- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Asus Zenfone 8 - komplett kompakt
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az IMF szerint cunamiként csap le a munkaerőpiacra az AI
it Az IMF vezetője, Kristalina Georgieva szerint cunamiként söpör majd végig a globális munkaerőpiacon az AI.
Új hozzászólás Aktív témák
-
madgie
titán
Nem? Én úgy megspórolok egy havi pályamatrica árát egy kanyarral (Kisvárda-Budapest-Kisvárda), hogy 100-110-zel megyek. És nem szorulok be igazán sehová, pedig az M3-ról beszélünk, nem az M6-ról. Az emberek nagy része pont ezzel a sebességgel megy, 130 körül kevesen, mert aki jobban hajt, az 145 körülre lövi be a tempomatot (őt meg akkor is el kell engednem, ha 130-cal mennék). Meg persze ott vannak a céges Octaviasok, akik bárkit, bármikor letolnak, öt centi követőtávolsággal.
-
#16820480
törölt tag
130-at miért ne tudna tartósan. Amúgy a belső sáv nem tartós közlekedésre lenne való, hanem amíg el akarsz menni a lassabbak mellett. Fékezni nagyon nem kell, mert a menetszél és regeneráció visszalassít simán, és még vissza is tölt valamennyit az akkuba.
Meg azért nem minden pályán folyamatos a kamionsor az egyik sávban szerencsére (tudom, amerre te jársz, ott lehet, és ezt részben te okozod ), szóval azért ez nem feltétlen hatalmas gond. Nyilván nem ideális, de azért nem is világvége, ha pályára kellene menni. -
#16820480
törölt tag
Ott meg sok helyen nem 2, hanem 3 sávos a pálya. Értem én hogy ez német autó és akkor egyből Németország az alapértelmezett terep, de azért nem csak ott árulják, és még csak azt sem lehet mondani, hogy a német autósok lennének többségben.
Ha megnézed, akkor a 130 is már viszonylag méltányos sebességhatár, csomó helyen ennél alacsonyabb. Például mondjuk kínában, ami szintén nagy piac a státusszimbólum autóknak, vagy akár USA-Kanada. És ezek sem éppen kis országok azért. -
#16820480
törölt tag
Azt hiszem Björn csinált olyan tesztet idé-mal, hogy mennyit megy még, amikor nullát ír a fedélzeti számítógép, és egész sok volt még ahhoz képest.
Dugóban araszolva pont alig fogyaszt egy elektromos, szemben a mostani autóddal. Hűtés-fűtés más kérdés, de azt is lehet értelmesen csinálni, nem muszáj 30 fokra fűteni az utasteret. Mondjuk ezt is az itteni villanyautó ellenes ligától tudtam meg, magamról nem jutna eszembe ilyen hülyeség. -
dabadab
titán
Az a baj, hogy ha nem tud az autó tartósan legalább 130 -at, akkor nem sokáig maradhatsz a középső sávban
Ezt nem is értem.
Ugye a középső sávban egészen pontosan addig maradhatsz, amig előzöl. Ha nem előzöl, akkor irány a külső. Ha meg ott van egy kamion előtted, ami 85-tel döcög, akkor nem beragadsz mögé, hanem megelőzöd.
Ennyi.(Igen, szoktam német autópályákon is közlekedni.)
DRM is theft
-
dabadab
titán
Vagy, 110-85=25Km/h -s sebességkülönbséggel végigelőzöd az egész sort?
Ez a helyes megfejtés úgy a KRESZ, mind a józan ész szerint.
Az ajánlott sebesség a német autópályán a 130-140
Az ajánlott maximális sebesség ennyi. De egy csomóan ennél ráérősebben mennek.
Elég furcsákat beszélsz a német autópályákról ahhoz képest, hogy állítólag a fél életed ott töltöd.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
tixem
addikt
" 110-85=25Km/h -s sebességkülönbséggel végigelőzöd az egész sort? Az el fog tartani egy darabig és addig esnek rád hátulról a gyorsabb autók."
Természetesen. Semmi szabálytalan nincs benne, ha üres a belső sáv és biztonságosan ki tudok menni. Hogy időközben megérkezik valami seggtitán 150-nel és eszi a kefét mert 2 perccel később ér oda az már más kérdés, mondjuk nem is érdekel egy másodpercig sem a kínja. Van rajta fék, látja előre mi a helyzet, lassít szépen. Türelem rózsát terem.Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen