- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Drágább lett a Pixel 8a
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
félisten
-
freeknight
őstag
válasz #16820480 #42 üzenetére
Azért ebből a balesetből ne hagyjuk ki, hogy itt is bőségesen történt emberi hiba és mulasztás, a kapitány sokkal alacsonyabban hajtotta végre az átrepülést, mint az előre megbeszélt, alacsonyabban, mint a környéken lévő tereptárgyak magassága, illetve a pilóták nem ismerték a repteret.
Ez egyébként is egy hihetetlenül veszélyes manőver volt egy légiparádé részeként, jóval a minimum sebesség alatt, alapvetően nagy felelőtlenség volt utasokat felengedni a gépre.És ugye a mai napig nem sikerült bebizonyítani, hogy valóban a repülőgép rendszerei avatkoztak-e be, mindenesetre a fekete dobozon ennek nem volt nyoma, és a bíróság se így látta a tárgyaláson.
Nagyon érdekes légiszerencsétlenség egyébként, durva, de magát a balesetet mindenki túlélte(!), csak ketten haltak meg, azért mert nem tudták kicsatolni az öveiket.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz #16820480 #42 üzenetére
Nem irtam ezeket, teljesen mashonnan indult a tema (legalabb 5 hszt olvass vissza) es tisztaban vagyok hogy mennyivel osszetettebb egy auto onvezeto modja. Csak az elnevezessel nem ertettem egyet, a legtobb halalt az okozza nem az elektronika. Egy repulogeoen sem mehetnek hatta a pilotak kvaterkazni pedig a repulesi magassagban megtehetnek.
Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...
-
mjani1172
addikt
válasz #16820480 #59 üzenetére
A jövőben az is lehet, hogy az autó mellé jár biztosítás, ami a gyártóra vonatkozik, nem rád.
Ez (vagy valami hasonló) lenne a legjárhatóbb út. De ez még nagyon messze van, ugyanis a gyárak nagyobb hatalma miatt a biztosítók nem tudják őket átverni mint az egyszerű ügyfeleket. -
dabadab
titán
-
Dare2Live
nagyúr
válasz #16820480 #165 üzenetére
Itt sztem a kulcs a redundáns.
Tegyük fel megkotlik az elektronika. Nincs nagy gond van még kettő. Meg kiírja, hogy menj szervízbe. Na bumm.
Ehez képest ha a sofőr stroket kap vezetés közben akkor sanszosan tövig fogja nyomni a gázt.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
bambano
titán
válasz #16820480 #165 üzenetére
gondot okoznak más sofőrök, de azt megoldom. ugyanilyen gondot az önvezetőknek is fognak okozni a sofőrök.
az agyam sokkal ritkábban száll el, mint az elektronika. pedig az előző autómban nem sok elektronika volt.lássuk, hol tart ma az autóipar:
1. a tesla nem bír beragasztani egy üveget
2. a tesla nem bír megtervezni egy hátsó lökhárítót úgy, hogy ne szakadjon le egy kis esőben.
3. az opel úgy adja ki az intelliluxot, hogy életükben egyszer nem vitték ki autópályára.
4. a jelenlegi l2-es segítést tartalmazó autók zömében olyan ótvar a szoftver, hogy az újságírók biztosan kikapcsolják.
5. a jelenlegi szoftvereknek bonyolult kikerülni egy biciklistát
6. a jelenlegi szoftverek még nem jutottak el odáig, hogy a bt-s kihangosító működjön
7. a jelenlegi rendszerek még nem jutottak el odáig, hogy egy villanyautót fel tudj tölteni a saját hálózatán
8. a tesla még nem tud megállni egy felborult kamion előtt.
9. ha megrohad egy villanyautó, akkor jelenleg egy dolgot tudnak vele csinálni: elsüllyesztik.
10. az opel jelenleg nem tud felragasztani egy küszöbtoldatot.
11. a komplett autóiparnak megoldhatatlan feladat egy működő guminyomás ellenőrző rendszer elkészítése.
12. az én autómban az l2-es vezetéssegítő azonnal széttárja a kezét, ha az út nem teljesen tiszta és/vagy nincs felfestés
13. jelenleg az opel nem tud olyan minőségben radarokat, autón belüli vezetékezést és csatlakozókat venni/beszerelni megfelelő áron, hogy az autó ne dobja el rendszeresen az adaptív tempomatot.
