- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vg
addikt
válasz Donki Hóte #2 üzenetére
Miért menne börtönbe, nem is igazi piac az egész. Meg aztán nem is adta el, nem keresett vele semmit. Nem olvastad el a cikket?
-
Chaser
titán
válasz Donki Hóte #2 üzenetére
ez nem így van
egyáltalán nem
sőt mi több, konteó
láttam bacsis - akit egyébként a magam módján tisztelek - arra gondol,t vmelyik topikban
: nem tudhassuk' mi azt mért szállt be, lehet csak egy új tech kell a pénz lóvéra, ami meKmenti' a világot
most nyilván azért szállt ki, mert már nem akarja megmenteni a világot
((( :szerk:
Donki Hóte
szegény "befektetők"
most tanulják meg, mi a birkák szerepe a "tőzsdén"[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
vg
addikt
válasz Donki Hóte #9 üzenetére
Mi köze a kriptónak a tőzsdéhez meg részvényekhez?
-
#72042496
törölt tag
válasz Donki Hóte #9 üzenetére
Szegény birka, egy év elteltével adott adott pillanatban a befektetett pénzének nem a hatszorosát, hanem csak az ötszörösét veheti ki a dologból. Úgy kell neki!
-
Chaser
titán
válasz Donki Hóte #9 üzenetére
"birka" nyilván
hangyaf@sznyit sem sajnálom aki belebukik
lenne elég módja meggazdulni', csak lehet ahhoz gondolkozni kell, meg nem megy "pillanatok" alatt
majd aki a híd alá kerül mert elszámolta picit magát biztos eszébe fog jutni, lehetett volna ezt másképp is...
meg azok is akik hitelbe verik magukat hogy eth-t "bányásszanak" vga-val, lesznek akik nagyon rosszkor szállnak be, és ha a tipik' user menni fog a híd alá szinténebben az esetben remélem nem szól közbe semmilyen felügyelet
1x1 kategória egyértelmű mit játszott muszkli
ez az egész az emberi hülyeségre épül, amire a végtelen nem elég jelző
azt hiszem a legnagyobb business a világon mióta "modern" emberiség létezikRR89
irigy ám
de pont ez, érted...1x1 mit majomkodott a #coin meg egyéb böffentésekkel
nem folyásolt ő be semmit
csak tisztában van vvele ha azt fingj@ el hogy #lósz@r, akkor holnap bűzlik még a fehér ház is...a parlamentet meg ausztriából is éreznék ( :szerk:
remélem a visa is követi muszkli példáját...
no majd kiderül, hányaknak elég a pichológiája' egy kis játékhoz ( :
és hányan szálltak be játszós pénzzel, hányan pedig meg akartak gazdulni' bárminemű gondolkodás nélkül[ Szerkesztve ]
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
-
.mf
veterán
válasz Donki Hóte #6 üzenetére
"Befektetését"...
Minden értelmes ember tudja, hogy ez nem befektetés, hanem extrém-volatilis, tisztán spekulatív szerencsejáték. Okos ember nem kockáztat nagyot - akik "elvesztették életük teljes megtakarítását", azok nem okosak, nagyon nem.
Remélem a sok kapzsi, akik felhalmozták a GPU-kat, HDD-ket, meg mindent is, rájuk fog rohadni, és kénytelenek lesznek veszteséggel kiszállni belőle.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
GoldhandRent
őstag
válasz Donki Hóte #2 üzenetére
Ja, Szemét Muskéta Bezzeg a Berry gyerek milyen áldott jó forma 👼😇👼😇👼😇👼😇
[ Szerkesztve ]
-
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #57 üzenetére
De Edison nem közvetítette a Youtubeon/Facebookon/TikTokon/Instagramon/ Twitteren/Vkontaktén/Beidoun a sikertelen kísérleteit.
Leginkább azért, mert nem volt, amúgy Edison jóval nagyobb médiabohóc volt a maga korában, mint Musk.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
-
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #100 üzenetére
Ezt már elég sokszor, elég sok helyen megválaszolták.
