- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16820480
törölt tag
Az automatika nem fogja túllépni a sebességhatárt (veled ellentétben?), sokkal jobb reflexszel tud fékezni, kanyarodni, stb. Elég demagóg úgy tenned, mintha az egész iparág egy lángoló bombaként éppen becsapódni készülne bármelyik pillanatban. Csak azért, hogy aztán amikor van egy baleset, akkor "naénmegmondtamugyehogymegmondtam".
Igen, nem reagált le megfelelően egy kamiont a Tesla. Nem is teljesen önvezető még, ellenben a sofőr sem reagálta le, hiszen bármikor fékezhetett volna. Ahogy még ezer másik sofőr is rossz döntést (vagy semmilyet) hozott, ami az életébe került, de azok már annyira szokásosak, hogy hírként se hozzák le. Érted, lassan írom, hogy el tudd olvasni öregedve is, annyira hétköznapi a halálos kimenetelű baleset, hogy szinte be sem kerül a hírekbe. Ezzel szemben a múltkor linkelt valaki egy listát az összes Autopilot-gyanús balesettel, ahol volt kb 15 eset aminél be is volt kapcsolva? 3 milliár levezetett mérföld alatt.
Annyi az előnye az emberi sofőrnek, hogy ha halálos balesetet szenved, akkor nem lesz több lehetősége új balesetet okozni.