTLII reklámjánál amikor kitették az Ég kék és hasonló plakátokat, párat közülük szándékosan megfirkáltak, megtageltek. (mármint a marketingcég). Azt imitálva, hogy néhány vicces emberke firkálta volna. És ezzel kvázi buzdítva a közösséget, hogy tessék firkálni. Mert ha vicces, akkor úgyis terjed. Szándékosan úgy alakították a kampányt, hogy mém legyen belőle.

Új hozzászólás Aktív témák