A Tesla a bevételei jelentős részét + befektetői forrásokat a gyártókapacitás bővítésébe és termék fejlesztésbe fekteti.
Azaz a kredit eladás csak lehetővé teszi számukra a nagyobb volumenű beruházásokat és nem az fordítja nyereségbe a céget.
A másik, hogy a CO2 krediteket az év utolsó hónapjaiban szokták vásárolni, amikor kiderül, hogy az az évi CO2 terveket nem tudják tartani. Általában egyik autógyártó sem úgy tervezi az évet, hogy a konkurencia zsebét fogja tömni, úgyhogy ezzel érdemes kivárni az év végét. -
#16820480
törölt tag
válasz Donki Hóte #99 üzenetére
Eladta a 10%-át pár hete, és keresett rajta így 100 milliót, a maradék 90%-on meg mennyit bukott ezzel a bejelentéssel és az azt követő árfolyameséssel?
-
South Velen
addikt
válasz Donki Hóte #100 üzenetére
Ez nem is szkepticizmus kérdése, a beszámolók nyilvánosak, co2 kvóta értékesítés eredménye nélkül eddig veszteséges lett volna a Tesla.
-
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #135 üzenetére
"Azért az nagyon nem mindegy, hogy valahol 2,5 km hosszú luk (üres alagút) készül el, vagy egy komplett metró."
Pontosan. Ez a lényege az egész Boring projektnek, hogy ahova nem kell (vagy lehet) metró, oda is lehessen olcsón kisebb alagutakat fúrni elektromos járműveknek.
"Musk ugyanolyan lufit fúj, mint 20 éve a dotkomlufi, 10 éve meg az ingatlanlufi volt. Amerikában nagy igény van időnként a lufikra, most Musk az ügyeletes lufifújó zseni."
Az, hogy a nulláról felhúzott egy űrhajózási céget, amelyik első magáncégként a világon asztronautákat szállít az ISS-re, az mitől lufi?
Mert ugye a
"Musk a kézzelfogható, gyakorlati eredményei miatt népszerű"
megállapítás nem a Tesla aktuális árfolyamáról szólt, hanem arról, amit Musk 20 év alatt az extrém ellendrukkerkedés ellenére elért.De hogy ne kerüljük meg a Tesla kérdést:
Igen, az EV piacon szépen nő a buborék, ami valamikor garantáltan pukkanni fog.
Hogy a Tesla is pukkan-e, azt majd elválik, de egyáltalán nem biztos.
A dotcom lufi alatt sem ment minden netes cég a levesbe, hanem az akkori pénzbőséget kihasználva páran a nulláról óriássá tudták kinőni magukat.
Az pedig, hogy egy bezuhanás után általában véve az EV technológiát is kukázzák-e és az iparág szépen visszatér a benzin alapú autókhoz, arról már most jó eséllyel ki lehet jelenteni, hogy nem így lesz (mint ahogy a dotcom lufi után sem tértek vissza az emailről a faxra).De nézzük az árfolyamot.
Ha megnézed pl. az Apple részvényeket, akkor 20 évvel ezelőtt 1 részvény kb. 0.3 dollárba került. 2007-ben, az iPhone bemutatásakor kb. 6 dollárba, ma meg 130-ba.
Mi is történt az iPhone-al? Egy 2007-ben a "futottak még" kategóriában versenyző informatikai vállalat egy megszállott vezetővel az élén belépett egy számára teljesen ismeretlen, telített piacra egy olyan termékkel, amit a konkurencia körberöhögött.
Ismerős?
Na most ha valakinek 2007-ben lett volna annyi elemzői tudása, képzelőereje, hite, látnoki képessége, akármije, hogy mondjuk előre sejti, hogy mekkora siker lesz az iPhone és mennyit nő az Apple árfolyama 13 év alatt és mondjuk hajlandó lett volna akkor a 6 dolláros részvényért 20-at adni, akkor az "Apple lufitól" lett volna hangos a média.Az EV piacra levetítve ez az analógia természetesen nem fekszik minden egyes elektromos autó gyártóra.
