Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz vicze #87 üzenetére

    Továbbra is az elektromos autózást nem a Tesla(Musk), hanem a Kaliforniai törvényhozás pörgette fel

    Az nagyon kevés lett volna hozzá, ha nincsenek olyan elektromos autók, amiket meg is vesznek az emberek, akkor az autógyártók kilobbizták volna, hogy mégsem.

    Nézd meg a Teslán kívüli elektromos autókat: az EV-1 - Leaf tengely, béna, rettenetesen ronda, kicsi, kis aksis és emellé baromi drága autók. Nem nagyon van olyan ember, aki ezt tényleg meg akarná venni.

    Ehhez képest a Tesla azzal kezdte, hogy ha egy elektromos autó drága és nem nagyon praktikus, akkor olyan szegmensben kellene indítani, ahol a többi autós is ugyanilyen,.
    Aztán szépen mentek lefele, ahogy egyre jobban ment nekik a gyártás és a költségek leszorítása és olyan dolgokat is adtak, amiket mások egyáltalán nem: OTA frissítések, amik ráadásul rendszeresek és hasznosak voltak, a világ legjobb töréstesztjei na meg komoly menetteljesítmény emellé, ja, és nekiálltak kiépíteni a Supercharger hálózatot is.
    Ha nincs a Tesla, akkor maradt volna a maszatolás a hibridekkel, olyan csodálatos gépekkel, mint a Lexus RX 450h.

    Bár akkor feltenném a kérdést, hogy ha a Tesla Model S 100kW-s aksija ~15e$ akkor az autóban mi 72e$? :)

    Nahát, van hasznuk az autógyártáson!?... :)

    A diagrammon egyébként átlagárak vannak, az teljesen biztos, hogy a Nissannak annak idején ennél kevesebbe került a Leaf aksija.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák