- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Továbbra is az elektromos autózást nem a Tesla(Musk), hanem a Kaliforniai törvényhozás pörgette fel
Az nagyon kevés lett volna hozzá, ha nincsenek olyan elektromos autók, amiket meg is vesznek az emberek, akkor az autógyártók kilobbizták volna, hogy mégsem.
Nézd meg a Teslán kívüli elektromos autókat: az EV-1 - Leaf tengely, béna, rettenetesen ronda, kicsi, kis aksis és emellé baromi drága autók. Nem nagyon van olyan ember, aki ezt tényleg meg akarná venni.
Ehhez képest a Tesla azzal kezdte, hogy ha egy elektromos autó drága és nem nagyon praktikus, akkor olyan szegmensben kellene indítani, ahol a többi autós is ugyanilyen,.
Aztán szépen mentek lefele, ahogy egyre jobban ment nekik a gyártás és a költségek leszorítása és olyan dolgokat is adtak, amiket mások egyáltalán nem: OTA frissítések, amik ráadásul rendszeresek és hasznosak voltak, a világ legjobb töréstesztjei na meg komoly menetteljesítmény emellé, ja, és nekiálltak kiépíteni a Supercharger hálózatot is.
Ha nincs a Tesla, akkor maradt volna a maszatolás a hibridekkel, olyan csodálatos gépekkel, mint a Lexus RX 450h.Bár akkor feltenném a kérdést, hogy ha a Tesla Model S 100kW-s aksija ~15e$ akkor az autóban mi 72e$?
Nahát, van hasznuk az autógyártáson!?...
A diagrammon egyébként átlagárak vannak, az teljesen biztos, hogy a Nissannak annak idején ennél kevesebbe került a Leaf aksija.
DRM is theft
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...