1900-ban 3000(!) autógyártó vállalat létezett az USA-ban, ezek közül 3 maradt talpon hosszú távon.
Ugyanez vár az új EV vállalkozásokra is: az igen nagy többségük csődbe fog menni, vagy felvásárolják.
A Tesla esetében a kérdés az, hogy egyike lesz-e a túlélőknek.
Akik ma a Tesla részvényeket vásárolnak, azok abban bíznak, hogy köszönhetően a Tesla úttörő megoldásainak a Tesla lesz az egyik meghatározó autógyártó a következő pár évtizedben. Lehet, hogy tévednek, lehet, hogy nem. De ha igazuk van, akkor a mai részvény árfolyam a töredéke annak, mint ahova a Tesla növekedni fog.
Mintha az iPhone megjelenésekor az Apple részvények ára 6-ról 20 dollárra ugrott volna.Az biztos, hogy az 1900-as években akinek volt esze arra fogadott, aki új paradigma szerint állt az autógyártáshoz és nem a lovasszekér üzletét állította át autógyártásra, hanem teljesen új megoldásokat vezetett, be mint pl. Henry Ford a futószalagot. És láss csodát a Ford pont egyike volt a 3 túlélőnek.
Persze akkoriban is biztosan voltak, akik Fordot hülyének és hazudozónak tartották, és a T modell sikere után is még mindig a lovasszekérben látták a jövőt, de róluk manapság már nem nagyon hallani ugye. -
#16820480
törölt tag
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
Azért nem vagyok olyan biztos benne, hogy senki nem akarta betiltani a lókereskedelmet [link] Az emelkedő takarmányárak, lótartási költségek és "szennyezés" miatt elkezdték egyre jobban tolni a benzines autókat. Ismerős a tendencia?
-
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #142 üzenetére
"Szóval Musk igenis fújja a lufit, a körülötte kialakult nagy publicitást arra használta, hogy elhitette a politikai döntéshozókkal, hogy az elektromos autózás a fenntartható fejlődés egyetlen útja, a belsőégésű motorokat be kell tiltani mert az az ördög műve Ebből piacbefolyásolásból neki komoly haszna van, aminek a százada sem realizálódna, ha nem lenne a tiltás a hagyományos hajtású járműveken."
Ne is haragudj, de ez nettó hülyeség. Musk lobbiereje a fasorban sincs az olajcégek és a hagyományos autógyártókéval szemben.
Akkor miért is erőltetik az országok az elektromos autózást?
Amióta evidencia, hogy a CO2 kibocsátást záros határidőn belül minimalizálni kell, fújódik egy irdatlan nagy lufi az olajcégek körül.
Az olajkitermelő cégek értékét ugyanis nagyrészt az határozza meg, hogy mekkora olajtartalékon ülnek. Ha viszont a CO2 miatt korlátozni kell az olajkitermelést, azzal az olajcégek értéke egyik pillanatról a másikra megtizedelődik, mert ha csak a töredékét szabad kibányászniuk, mint amennyivel rendelkeznek, akkor a cégek értéke is arra a szintre korrigálódik.
Ezért játssza az USA a hintapolitikát a klíma egyezményekkel, hogy az egyik elnök kilép, a másik meg vissza, majd ugyanezt elölről, hogy elodázzák az újabb gazdasági összeomlást. Ha ugyanis az olajcégek részvényei összeomlanak az húz magával kb. mindent és ahhoz képest a 2008-as válság apró bemelegítésnek fog tűnni.
Csakhogy minél tovább várnak, annál nagyobb lesz a buburék is, ezért kénytelenek az országok lassan, de biztosan rákényszeríteni az ipart a belsőégésű motorok lecserélésére, hogy az olaj visszaszorulása a gazdaságból a kereslet folyamatos csökkenésével kevésbé drámaian menjen végbe és az olajcégekben felhalmozott tőke fokozatosan más iparágakba szivárogjon át. Különben ha nem tesznek semmit, akkor vagy a Föld válik lakhatatlanná, vagy az egész világgazdaság omlik össze egyik napról a másikra.Tehát a lufit pont nem Musk fújja, az fújódik magától már jó pár évtizede. A Tesla csak annyit tett, hogy brutális ellenszélben is képes volt bebizonyítani, hogy az elektromos autó minden szempontból képes kiváltani a benzineseket.
-
Karmko
tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
+1000
Teljes mértékben egyetértek.Nekem van egy elméletem, miért erőltetik ennyire az elektromos autókat. Szinte minden új elektromos autóval együtt jár az autók "okosítása" is, ami sofőr felügyeletet, állandó online jelenlétet, de legalábbis adatbázis frissítést jelent, amikor wifi közelében van az autó... A tendencia megkérdőjelezhetetlenül ez.
Az erőltetés lényege a kontroll! Még nagyobb kontrollt akarnak az emberek felett, kerüljön ez bármibe. -
#54625216
törölt tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
"Az elektromos autó ugyanis jelenleg nem képes minden szempontból kiváltani a benzines/dízel autókat, ez csak egy ígéret, hogy egyszer így lesz."
A Tesla kategóriáról kategóriára halad. Amilyen modellekkel eddig megjelentek, azok a kategóriájukban teljesen versenyképesek a belsőégésű vetélytársaikkal.
"Ez sokaknak evidencia, sokaknak nem az. Az pedig tutira nem evidencia, hogy teljes CO2 kibocsátás mintegy 5 -10 %-ért felelős személyautózáson kell kezdeni a nagy megregulázást."
Sokaknak az sem evidencia, hogy a Föld gömbölyű, de ne ez legyen már a mérce.
(Egyébként pont az olajlobbi által szponzorált áltudományos megnyilatkozások miatt nem evidencia mindenki számára a globális felmelegedés.)
A személyautózással pedig azért kell korán elkezdeni az átállást, mert egy technológia általános elterjedésének az autózásban kb. 50 év kell. Azaz nem lehet megvárni, amíg az összes CO2 kibocsátó erőművet kizöldítik és csak utána foglalkozni a belsőégésű motorokkal.
Lehet mondogatni, hogy az EV-khez az áramot ukrán szénerőművekben állítják elő, csak míg az EV abban a pillanatban átáll zöld energiára, amint azt adagolnak a hálózatba, addig a benzines autót előbb le kell hozzá cserélni EV-re. -
pakesz
aktív tag
válasz Donki Hóte #150 üzenetére
>> "Ez kb. olyan, mintha kiöntene a Duna Pest megyében, de te otthon házadban a csőtörést akarnád megjavítani, mert attól is csökken a vízszint "
ezt szerintem te forditva akartad volna irni, hogy teleengedi a pincejet hogy csokkentse az arviz kockazatat mashol
de amugy igazad van... megneznem hogy a kis huszonevesemet mikor tudom rendes akksitechologiasra lecserelni, en belerakok evi 3e -t es nem ertem miert akarja mindenki tolem megvedeni a Foldet...
igaz vehetnek EVt is amivel ha mennek 100e -t akkor nullara kijonnek, de nem tervezek tobb km -t belerakni az autoba, lehet iden a Balcsira is vonattal megyek...
varjal megfogalmazom Muskosan: e-train -nel -
#16820480
törölt tag
válasz Donki Hóte #198 üzenetére
Nem 30 mrd a vagyona, a 20%-ra írta, hogy az a 30 mrd. [link]
Ha megnézed a Tesla pénzügyi jelentéseit, akkor ott ilyen éves szinten 20-30mrd dollárok mozognak, abból a 2-300 millió nem igazán sokat számít összességében. -
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #198 üzenetére
Ha 30 milliárd dollár a vagyona, akkor miért vesz ki minden negyedévben 250 - 300 millió dollárt a Teslából
Biztos, hogy itt nem a részvényopciókról beszélsz?
DRM is theft
-
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Mármint ha pár millió ember éhen halása azt jelenti, hogy elöttük jár akkor persze.
Nyilván megoldás az emberiség megtizedelése a környezet szempontból, de nem hiszem hogy sokan jelentkeznének. -
Noukoum
veterán
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
1. Teslával kapcsolatos cikk alatt szólsz a környezetvédőkhöz, én nem láttam itt senkit aki annak hirdetné magát.
2. Én a képen több országot látok.
3. Ha a megnevezett országokról beszél, abból is kettőt látok.
4. Ha arról az országról beszélsz melyet a kép kiszeretne emelni, akkor az gondolom Észak-Korea lenne.
5. A kérdésed nem csak hogy rossz helyre került, hibás és kiegészítésre szorul. Ugyanis nem adtál szempontot, sem irányt ami alapján belehetne “rangsorolni az országot” valahová.
6. A tőlünk az gondolom Magyarországot jelentené?! Magyarország fejlett ország? Illetve fejlett országok tehát gondolom több országra gondolsz. Kik a fejlett országok? Valamint azt kérdezed hogy Észak-Korea messze le van-e maradva Magyarországtól vagy esetleg a fejlett országok előtt áll? Teljesen értelmetlen ez az egész kérdés, miért nem Magyarország elé vagy mögé akarod helyezni? Egyáltalán miért akarsz rangsorolni és mégis mi alapján.
7. Egyébként Észak-Koreában igen nagy a szegénység, és ebben az sem segít hogy nem fordítanak elég pénzt arra hogy ezen javítsanak. Ha jó tudom többek közt ezért sincs sok közvilágítás este.
8. Ebből következik hogy ha gazdagabb ország lenne Észak-Korea akkor valószínűleg erre is lenne pénz. Az nem fejlettség hogy ha rendelkezel egy olyan tulajdonsággal vagy jellemzővel amiről nem is tehetsz.
9. Tehát felmerül a kérdés hogy miért ez alapján akarod összehasonlítani az adott (illetve pontosabban meg nem adott) országokat? Ha az Egyesült Államokban nem lenne közvilágítás éjszaka akkor fejletlenebb lenne mint mondjuk Lengyelország vagy Csehország?
Vagy ha környezetvédelemmel kapcsolatban irányult a kérdésed akkor annak mi köze van a fényhez? Te sötétben akarsz élni! Akkor javaslom költözz Észak-Koreába vagy válassz más lehetőséget.
10. Ha végigolvastad ha nem, mindegy mert nincs benne értékes információ. Ellenben hidd el, egyáltalán nem menő az hogy villanyellenes hülyeségeket írsz az interneten. Ezzel ártasz a bolygónak, az emberiségnek, a hazádnak (ha van), nekem, neked, a családodnak (ha van). Ér ez ennyit? Mi hasznod van abból hogy az olajlobbi által leadott propagandát továbbadod? Fizetnek neked? Költői a kérdés, mert mindegy akkor sem jó ez amit csinálsz. Nem kell szeretned az embereket, nem kell szeretned a bolygót, a környezetet, a villanyautózást sem. De attól még ne árts másoknak, ne terjeszd a propagandát. És hihetsz te az atya úristenben is, hidd el azért mert te legbelül hiszel valamiben senki sem fog megtámadni. Csak ha tisztában vagy azzal hogy az nem egyezik meg a valósággal, akkor inkább ne reklámozd. Főleg mert árt nekünk. Mindenkinek.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Yutani
nagyúr
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Semmi értelme a kérdésednek ebben a topikban.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
SRC
junior tag
válasz Donki Hóte #203 üzenetére
Nincs itt támogatás. Ha támogatva lenne tudnál venni egy ilyet fél milláért újonnan és kimehetnél vele az állomásra meg a boltba. Az emberek legalább fele csak emiatt tart autót. Ez porhintés, hogy 10+ milliós e-autók árának pár százalékát esetleg visszakapod meg hát ég szerelme elektromos bicikli támogatás? Most komolyan? Semmire nem jó. Ahová biciklivel mennél onnan ellopják. Teljesen értelmetlen termék. Csak, ha vehetnél egy ilyet állami támogatással fél vagy max 1 milláért akkor ki vinné el a 10 éves városi kisautót 2 milláért a kavicsosból? A 10 éves vagy öregebb Honda Jazz ugye? A nagy sláger.
Ez jó a németeknek, mert elviszik onnan a levetett szemetet és jó a magyar politikusoknak, mert fizeted a súlyadót, meg a jövedékit amikor tankolsz és azt el lehet lopni. Marad a porhintés.
János megvédi a bolygót, te meg vehetsz elektromos biciklit millióért és még vissza is kapsz vagy százezret. Az kap milliós támogatást akinek 10+ milliója van kp.-ban e-autóra. Röhej. -
D.Va
senior tag
válasz Donki Hóte #256 üzenetére
Nem adta még el, viszont azóta vett másfél milliárdért Dogecoint, de hivatalos megerősítés nincs még.
-
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #260 üzenetére
Tehát azt mondnod, hogy nem tudod hogy kell a Goolge-lel keresni, és mellesleg nem is akarsz? Az ignorancia nagy úr.
-
dabadab
titán
válasz Donki Hóte #260 üzenetére
Nem bizos, hogy ezt a dotkomos párhuzamot akarod erőltetni, ugyanis az akkori alapfeltevés (miszerint az internet lesz a Next Big Thing, ami alaposan át fogja rendezni az életünket és amivel sok pénzt lehet keresni) teljesen jogos és megalapozott volt és be is jött, a probléma azzal volt, hogy elég sok befektető nem nézte meg túlzottan, hogy kinek adja a pénzét vagy irreálisan optimistán értékelték a helyzetet - de az internet nem dőlt be és olyan, rengeteg pénzt kereső cégek nőttek ki belőle, mint az Amazon, a Google meg a Facebook.
DRM is theft
-
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #321 üzenetére
Ha vennéd a fáradságot amit nem akarsz és elolvasnád mi történt, akkor esetleg megvilágosulnál, de hiába veszem a fáradságot és másolom, be akkor akkor jön valami más kifogás, ilyen ez... Aki ostobának tetteti magát, az lehet hogy nem tetteti.
Gyakorlatilag itt arról van szó, hogy egyik oldal felteszi a "kérdéseket" amikre pillantok alatt választ kap és tök hülyének tettei magát, a másik meg kapálózhat bárhogy.
-
vicze
félisten
válasz Donki Hóte #347 üzenetére
Úgy hogy hibásan van a wiki cikk és blockchain-t mint decentralizált fizető eszközt, tehát itt is egy borzaszóan szűk felhasználást próbálják ráerőltetni valamire ami sokkal tágabb.
És pontosan a distributed trust lett hozzáadva a meglévő blockchain elgondoláshoz és létező implemntációkhoz.@dabadab: Mi a blockchain: "Transaction ledgers in tamper-evident chains and trees of hashes" Tessék rágjad és mond, hogy nem nem az...
Tessék Googlizok helyetted, mert úgy néz ki neked nem megy a "föcsögések" közepette.
"gitet blockchainnek minősítjük-e""distributed trust szükséges eleme"
Nem szükséges eleme és miért is lenne? Meg tudnád ezt válaszolni? A hitelesítéshez csak a felek valamilyen kölcsönös meggyezése kell, ez lehet elég sok minden.
Illetve a distributed trust nem kell azt jelentse hogy a node-ok kapnak bármit is a munkáért, ahogy ripple setén se kap semmit a node fenntartója az ég világon. Nem kell mindenki által hozzáférhető publikus node-ok se legyenek a distributed trust-hoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Segítsetek leszokni a dohányzásról!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Windows 11
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Trollok komolyan
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...