14. tudják már, mi lesz, ha a sávok jelzését elfedi a hó?jelenleg ott tartunk, hogy egy kártyás banki tranzakció is gondot okoz, nem a gépi látás meg a vezetés.
hagyjuk már ezt a hülyeséget, hogy önvezető autó, az még olyan messze van, mint a magyar költségvetési egyensúly. ha ki tudsz hozni egy statisztikát, hogy az önvezető autó jobb, az max. azt jelenti, hogy valahol csalás van benne.
oké, valamilyen szinten működnek a rendszerek, mert azt már tesztelték, hogy mi van, ha egy önvezető autó megy az utcán. azt is tesztelték, hogy mi van, ha csúcsforgalomnyi önvezető autó kezdi el lidarozni a szembejövő szenzorait? radarozni meg ultrahangozni a környezetét? megoldották már, hogyha én megyek befelé az m3-ason pestre, akkor a fedkomp kijelzőjén ne a mellettem guruló mercedes guminyomását lássam?
windows 10-et álmodozol oda, ahol még dos sincs.
problémának látom még azt is, hogyha leszoktatod az embert a vezetésről, de vészhelyzetben vissza akarod neki adni az irányítást, akkor még annyi gyakorlata se lesz, mint most.
ja, és jöhettek azzal, hogy a humán sofőr hogy vezet. szólok: ugyanez a humán sofőr fogja összezavarni a te önvezető autódat is. meg a humán gyalog, meg a kutya meg a stb.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #16820480 #177 üzenetére
nézd, állítólag informatikus vagyok (nem, de ezt most ne firtassuk). azt hiszem, az átlag gipsz jakabnál jobban látom, hogy it területén mi folyik. és ezt akarják belerakni az autókba. A két legutóbbi autóm több, mint másfél tonna /darab, és 250 km/h fölött mennek. az összes autóm, amit valaha vezettem, mind alkalmas volt az adott környezetben engedélyezett sebesség túllépésére (városi 50km/h-t azért nem olyan nagy kunszt meghaladni).
és ezeket a vasakat, ezeket a mozgási energiákat akarják egy windows10 vagy android szintjén álló szoftverrel vezetni. most nagyvonalú voltam és nem jegyeztem meg, hogy a villanyosok sokkal nehezebbek és némelyik nagyobbat is képes gyorsulni, tehát nagyobbat rombol.
kösz, nem kérek belőle.
"Kész szerencse, hogy nem rajtad múlik az ilyen (vagy más) rendszerek fejlesztése": ne zárd ki, hogy a 737max utasai erről mást gondolnak.
a gőzgépekről meg annyit, hogy az erőművek zömében gőzgép fejleszti az áramot, ne írd le őket
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #16820480 #186 üzenetére
"Elég demagóg úgy tenned, mintha az egész iparág egy lángoló bombaként éppen becsapódni készülne bármelyik pillanatban.": pedig éppen ez történik. ha a valóság demagóg, hát demagóg.
Rendben, hogy neked is legyen igazságod, enyhítek a megfogalmazáson. Az iparág nem lángolva készül becsapódni. Az iparág égő öngyújtóval megy a nyitott benzintank felé, és lerugdal mindenkit, aki le akarja fogni.
Nem. az az előnye a humán sofőrnek, hogy felelősséget vállal. meg az is, hogy nem ai van benne, hanem rendes i.
még annyit: tesla 3 milliárd mérföld eddig összesen?
Egy felmérés szerint [link] 2014-ben évi 16300 kilométert ment egy magyar autó, egy másik felmérés szerint [link] 3.58 millió autó van az utakon. ezt kicsit csalás összeszorozni, mert nem ugyanarra az évre vonatkozik, de most tekintsünk ettől el. Az azt jelenti, hogy csak a magyar autók 58 milliárd kilométert tesznek meg egy év alatt, nem 3 milliárdot összesen. tehát a tesla által vezetett kilométerek a bejáratós kategória.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
btprg
senior tag
válasz #16820480 #177 üzenetére
A legundorítóbb szándékos érvelési hiba ilyen témákban a barlangozás meg gőzgépezés, ne haragudj.
#196:
Lehet hogy igazad van, és tulajdonképpen ez világnézeti, filozófiai kérdés. Én azon az állásponton vagyok, hogy inkább rajtam múljon, ez a filozófiám. És azért gondolom így, mert a saját hibára bőven elég kicsi az esély. Ha havonta baleseteznék saját hibámból, akkor lehet érdemes lenne megfontolni, hogy inkább ne én vezessek, ha akkor csak több évente lesz baleset. De így, hogy legfeljebb több évente van kisebb ártalmatlan koccanás (ezzel szerintem a legtöbb átlagos sofőr így van, de a jobbak/szerencsésebbek 10 éveket is vezetnek abszolút balesetmentesen), így nem érzem hogy ezt fel akarnám váltani azzal, hogy bármekkora eséllyel belecsapódjak egy betonfalba szoftverhiba miatt. Sőt, azt se érzem, hogy jó lenne ha vészfékezgetni akarna helyettem valami buta program, vagy elrángatni a kormányt, ha azt ő valamiért úgy érzékeli (nagy eséllyel tévesen)."Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
bambano
titán
válasz #16820480 #199 üzenetére
megkérhetlek benneteket, hogy attól, hogy valakinek a véleménye nem simul bele a ti lelkivilágotokba, az még sem nem piszkálódás, sem nem trollkodás, sem nem csőlátás.
tűrjétek el, hogy valaki másképp látja.
az pedig, hogy valaki az illető háta mögött és előtt tárgyalja ki a személyről alkotott véleményét (ami nem tartozik a tárgyhoz), az nálam aranyfokozatú görénység.
a magam részéről ettől az egy kivételtől eltekintve továbbra is automatikusan ki fogom szelektálni a személyeskedést a hsz-ekből, és ha nem marad semmi, akkor nem lesz válasz se.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz #16820480 #205 üzenetére
olvasd el [link] .
ddekany rólam ír elég veretes kritikát dare2live-nak.
ezt a vitatkozási stílust, amikor rólam ír kritikát, de nem nekem címzi, és előttem írja, de a hátam mögött, ezt görényeztem le és ehhez tartom magam a továbbiakban is. mint a valódi életben a nem mondom a szemébe, de elég hangosan mondom, hogy ő is meghallja stílus.ez nem jelenti azt, hogy ddekanyt személyében legörényeztem, sem azt, hogy másokat, akik egyébként szintén elkövetik ezt a stílust, legörényeztem, és azt sem jelenti, hogy akik más véleményen vannak a topic témájával kapcsolatban, azokról bármiféle negatív véleményt fogalmaztam volna meg.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
arnyekxxx
veterán
válasz #16820480 #186 üzenetére
ellenben a sofőr sem reagálta le, hiszen bármikor fékezhetett volna
Ez kb a természetes nemreakció, ha nem te vezeted az autót akkor nem úgy koncentrálsz mintha te vezeted. Ha nincs feladatod akkor nem fogsz odafigyelni akkor se ha egyébként leokéztad az eula elfogadásakor. -
pakesz
aktív tag
válasz #16820480 #274 üzenetére
>> "Amúgy ha már jávorszarvas teszt."
en tudom mi az, de te is tudod? annyit segitek, hogy nem hoznak oda javorszarvast hogy a tesztpalyan majd elemugorjon
>> "Egy dolog, hogy az autó fizikailag képes átmenni a teszten"
fizikailag ugy hogy az ESP besegit, ha csak a fizikai jellemzot neznenk, es nem segitene ra az elektronika amit anno leprogramoztak akkor borulna az auto
>> "Netán rossz irányba rántja a kormányt, mondjuk pont bele a forgalomba, vagy neki egy fának."
az a hozzaszolasom ahol elohoztam a javorszarvastesztet ott nem errol beszeltem, hanem a rendszerek proogramozasarol, nem ertem minek hozod ide ezt...
van egy KOVETELMENY arra jon a megoldas, a kovetelmeny az az hogy kikerulnek egy akadalyt es nem az a kovetelmeny hogy nekiverik a fanak... -
pakesz
aktív tag
válasz #16820480 #280 üzenetére
en ha ezt a tesztet megcsinalom, akkor felborulok az autommal, ezt en megteszem tesztpalyan importalt javorszarvas nelkul is...
szoval az ESP vagy milyen 3 betus majmoskodasnal ezt anno LEPROGRAMOZTAK
na fussal neki ennek a ket allitasnak amit itt elmagyaraztam es legyszi gyere vissza linkkel ha arrol tudomasod van hogy a
"itt repul szembol egy kerek es akkor most csinaljunk ra egy tesztkornyezetet ahol reprodukalhatjuk"
allitas az igaz
nem akarok en kotozkodni erted, csak ha te anno a 271es hozzaszolasomra valaszoltal akkor maradjunk a temanal... szoval
"repul a kerek es ez a programkod kikeruli" modszerrol tudsz ? -
#06658560
törölt tag
válasz #16820480 #284 üzenetére
Szerintem ezt a részt eléggé elbasszák a fejlesztők amúgy. Mert mintha minél tökéletesebb leképezését akarnák a világnak, miközben elég jól lehetne eldobni azon objektumokat, amelyek nincsenek ütközési pályán a jármű vonatkoztatási rendszerében. Vagy nem kerülnek később az útjába.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen